Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o klase "Morderca" i 16 innychProszę o zrobienie klas

klasa klasy cod mod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Banan23

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:MAteusz
  • Lokalizacja:lol
Offline

Napisano 05.04.2013 18:26

NonPremium

Zwiadowca
życie 50
kondycja 50
inteligencja 0
wytrzymałość 0
broń główna: Gali
opis:Jest szybka ma, wszystkie granaty.

Ninja

życie 0
kondycja 60
inteligencja 0
wytrzymałość 0
broń główna: Digl
opis: Ma 5 podskoków i grawitacja 300 1/3 z noża

Morderca

życie -40
kondycja 30
inteligencja 0
wytrzymałość 0
Broń główna SG 552 Commando
opis: Bardzo słabo widoczny na nożu

Terminator

życie 50
kondycja 0
inteligencja -10
wytrzymałość 100
Broń główna M249
opis:Ma 3 skoki 1 rakiete i 500 grawitacji

Snajpach

życie 20
kondycja 0
inteligencja 0
wytrzymałość 0
Broń głowna: AWP i Scout
opis: 2 podskoki grawitacja 400 i 1/2 z noża

Dynamiciasz

życie 10
kondycja 0
inteligencja 0
wytrzymałość 30
Broń główna SG552 Commando
opis: Ma 3 dynamity

Inżynier

życie 20
kondycja 0
inteligencja 10
wytrzymałość 0
Broń główna:MP5
opis:Ma działko

Saper

życie 0
kondycja 0
inteligencja 0
wytrzymałość 0
broń główna P90
Opis Ma 3 miny (zakaz stawiania na schodach w korytarzach i drzwiach)

Kameleon
życie 0
kondycja 0
inteligencja 0
wytrzymałość 0
Broń główna: Ak47 i M4A1
opis:Jeśli używa AK47 to wygląda na TT a jeśli używa M4A1 wygląda jak CT

Jumper

życie 20
kondycja 40
inteligencja 0
wytrzymałość 0
Broń główna: xm1014 i m3
opis: Ma 6 skoków i grawitacja 500

Elektryk

życie 0
kondycja 0
inteligencja 10
wytrzymałość 0
Broń główna:M4A1
opis:Posiada 2 pioruny

Predator

życie 20
kondycja 0
inteligencja 0
wytrzymałość 50
Broń główna Famas
opis:Jest przez 5 sekund całkowicie niewdzidzialny

Kamper

życie 0
kondycja 0
inteligencja 0
wytrzymałość 0
Broń główna SG550 i G3SG1
opis: Może kampić bez żadnych konsekwencji i ma 1/5 na wyrzucenie broni z SG550 i G3SG1

Premium

Kapitan(Premium)

życie 30
kondycja 40
inteligencja 0
wytrzymałość 100
Broń główna M4A1 i AWP
Opis: MA wszystkie granaty 1/2 z HE i 1/1 z AWP

Kucacz(Premium)

życie 0
kondycja 0
inteligencja 0
wytrzymałość 0
Broń główna M3 i Digl
Opis Gdy kucnie jest niewidoczny.

Duch Kapitana(Premium)

życie 20
kondycja 40
inteligencja -20
wytrzymałość 0
Broń główna:Ak47
opis: Ma 3 rakiety które wyglądają jak duchy

Anioł(Premium)
życie 50
kondycja 30
inteligencja 0
wytrzymałość 0
Broń główna:M4A1 i Scout
opis:Ma 5 skoków grawitacja 400 i 1/1 z Scout i 1/4 z HE.

  • 0


  • +
  • -
  • 0

#2 P0gr0mca

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Nie wazne
Offline

Napisano 13.04.2013 10:43

Zwiadowca lap

#include 

#include
#include
#include

new const nazwa[] = "Zwiadowca";
new const opis[] = "Jest szybka ma wszystkie granaty";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");

}

)|(1<


  • +
  • -
  • 0

Serwer Nie dawno stworzony Zapraszam
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#3 Zbysio

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:95
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Biała Podlaska
Offline

Napisano 13.04.2013 14:12

Morderca

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
        
new const nazwa[]   = "Morderca";
new const opis[]    = "slabo widoczny z nozem";
new const bronie    = (1<<CSW_SG552);
new const zdrowie   = -40;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

Terminator

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Terminator";
new const opis[]    = "Ma 3 skoki 1 rakiete i 500 grawitacji";
new const bronie    = (1<<CSW_M249);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = -10;
new const wytrzymalosc = 100;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}

Dynamiciusz

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Dynamiciasz";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = (1<<CSW_SG552);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
    
new dynamit_gracza[33];
new ilosc_dynamitow_gracza[33];

new sprite_blast_dynamit, sprite_white_dynamit;

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("HLTV", "NowaRunda_Dynamit", "a", "1=0", "2=0");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Dynamit", 1);

}

public plugin_precache()
{

	sprite_blast_dynamit = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	sprite_white_dynamit = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entDynamit = find_ent_by_class(0, "dynamite");
	while(entDynamit > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entDynamit, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entDynamit);
		entDynamit = find_ent_by_class(entDynamit, "dynamite");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{

	ilosc_dynamitow_gracza[id] = 3;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
	if(is_user_alive(id)){
		if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
		{
			client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie dynamity!");
		}
		else{
		
			static dynamit_gracza[33];
			if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
			{
				ilosc_dynamitow_gracza[id]--;
				
				new Float:fOrigin[3];
				entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);
				
				new iOrigin[3];
				for(new i=0;i<3;i++)
					iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
				
				message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
				write_byte(TE_EXPLOSION);
				write_coord(iOrigin[0]);
				write_coord(iOrigin[1]);
				write_coord(iOrigin[2]);
				write_short(sprite_blast_dynamit);
				write_byte(32);
				write_byte(20);
				write_byte(0);
				message_end();
				
				message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
				write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
				write_coord( iOrigin[0] );
				write_coord( iOrigin[1] );
				write_coord( iOrigin[2] );
				write_coord( iOrigin[0] );
				write_coord( iOrigin[1] + 250 );
				write_coord( iOrigin[2] + 250 );
				write_short( sprite_white_dynamit );
				write_byte( 0 );
				write_byte( 0 );
				write_byte( 10 );
				write_byte( 10 );
				write_byte( 255 );
				write_byte( 255 );
				write_byte( 100 );
				write_byte( 100 );
				write_byte( 128 );
				write_byte( 0 );
				message_end();
				
				new entlist[33];
				new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);
				
				for (new i=0; i < numfound; i++)
				{               
					new pid = entlist[i];
					
					if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
						cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
				}
				remove_entity(dynamit_gracza[id]);
			}
			else
			{
			
				new Float:origin[3];
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
				
				dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
				entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
				entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
				entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
				entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
				entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
				
				entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl");
				entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});
				
				drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
			}
		}
	}

}

public fwSpawn_Dynamit(id)
{
	client_disconnect(id);
	ilosc_dynamitow_gracza[id] = 3;
}


public NowaRunda_Dynamit()
{
        new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
        while(ent > 0)
        {
                remove_entity(ent);
                ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
        }
}


  • +
  • -
  • 0

#4 Rychu :d

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Krzychu
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.04.2013 14:27

Predrator

Załączone pliki


14760h.gif


Pomogłem? Daj +

 

 

300 Postów - 23:42 | 16.01.2014 <3


#5 Zbysio

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:95
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Biała Podlaska
Offline

Napisano 14.04.2013 20:29

Saper

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Saper";
new const opis[]    = "Ma 3 miny (zakaz stawiania na schodach w korytarzach i drzwiach)";
new const bronie    = (1<<CSW_P90);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");

	register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

}

public plugin_precache()
{

	precache_model(modelMiny);
	sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{

	ilosc_min_gracza[id] = 3;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
	if (!ilosc_min_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
	}
	else
	{

		ilosc_min_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
		entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
		entity_set_origin(ent, origin);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

		entity_set_model(ent, modelMiny);
		entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

		drop_to_floor(ent);

		set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
	}
}

public fwSpawn_Miny(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_min_gracza[id] = 3;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
	{
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast_miny);
		write_byte(32);
		write_byte(20);
		write_byte(0);
		message_end();

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
				continue;

			cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
	}
}

public NowaRunda_Miny()
{
	new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}
}


  • +
  • -
  • 0

#6 Kayu

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zielona Góra
Offline

Napisano 15.04.2013 10:34

Mam pytanie, czy nie można tego zrobić tak jak to zrobił "RychuxD" Bo ja na przykład nie wiem jak i gdzie ten kod dodać a spodobała mi się 1 klasa.
  • +
  • -
  • 0

#7 Zbysio

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:95
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Biała Podlaska
Offline

Napisano 15.04.2013 18:53

Masz

 

 

Załączone pliki


Użytkownik Zbysio915 edytował ten post 15.04.2013 18:58

  • +
  • -
  • 0

#8 Zbysio

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:95
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Biała Podlaska
Offline

Napisano 15.04.2013 20:13

Kucacz 

Flaga

Admin_Level_H

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, klasy cod mod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych