Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

[ROZWIĄZANE] Perk Neo shotperk kto zrobi ?

perk

Najlepsza odpowiedź Zbysio, 12.04.2013 21:23

masz

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Neo shot";
new const perk_desc[] = "1/LW z usp";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Zbysio");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ZABIJusp");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	cod_give_weapon(id, CSW_USP);
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	cod_take_weapon(id, CSW_USP);
	ma_perk[id] = false;
}

public ZABIJusp(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_USP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 GienQu

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:xd
Offline

Napisano 30.03.2013 18:59

Perk Neo shot : za strzal w glowe z usp jest szanse od 1/1 do 1/2 na natychmiastowe zabicie .
  • +
  • -
  • 0

#2 Zbysio

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:95
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Biała Podlaska
Offline

Napisano 12.04.2013 21:23   Najlepsza odpowiedź

masz

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Neo shot";
new const perk_desc[] = "1/LW z usp";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Zbysio");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ZABIJusp");
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	cod_give_weapon(id, CSW_USP);
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	cod_take_weapon(id, CSW_USP);
	ma_perk[id] = false;
}

public ZABIJusp(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_USP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych