Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

[ROZWIĄZANE] Zmiana lokalizacji modelu Vipa

modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Monek

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 30.03.2013 21:30

Witam. Otóż mam pewien plugin Vipa na dr. Jednak model tego vipa już mi się znudził, dlatego chciałem go zmienić, ale coś mi nie wychodzi. Wolałbym nie podawać całego pliku "sma", ponieważ vip był robiony na zamówienie i nie chcę go rozpowszechniać. Podaję linijki, które dotyczą modelu, a przynajmniej tak mi się zdaje.

new const VIP[] = "DeathRunVip"
new const VIP_MODEL[] = "models/player/DeathRunVip/DeathRunVip.mdl"

Lokalizacja nowego modelu: models/player/tinki/tinki.mdl W folderze tinki są dwa pliki: tinki.mdl oraz tinkiT.mdl

Próbowałem zmienić to na

new const VIP[] = "tinki"
new const VIP_MODEL[] = "models/player/tinki/tinki.mdl"

Wtedy model się pobiera ale jak się załaduje to error.

Może trzeba jeszcze coś zmienić, a nie wiem co? Będę bardzo wdzięczny za pomoc i oczywiście nagradzam plusikiem.

#2 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 31.03.2013 19:22

Jaki error ?

Daj plugin_preacache

i wszystkie wycinki gdzie używany jest model ( CTRL + F )

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#3 `Sernik

    `Profesjonalista !

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Ernest
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.03.2013 19:24

Bez całości kodu nic nie zdziałamy...Pewnie zapomniałeś o edycji ścieżki modelu na dole kodu, albo model jest uszkodzony.

Możesz też spróbowaćzamienić ścieżkę:
new const VIP_MODEL[] = "models/player/tinki/tinki.mdl"
na
new const VIP_MODEL[] = "models/player/DeathRunVip/tinki.mdl"

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.67:27145
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.43:27015
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.66:27035

#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 31.03.2013 19:28

TAk nie zadziała.

Nie wiem czy ten VIP_MODEL to model rąk, bo tak nie można ustawić model postaci.


z czego new model[] = "tinki"

więc potem :

cs_set_user_model(id, model)

a model odczytuje z katalogu "models/player/tinki/tinki.mdl"

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#5 Monek

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 31.03.2013 20:07

Dobra, dodaję .sma pluginu. Jest to pierwotna wersja, bez ostatnich dodatków, więc może być udostępniona. Model od tamtego czasu jest taki sam, więc na tym samym będzie polegała zmiana lokalizacji.

Powiedzcie tylko w jakich miejscach co muszę zamienić, aby zrobić to w aktualnym vipie. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Łapcie: http://wklej.org/id/997848/

#6 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 31.03.2013 20:41


new const VIP[] = "tinki"
new const VIP_MODEL[] = "models/player/tinki/tinki.mdl"


wydaję się być odpowiednie, zmian w reszcie kodu nie widzę.

Skompilowałeś i wrzuciłeś do plugins ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#7 Monek

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 31.03.2013 21:01

Tak. Jak mówiłem na początku niestety nie działa..

#8 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 31.03.2013 21:03

Ehh. Niestety w daleszej części Ci nie pomogę, gdyż nie wiem jak. Wszystko jest niby dobrze.

A może jednak działa, tylko ten model tinky.mdl jest taki sam jak tamten ? I powstaje złudzenie xD ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#9 Monek

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 31.03.2013 21:12

Nie no, idiotą to ja nie jestem. Może bardziej szczegółowo: Kiedy wgrywam ten przerobiony plugin, to wyłącza się cs z powodem: Mod_NumForName: models/player/tink/tinkiT.mdl not found

Może trzeba dodać jakąś linijkę też co do tego tinkiT.mdl, który również jest w tym folderze razem z tinki.mdl?

#10 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1425
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 31.03.2013 21:46

zobacz zrobic w ten sposob:

new const VIP[] = "tinki"
new const VIP_MODEL[] = "models/player/tinki/tinki.mdl"
new const VIP_MODEL[] = "models/player/tinki/tinkiT.mdl"



do folderu player wrzuc model thinki.mdl i thinkiT.mdl
  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#11 Albertd

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:134
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.04.2013 01:26

new const Vip[ 2 ] ={
"NazwaModeluT",
"NazwaModeluCt"
}
new const VipSciezka[ 2 ] = {
"models/player/NazwaModeluT/NazwaModeluT.mdl",
"models/player/NazwaModeluCt/NazwaModeluCt.mdl"
}
switch( get_user_team( index ) ){
case 1: cs_set_user_model( index, Vip[ 1 ] )
case 2: cs_set_user_model( index, Vip[ 2 ] )
}

precache( VipSciezka[ 0 ] )
precache( VipSciezka[ 1 ] )

dzięki temu powinines sobie poradzic.

new const VIP_MODEL[] = "models/player/DeathRunVip/tinki.mdl" - Takie cos jest nie dopuszczalne !
new const VIP_MODEL[] = "models/player/DeathRunVip/DeathRunVip.mdl" - Musi to wygladac tak !

  • +
  • -
  • 0

#12 Monek

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 01.04.2013 11:55

Ehh.. plugin się nie kompiluje..

Czy mógłby ktoś napisać mi już wypełnione te linijki, abym tylko to potem wkleił?

Podaję informacje:

Model vipa dla CT jak i dla TT mają być takie same. Pliki tinki.mdl oraz tinkiT.mdl znajdują się w folderze models/player/tinki

To chyba tyle. Z góry dzięki.

#13 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 01.04.2013 16:45

new const VIP[] = "tinki"
new const VIP_MODEL[] = "models/player/tinki/tinki.mdl"
new const VIP_MODEL2[] = "models/player/tinki/tinkiT.mdl"

Daj tak, i w
public plugin_preacache
po
precache_model(VIP_MODEL)
daj
precache_model(VIP_MODEL2)

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#14 Monek

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 01.04.2013 17:13

Dzięki, działa! Łap plusa.

Temat do zamknięcia.

#15 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 02.04.2013 09:55

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych