Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Spam: ::takedamge COD MOD


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 no.torious

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Stanin
Offline

Napisano 01.04.2013 13:36

error logi:

L 04/01/2013 - 12:06:04: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_perk_bronamadeusza.amxx")
L 04/01/2013 - 12:06:04: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 04/01/2013 - 12:06:04: [AMXX]    [0] cod_perk_bronamadeusza.sma::TakeDamage (line 34)


kod:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const perk_name[] = "Bron Amadeusza";
new const perk_desc[] = "Dostajesz M5 i +15dmg z niego.";
new bool:ma_perk[32]

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Czyzyk");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1)

}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY)
ma_perk[id] = true
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_MP5NAVY)
ma_perk[id] = false
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker)

if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
 
if(ma_perk[idattacker] && weapon==CSW_AUG){
  SetHamParamFloat(3, damage+15.0)
  return HAM_HANDLED
}
 
return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 01.04.2013 15:41

new weapon = get_user_weapon(idattacker)

if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
-->
if(!is_user_connected(idattacker))   return HAM_IGNORED;
new weapon = get_user_weapon(idattacker)

  • +
  • -
  • 1
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych