Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Frakcje na Cod Modzie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mateos

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.04.2013 16:56

Witam !
Mam jakiś problem ... Zadnych errorów nie ma ani nic. Wgrywam frakcje i jest tylko frakcja "Zwykla".
Zapodaje QTM_CodMod.sma oraz cod_frakcje.ini

Załączone pliki


b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png


#2 Guzik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:130
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.04.2013 17:19

Czy masz kopie sma silnika sprzed dodaniem tych frakcji? Spróbowałbym sam je dodać, a tak to nie chce mi się usuwać itp tego wszystkiego. :/
  • +
  • -
  • 0

Szukasz fajnego Zombie Mod? Wejdź i zobacz na mój! :) Zombie stylem CSO! Posiadamy również wspaniały COD MOD, BF2 oraz 4Fun. :) IP 4Fun: 31.186.82.130:27376

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

 


#3 Mateos

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.04.2013 17:26

Tak mam.To jest gotowiec od DarkGL.
No chyba ,że chcesz silnik bez żadnych dodatków od frakcji.Tak to trzeba by było dawać od nowa all.

Załączone pliki


Użytkownik mateusztb edytował ten post 05.04.2013 17:27

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png


#4 Guzik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:130
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.04.2013 17:50

Aaahhh, gotowiec.
Spróbuj tego na silniku bez żadnych frakcji:


1.Edytujemy plik QTM_CodMod.sma
W zmiennych globalnych dodajemy:

#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1];
new nazwa_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
new nazwa_frakcji[MAX_ILOSC_KLAS+1][64];
new klasid;


Szukamy funkcji public plugin_init() i dodajemy na końcu jego:

loadfile()



Czyli tak powinno wyglądać:

public plugin_init()
{
//kod
loadfile()
}



Szukamy funkcji public plugin_init() i dodajemy za nią:

public loadfile()
{
new file[256];
get_configsdir(file,charsmax(file));
formatex(file, charsmax(file), "%s/cod_frakcje.ini", file);

if(!file_exists(file))
return;

new row[128], trash, size=file_size(file,1);
for(new i=0;i<size;i++)
{
read_file(file, i, row, charsmax(row), trash);

if((contain(row,";")!=0) && strlen(row) && klasid<MAX_ILOSC_KLAS+1)
{
replace(row, charsmax(row), "[klasa]", "");
split(row, nazwa_klasy[klasid], charsmax(nazwa_klasy[]),
nazwa_frakcji[klasid], charsmax(nazwa_frakcji[]), "[frakcja]");
klasid++;
}
}
}



Szukamy funkcji ZarejestrujKlase i po
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
dodajemy

for(new i=0;i<klasid;i++){
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}



Szukamy funkcji WybierzKlase usuwamy ją ,
szukamy funkcji WybierzKlase_Handle usuwamy ją zamiast nich wklejamy

public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}

public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)

new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");

new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i",
nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
}
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)

item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

nowa_klasa_gracza[id] = item;

if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}


Z tego co mi wiadomo to poradnik by Cypis. :)
  • +
  • -
  • 0

Szukasz fajnego Zombie Mod? Wejdź i zobacz na mój! :) Zombie stylem CSO! Posiadamy również wspaniały COD MOD, BF2 oraz 4Fun. :) IP 4Fun: 31.186.82.130:27376

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

 


#5 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 05.04.2013 18:01

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Problemy z pluginami

do

Mody > Call of Duty Mod > Problemy
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#6 Mateos

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.04.2013 09:10

for(new i=0;i<klasid;i++){
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}



I tutaj gdzie jest nazwa_klasy to mam dać np. Terrorysta ,a tam jest jest nazwa_frakcji to VIP ?

Użytkownik mateusztb edytował ten post 06.04.2013 09:11

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png


#7 Mateos

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.04.2013 10:32

Te poradniki są dziwne .......................
Robie wszystko wg. nich i nic nie działa.

Załączone pliki


Użytkownik mateusztb edytował ten post 06.04.2013 10:44

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png


#8 Guzik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:130
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.04.2013 10:50

Nie korzystałem z tego, wklej po prostu tak jak jest wydaje mi się że tak powinno być.
  • +
  • -
  • 0

Szukasz fajnego Zombie Mod? Wejdź i zobacz na mój! :) Zombie stylem CSO! Posiadamy również wspaniały COD MOD, BF2 oraz 4Fun. :) IP 4Fun: 31.186.82.130:27376

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

 


#9 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 06.04.2013 11:02

na pewno cos robisz zle.. bo poradniki sa w 100% pewne... rob powoli tak jak jest.. i to nad czym bd sie zastanawial badz mial jakeis watpliwosci to napisz bo czasem sie wydaje ze mimo ze sie "kopiuje" ale to i tak moze nie za dzialac

#10 Mateos

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.04.2013 18:35

Do zamknięcia.

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png

b_350_20_1F1F1F_1F1F1F_FFFFFF_393939.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych