Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem przy ustawianiu wartosci tablicyProblem przy ustawianiu wartosci tablicy

tablice

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bolnok

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.04.2013 21:25

Witam, mam kolejny problem (jak zwykle :D), gdyż próbowałem zrobić możliwość walki na noże, ale na serwerach gdzie jest np. menu wyboru broni. Jest kilka błędów, a ja jestem zielony i niedoświadczony więc nie wiem jak je naprawić. Może tym razem ktoś mi pomoże :D . Poniżej jest kod sma tego "pluginu". Jest też do pobrania jak ktoś woli robić to w edytorze a nie w przeglądarce :D .

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cellarray>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "dell"
new kf ;

public plugin_init() {
kf = ArrayCreate(1,1);
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /kf", "knife", ADMIN_KICK)
register_clcmd("say /endkf", "endknife", ADMIN_KICK)
RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_P90", "gun",1);
RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_GLOCK18", "gun",1);
RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_USP", "gun",1);
RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_MP5NAVY", "gun",1);
RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_SCOUT", "gun",1);
RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_XM1014", "gun",1);
RegisterHam (Ham_Item_Deploy, "weapon_M3", "gun",1);
}
public knife
ArraySetCell(Array:kf,1,1);
public endkinfe
ArraySetCell(Array:kf,1,2);
public gun(id)
{
if(ArrayGetCell(kf, 1))
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife");
} 
return PLUGIN_CONTINUE;
	    }
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Bolnok

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.04.2013 12:01

Z tym już sobie poradziłem, usuwając klasy xD . Teraz mam inny problem, czemu nie mam natychmiastowego zabicia z noża :blink: . Tutaj cały kod:


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine_stocks>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "dell"
#define button get_user_button(id)

new knife;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /kf","zmiana")
register_event("CurWeapon", "client_PreThink", "be", "1=1")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "kill",DMG_SLASH)
}
public zmiana(id){
if( knife==0)
knife=1;
else knife=0;
}

public client_PreThink(id)
{
if(knife==1)
{
if(get_user_weapon(id)!=CSW_KNIFE)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}
}
public kill(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

wcześniej próbowałem w funkcji z RegisterHam wziąć zrobić taki nagłówek (this, ...,...,...,..,..) jak jest wszędzie, potem this zamieniłem na id, tak jak zobaczyłem w dokumentacji i teraz zrobiłem tak jak jest robione w generatorze klas i nadal nie działa. Jak jest tutaj błąd to proszę o to żebyście mi go poprawili, a jak u was działa, czyli to raczej nie wina pluginu to też mi powiedzcie to nie będe szukał w nim winy :D.

sory nie klasy tylko tablice, xD pisze co innego myśle co innego


  • +
  • -
  • 0

#3 Bolnok

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.04.2013 20:20

Tak w ogóle spytam się dla pewności, czy to działa na boty, bo przedtem boty zabijały mnie na 2 albo 3 uderzenia, a teraz bez przerwy mnie biorą na hita, tylko siebie nawzajem nie zabijają.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych