Witam dzisiaj chciałbym wam zaprezentować moją paczkę Call of Duty, myślę że docenicie mój czas poświęcony na zrobienie tej paczki.
Plugins.ini
; AMX Mod X plugins
; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management
; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin
; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands
; Map related
;nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map
; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands
; Counter-Strike
;restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)
autobuyfix.amxx
; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer
; Custom - Add 3rd party plugins here
Pugins-codmod.ini
QTM_CodMod.amxx
cod_RoundSound.amxx ___ ;Round Soundcod_
cod_c4timer.amxx ___ ;Czas C4
cod_mocmedyka.amxx ___ ;Wskrzeszanie u Medyka
cod_adminmenu.amxx ___ ;Admin Menu
cod_G_block_name_change.amxx ___ ;Blokada Zmiany Nicku
cod_anticommerce.amxx ___ ;Anty Reklama
cod_admin_spec_esp.amxx ___ ;Wh Dla Admina Na Spect
cod_ad_manager_array.amxx ___ ;Reklamy W Say
cod_adminlisten.amxx ___ ;Admin Widzi Wszystko Na Say
cod_prefixy_cod.amxx ___ ;Prefixy
cod_galileo.amxx ___ ;System zarządzana mapami
cod_sellperk.amxx ___ ;Sprzedarz Itemu
cod_killstreak.amxx ___ ;KillStirke
cod_parachute.amxx ___ ;Spadochron
cod_quests.amxx ___ ;Misje
cod_abd.amxx ___ ;Widoczne Dmg
cod_OddajPerk.amxx ___ ;/oddaj /daj
cod_ptb.amxx ___ ;Wyrownanie druzyn
cod_blokada_he.amxx ___ ;Blokada He
cod_paczki.amxx ___ ;Bonusy Z Graczy
cod_mutemenu.amxx ___ ;Mute Menu
cod_Voices_Management.amxx ___ ;Kontrola rozmow
cod_amx_gore2.amxx ___ ;Wiecej Krwi
;Klasy Konnica
codclass_Konnica_Audytor.amxx
codclass_Konnica_Brygadier.amxx
codclass_Konnica_Sanitariusz.amxx
codclass_Konnica_Namiestnik.amxx
codclass_Konnica_Podporucznik.amxx
codclass_Konnica_Rotmistrz.amxx
codclass_Konnica_Towarzysz.amxx
;Klasy Piechota
codclass_Piechota_Adjutant.amxx
codclass_Piechota_Chorazy.amxx
codclass_Piechota_Kapitan.amxx
codclass_Piechota_Kapral.amxx
codclass_Piechota_Major.amxx
codclass_Piechota_Porucznik.amxx
codclass_Piechota_Sierzant.amxx
;Klasy Marynarka
codclass_Marynarka_Admiral.amxx
codclass_Marynarka_Bosman.amxx
codclass_Marynarka_Bosmanmat.amxx
codclass_Marynarka_Fuyer.amxx
codclass_Marynarka_Major.amxx
codclass_Marynarka_Marynarz.amxx
codclass_Marynarka_Sztabowy.amxx
;Perki
codperk_adrenalina.amxx
codperk_apteczka.amxx
codperk_autodestrukcja.amxx
codperk_awpsnajper.amxx
codperk_butykomandosa.amxx
codperk_butysnajpera.amxx
codperk_butyszturmowego.amxx
codperk_dynamit.amxx
codperk_eliminatorrozrzutu.amxx
codperk_fartstrzelca.amxx
codperk_kamizelkanasa.amxx
codperk_kamuflaz.amxx
codperk_maksymalneskupienie.amxx
codperk_modulodrzutowy.amxx
codperk_morfina.amxx
codperk_nabojekapitana.amxx
codperk_nabojeninjy.amxx
codperk_nabojepulkownika.amxx
codperk_nanokamizelka.amxx
codperk_notatkikapitana.amxx
codperk_notatkininjy.amxx
codperk_notatkisapera.amxx
codperk_nozkomandosa.amxx
codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx
codperk_pancerzneomexowy.amxx
codperk_platynowenaboje.amxx
codperk_podrecznikszpiega.amxx
codperk_podwojnakamizelka.amxx
codperk_przysposobienieobronne.amxx
codperk_rozblysk.amxx
codperk_tajemnicaadmirala.amxx
codperk_tajemnicagenerala.amxx
codperk_tajemnicawojskowa.amxx
codperk_tarczaswat.amxx
codperk_tytanowenaboje.amxx
codperk_weterannoza.amxx
codperk_wykrywaczmetali.amxx
codperk_wyposazeniewsparcia.amxx
codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx
codperk_wytrenowanyweteran.amxx
codperk_wzmocnionakamizelka.amxx
codperk_zaskoczeniewroga.amxx
codperk_zwinnepalce.amxx
Opisy Klas:
Audytor
1/1 z kosy PPM, 1/4 z HE, może wykonać skok w powietrzu, zmniejszona widoczność do 200
Brygadier
Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)
Namiestnik
Psiada 1 mine i 1 działko straznicze
Podporucznik
Mozesz stawiac worki z piaskiem na mapce
Rotmistrz
Mozesz wezwac Nalot pod (E) 1x na runde !
Sanitariusz
Posiada 2 apteczki i moze wskrzeszac
Towarzysz
Ma 3 sekund niewidzialnosci co runde, mniejsza grawitacja
Admiral
Ma 1/10 szans na wyrzucenie broni wrogowi
Bosman
Posiada line
Bosmanmat
Posiada 1/6 z usp/glock
Fuyer
Posiada auto BH i 10 skokow
Major
Zmniejszona grawitacja
Marynarz
Posiada rakiete i slabiej go widac na nozu
Sztabowy
Bardzo slabo widoczny
Adiutant
"Posiada dwie trutki [E], ktore dzialaja jak Apteczki lecz w odwrotna strone
Chorazy
Moze stawiac swoje repliki, ktore odbijaja obrazenia
Kapitan
Masz 1/6 na podpalenie wroga, podpalenie trwa 5 sek. 1 sek = 10 DMG
Kapral
Dostaje M3 || Dostaje krowe + 15dmg
Major
Posiada tarcze, usp oraz flesha
Porucznik
Masz 1 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )
Sierzant
Przychodzi 10s przez sciany
Perki:
Podstawowe
Cvary:
//////////////////////////Działko\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
// ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu)
inzynier_percent 20
// ile hp ma dzialko
inzynier_health 1000
//ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą !
////////////////////////Klasa z Workami\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
pallets_wbags_nroundrem 1 // czy kasowac worki po rundzie 1 tak 0 nie, domyślnie 1
pallets_wbags_health 200 // hp workow jesli damy 0 będa niesmiertelne, domyślnie 0
///////////////////////Wskrzeszanie Klasa\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
cod_revkit_time "1" //- Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health "100" //- Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance "999999999" //- Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling "10" //- Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise "10" //- Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling "30"//- Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile "10" //- Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
////////////////////////C4 TIME\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
amx_showc4timer "3" // - Wyłączone | Tylko TT | Tylko CT | Wszyscy (Optymalnie: 3)
amx_showc4flash "0" //<0|1> - Sprite flashing (Optymalnie: 0)
amx_showc4sprite "1" //<0|1> - Choose from 2 sprites (Optymalnie: 1)
amx_showc4msg "0" //<0|1> - Shows a hud message about the timer (Optymalnie: 0)
/////////////////////Round Sound\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Roundsound_ads_time "0" //* Czas wyświetlania wiadomości w sekundach ( domyślnie 120 ), czas mniejszy niż 30 sekund spowoduje wyłączenie reklam */
Roundsound_prefix "[CodMod]" //* Prefix wiadomości dotyczących roundsounda ( domyślnie RoundSound ) */
Roundsound_show_title "1" //* Pokazywanie nazwy obecnego utworu ( domyślnie 1) | 1 - Tak | 0 - Nie | */
Roundsound_show_type "0" //* Wyświetlanie informacji o obecnym utworze ( domyślnie 1 ) | 1 - Tutor | 2 - Chat | */
////////////////////Anty Reklama nick/say\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
ac_log "1"
Znaczy, że prowadzone są logi (1) znalezionych reklam lub nie(0). Aby możliwe było tworzenie plików logów należy utworzyć folder 'advert' w katalogu 'amxmodx/logs/'
---------------------
c_what2search "3"
//Wartość z listy:
//* 0 - nic (~plugin wyłączony)
//* 1 - szuka tylko IP
//* 2 - szuka stron WWW
//* 3 - oba (IP i WWW)
//---------------------
ac_punish "1"
//Kara dla spamerów:
//* 0 - ostrzeżenie
//* 1 - kick
//* 2 - ban
//---------------------
ac_bantime "0"
//Jeśli 'ac_punish 2' definiuje długość bana (w minutach)
//---------------------
ac_punishbyname "1"
//Jeśli = 0 plugin nie sprawdza nicków
//---------------------
ac_changename "0"
//Jeśli = 1 i ac_punishbyname 1 zmienia nick gracza na 'Player' (stała w kodzie)
//---------------------
ac_punishbysay "1"
//Jeśli = 0 nie sprawdza wiadomości na czacie
//---------------------
ac_banip 0|1 (default 0)
//Działa gdy ac_punish 2.
ac_banip 1 ban by ip,
ac_banip 0 ban by authid.
//---------------------
ac_firstadvert 0|1 (default 1)
//Jesli=1 ustawia wartość ac_punish 0 dla pierwszej reklamy gracza, aby upewnić się, że zna punkt regulaminu zabraniający reklamowanie.
//---------------------
ac_ips_chars ""
//Zawiera listę znaków, które mogą wystąpić między kolejnymi bajtami IP, wartość domyślna oznacza wszystkie nie alfanumetyczne znaki. Nie dodawaj do tego żadnych innych znaków, stwórz własny zestaw. Zamiast cudzysłowu użyj aliasu [q]
//Przykłady:
ac_ips_chars " .,"
ac_ips_chars " .-="
ac_ips_chars " .'[q]"
---------------------
ac_max_chars (default 3)
//Maksymalna liczba znaków z listy 'ac_ips_chars' w szukanym IP. Wartość 3 oznacza, że to 12...12.12.12 będzie ukarane, ale to 12....12.12.12 już nie. Użyj 0 jeśli może zawierać dowolną ilość znaków.
//Komendy:
register_exception ""
Dodaje do listu wyjątków. Za reklamowanie tych adresów gracz nie będzie karany.
może być IP lub adresem WWW, aby działało poprawnie. Automatycznie dodawany jest IP serwa,
na którym plugin jest zainstalowany. Jeśli potrzebujesz zdefiniować więcej niż 15 wyjątków zmień wartość stałej
w kodzie i przekompiluj.
#define MAX_EXC 15
---------------------
showexc
Pokazuje adminowi listę wyjątków.
////////////////////////ADMIN ESL\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
1 -> ESP_ON
0 -> ESP_LINE
1 -> ESP_BOX
1 -> ESP_NAME
0 -> ESP_HEALTH_ARMOR
0 -> ESP_WEAPON
0 -> ESP_CLIP_AMMO
0 -> ESP_DISTANCE
0 -> ESP_TEAM_MATES
1 -> ESP_AIM_VEC
///////////////////Reklamy w say\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
ad_react_all "1" // 1 - pokazuj odpowiedź na dany tekst każdemu na serwerze, 0 - pokazuj tylko temu kto napisał
ad_rand_min "10" // minimalny odstęp pomiędzy reklamami
ad_rand_max "15" // maksymalny odstęp pomiędzy reklamami
//////////////////Prefixy\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
cod_prefix "3"
///////////////////Monety\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego)
cod_coins_kill "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo
cod_coins_kill_vip "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa
cod_coins_kill_hs "3" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem
cod_coins_kill_hs_vip "6" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa
cod_coins_planted "1" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby
cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa
cod_coins_defused "1" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby
cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa
cod_coins_rescue_hostage "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika
cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa
cod_coins_kill_hostage "2" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika
cod_coins_kill_hostage_vip "1" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa
cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa
// by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza
// by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0
/////////////////////Spadochron\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
sv_parachute "1" - 0: wyłączony - 1: włączony
parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu
////////////////////Ks Sentry\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
ks_hpsentry "1000.0" // ile ma miec hp sentry gun
ks_sentry_remove "0" // jesli 1 usuwa sentry w nowej rundzie, jak 0 to nie
////////////////////////Rozmowy\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
vm_alives "1"
//żywi gracze słyszą: 0-żywych z team'u, 1-wszystkich żywych, 2-wszystkich graczy
vm_deads "1"
//martwi gracze słyszą: 0-martwych z team'u, 1-wszystkich martwych, 2-wszystkich graczy
///////////////////Krew///////////////////////
amx_gore "abdef"
//a - Dodatkowa krew przy HS
//b - Dodatkowy efekt krwii
//c - Krwawienie przy niskiej ilości HP
//d - Wybuchanie nieżywych ciał
//e - Extra Krwawy Mod
//f - Krwawienie zakładników
Reszta Cvarów w config/ptb
config/galileo/galileo.cfg
config/codshop.cfg
Reszty dowiesz się jak pobierzesz
Niżej pare ss i info co i gdzie zmienić:
Główne Okno:
Nowe menu /perk /perki
System frakcji:
Aby zmienić nazwę fraki należy edytować sma klasy np. codclass_Piechota_Sierzant.sma i szukamy tam:
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"\yPiechota \r(\dDarmowe\r)");Teraz możeby szybko zmienić danej klasie frakcjie zmieniając Piechota na dowolną
Pamiętak aby taką klase komplikować lokalnie !!
System misji co i jak:
Tutaj aby zmienić nazwę forum należy edytować plik cod_quest.sma i znaleść
public Pierwsze_Menu(id)
Lub klikając "Ctrl" + "f" i wpisując tam "Twoja Nazwa" gdy nam wyszuka zmieniamy [Forum: Twoja Nazwa.pl] na swoją.
Niżej pare ss'ów z misji i małe info:
Aby usunąć dodać misje należy edytować plik misje.ini który znajduje się w folderze config
Tam znajdziemy więcej info
http://www75.zippysh...14272/file.html
Instalacja:
Folder cstrike podmien z folderem cstrike na serwerze gry i to tyle