Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

kz_lj


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 woodpecker

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:81
  • Lokalizacja:Kołobrzeg
Offline

Napisano 23.05.2009 13:00

Witam,
chciałbym zrobić tak by nie naliczało odległości skoków dla CT..
Dołączam .sma i proszę o podpowiedź która to linie i co edytować ..

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2970
Godlike

  • Postów:4248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 23.05.2009 19:49

Nie testowałem w grze, bo nie skacze LJ i nawet bez modyfikacji nic mi nie naliczało. Po obejrzeniu kodu wrzuciłem tak jak mi się wydawało, że powinno być :P

//kz_ljs_allowteam <num>
	//0 - nikt
	//1 - te
	//2 - ct
	//3 - wszyscy 
	gcvarAllow 	     = register_cvar("kz_ljs_allowteam", "3");			//enable plugin for teams
czyli dla Ciebie będzie

kz_ljs_allowteam 1


napisz jak się sprawuje

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 650
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 23.05.2009 21:37

R3X, sprytnie pomyslales by uzyc teamow jako bity, ale lepiej sprawdz czy przypadkiem spec to nie 3...

"UNASSIGNED", "TERRORIST", "CT", "SPECTATOR"

W tym przypadku to nie bedzie za duzy problem, ale bys pamietal by nie stosowac tego bez zatanowienia sie czy spec powinien byc w stanie kozystac z funkcji ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 woodpecker

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:81
  • Lokalizacja:Kołobrzeg
Offline

Napisano 24.05.2009 16:32

//kz_ljs_allowteam <num>
    //0 - nikt
    //1 - te
    //2 - ct
    //3 - wszyscy
    gcvarAllow          = register_cvar("kz_ljs_allowteam", "1");            //enable plugin for teams 


zrobilem tak i nie dziala :(
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2970
Godlike

  • Postów:4248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 24.05.2009 17:02

sprawdz czy przypadkiem spec to nie 3...

Tak spect=3, jednak jak wszyscy to wszyscy i autor pluginu powinien się martwić o to czy spect może użyć. Dzięki za spostrzeżenie, będę ostrożniejszy przy pisaniu własnych :D

woodpecker,
kz_ljs_allowteam 1
to jest cvar, więc miałeś go wrzucić do amxx.cfg xP ale tak też jest dobrze

Jeśli nie działa to może usunąć nawet naliczanie szybkości dla CT?
  • +
  • -
  • 0

#6 woodpecker

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:81
  • Lokalizacja:Kołobrzeg
Offline

Napisano 01.06.2009 22:16

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpAIJM6S.sma(190) : fatal error 100: cannot read from file: "colorchat"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 202
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 02.06.2009 08:00

Musisz wrzucić ten plik: http://forums.allied... ... 1225739285
do include/
  • +
  • -
  • 0

#8 woodpecker

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:81
  • Lokalizacja:Kołobrzeg
Offline

Napisano 02.06.2009 09:00

Musisz wrzucić ten plik: http://forums.allied... ... 1225739285
do include/

Ten plugin mam wrzucony na serwerze i działa.
Chodzi mi o to, że jak chce skompilować to taki błąd mi wyskakuję. A ten pliczek już miałem w include :)
  • +
  • -
  • 0

#9 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 650
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 02.06.2009 16:17

woodpecker, zrob co naven mowil bo ci dobrze gada...
  • +
  • -
  • 0

#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2970
Godlike

  • Postów:4248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 02.06.2009 17:24

woodpecker, czyli kodu, który Ci wysłałem nawet nie skompilowałeś i mówisz "nie działa"? :]
  • +
  • -
  • 0

#11 woodpecker

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:81
  • Lokalizacja:Kołobrzeg
Offline

Napisano 03.06.2009 11:21

woodpecker, czyli kodu, który Ci wysłałem nawet nie skompilowałeś i mówisz "nie działa"? :]

Robilem z kz_lj_xm na 10aa to nie działało :)
Zmieniłem na serwerze kz_lj staty na 100aa to taki błąd mi wyskoczył ;]

UP: Nie działa wogóle :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych