Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z pojedynkiem na granaty


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 04.04.2013 00:39

Witam, mam taki problem z pojedynkiem na granaty

register_forward(FM_CmdStart, "granaty", 1)

public start_granat(id, uc, random)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED

cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)

return FMRES_IGNORED
}


I chodzi o to że gdy np. ja mam dostęp do wyboru przeciwnika, i gdy juz sie zacznie pojedynek, to jak ja kolo siebie rzuce granat to nie otrzymuje obrażeń, a jeżeli rzuce granat do innego CT nie tego co wybralem to zabiera mu hp i jak to zablokowac?

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "player_damage")


public player_damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
if(!is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED

team[0] = get_user_team(this)
team[1] = get_user_team(idattacker)

if(damagebits == DMG_HEGRENADE)
{
if(team[0] == 2 && team[1] == 2)
return HAM_SUPERCEDE

if(duel[this] && duel[idattacker]) {
if((this == Duela && idattacker == Duelb) || (this == Duelb && idattacker == Duela))
return HAM_IGNORED

return HAM_SUPERCEDE
}
}
return HAM_IGNORED
}


O co biega z tym? Co jest źle?
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 04.04.2013 12:52

public player_damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
if(!is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED

team[0] = get_user_team(this)
team[1] = get_user_team(idattacker)

if(damagebits == DMG_HEGRENADE)
{
if(team[0] == 2 && team[1] == 2)
return HAM_SUPERCEDE

if(duel[this] && duel[idattacker]) {
// ten warunek chyba jest bez sensu, bo i tak dalej sprawdzasz, czy to uczestnicy pojedynku... No chyba, że dasz tu lub... wtedy dalej return, który dodałem wywalić
if((this == Duela && idattacker == Duelb) || (this == Duelb && idattacker == Duela) || this == idattacker)
// dodany jeden warunek, aby można było sobie zadawać obrażenia.
return HAM_IGNORED

return HAM_SUPERCEDE
}
return HAM_SUPERCEDE
// brakowało Ci tutaj zatrzymywania obrażeń, gdy obrażenia dostaje lub zadaje ktoś z poza pojedynku :)
}
return HAM_IGNORED
}


Nie wiem dokładnie jakie reguły są tego pojedynku, ale jak mniemam, osoby uczestniczące dostają granaty (i tylko granaty) i mogą ranić nimi tylko siebie. Coś jeszcze?

Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 04.04.2013 12:53

  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#3 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 06.05.2013 20:57

Sory za odkop ale zapomniałem o tym temacie

A co do tematu, no z tym zatrzymaniem obrażeń miałeś racje, ale teraz nie mogę zadać obrażeń z granata ct jak jestem w tt
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#4 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 07.05.2013 08:52

Można zamknąć
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 07.05.2013 11:00

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych