Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasa 1/x

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hastu

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Jaslo
Offline

Napisano 06.04.2013 16:56

Witam mam pewien problem z klasa Snajper chce aby ona miała 1/3 z Awp oraz 1/6 z deagle i posiadała 2 miny niby wszystko chodzi .sma sie kompiluje ale gdy testuje go na serwerze nie chodzi 1/x . Pomocy nie wiem w czym jest błąd.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)
	    
new const nazwa[]   = "Snajper";
new const opis[]    = "Ma 1/3 z AWP, 1/6 z deagle, 2 miny";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");

    register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");    

}

public plugin_precache()
{

    precache_model(modelMiny);
    sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public cod_class_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = false;

}

public client_disconnect(id)
{

    new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
    while(entMiny > 0)
    {
        if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(entMiny);
        entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
    }

}

public cod_class_enabled(id)
{

    ilosc_min_gracza[id] = 2;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
	    
    if (!ilosc_min_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
    }
    else
    {

        ilosc_min_gracza[id]--;

        new Float:origin[3];
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

        new ent = create_entity("info_target");
        entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
        entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
        entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
        entity_set_origin(ent, origin);
        entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

        entity_set_model(ent, modelMiny);
        entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

        drop_to_floor(ent);

        set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
    }
}

public fwSpawn_Miny(id)
{
    if(is_user_alive(id))
        ilosc_min_gracza[id] = 2;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
    if(!is_valid_ent(ent))
        return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
    {
        new Float:fOrigin[3];
        entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

        new iOrigin[3];
        for(new i=0;i<3;i++)
            iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

        message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
        write_byte(TE_EXPLOSION);
        write_coord(iOrigin[0]);
        write_coord(iOrigin[1]);
        write_coord(iOrigin[2]);
        write_short(sprite_blast_miny);
        write_byte(32);
        write_byte(20);
        write_byte(0);
        message_end();

        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

        for (new i=0; i < numfound; i++)
        {
            new pid = entlist[i];

            if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
                continue;

            cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
        }
        remove_entity(ent);
    }
}

public NowaRunda_Miny()
{
    new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
    while(entMiny > 0)
    {
        remove_entity(entMiny);
        entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
    }
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(!(damagebits & DMG_BULLET))
			    return HAM_IGNORED;
			    
	    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,3) == 1)
			    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
	    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,6) == 1)
			    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	    
	    return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Użytkownik Hastu edytował ten post 06.04.2013 16:58


#2 MateuszKuCi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.04.2013 20:45

wszystko wydaje się w porządku. musi działać
  • +
  • -
  • 0

#3 GucioLaGGer

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:18
  • GG:
  • Imię:Krzysiek:*
  • Lokalizacja:Konradowo | de_dust2
Offline

Napisano 06.04.2013 21:23

Hyyymm..... nie widze nigdzie tego: new bool:ma_klase[33]; | powinno się znajdowac pod nazwa klasy itp. :]

#4 Hastu

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Jaslo
Offline

Napisano 07.04.2013 06:38

nie chce się skompilować mógłbyś skompilować??

Załączony plik  codclass_Snajper.sma   4,42 KB  17 Ilość pobrań
  codclass_Snajper.amxx

#5 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 07.04.2013 06:48

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta>

#include <fun>

#include <cstrike>



#define DMG_BULLET (1<<1)

	    

new const nazwa[]   = "Snajper";

new const opis[]    = "Ma 1/3 z AWP, 1/6 z deagle, 2 miny";

new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie   = 10;

new const kondycja  = 10;

new const inteligencja = 15;

new const wytrzymalosc = 5;

    

new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"



new bool:ma_klase[33];

new sprite_blast_miny;

new ilosc_min_gracza[33];





public plugin_init()

{

    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");



    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");



    register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");



    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);



	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");    



}



public plugin_precache()

{



    precache_model(modelMiny);

    sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");



}



public cod_class_disabled(id)

{

	    ma_klase[id] = false;



}



public client_disconnect(id)

{



    new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");

    while(entMiny > 0)

    {

        if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)

            remove_entity(entMiny);

        entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");

    }



}



public cod_class_enabled(id)

{

    ma_klase[id] = true;

    ilosc_min_gracza[id] = 2;



}



public cod_class_skill_used(id)

{

	    

    if (!ilosc_min_gracza[id])

    {

        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");

    }

    else

    {



        ilosc_min_gracza[id]--;



        new Float:origin[3];

        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);



        new ent = create_entity("info_target");

        entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");

        entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);

        entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);

        entity_set_origin(ent, origin);

        entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);



        entity_set_model(ent, modelMiny);

        entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});



        drop_to_floor(ent);



        set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);

    }

}



public fwSpawn_Miny(id)

{

    if(is_user_alive(id))

        ilosc_min_gracza[id] = 2;

}



public DotykMiny(ent, id)

{

    if(!is_valid_ent(ent))

        return;



    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

    if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))

    {

        new Float:fOrigin[3];

        entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);



        new iOrigin[3];

        for(new i=0;i<3;i++)

            iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);



        message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

        write_byte(TE_EXPLOSION);

        write_coord(iOrigin[0]);

        write_coord(iOrigin[1]);

        write_coord(iOrigin[2]);

        write_short(sprite_blast_miny);

        write_byte(32);

        write_byte(20);

        write_byte(0);

        message_end();



        new entlist[33];

        new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);



        for (new i=0; i < numfound; i++)

        {

            new pid = entlist[i];



            if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

                continue;



            cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));

        }

        remove_entity(ent);

    }

}



public NowaRunda_Miny()

{

    new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");

    while(entMiny > 0)

    {

        remove_entity(entMiny);

        entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");

    }

}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	    if(!is_user_connected(idattacker))

			    return HAM_IGNORED;

	    

	    if(!ma_klase[idattacker])

			    return HAM_IGNORED;

	    

	    if(!(damagebits & DMG_BULLET))

			    return HAM_IGNORED;

			    

	    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,3) == 1)

			    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

        

	    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,6) == 1)

			    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

	    

	    return HAM_IGNORED;

}





#6 GucioLaGGer

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:18
  • GG:
  • Imię:Krzysiek:*
  • Lokalizacja:Konradowo | de_dust2
Offline

Napisano 07.04.2013 07:33

Wiem gdzie jest błąd :) nigdzie nie ma tego

public cod_class_enabled(id)

{

ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;

}


CheQ (07.04.2013 13:10):
Kody Pluginów dodawaj w specjalnym tagu Code.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych