Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poszukuje pluginu.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marcon

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:56
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołaczyce
Offline

Napisano 23.05.2009 00:15

Witam.
Poszukuje pluginu takiego jak nemore_bomb_sound tylko z jedną różnicą, a mianowicie żeby zamiast dziwęku w wav był dzwięk w formacie mp3. :]
Z góry wielkie thx za pomoc.
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 23.05.2009 00:44

Napisz o co Ci chodzi.
Bo skąd mam wiedzieć o jaki Ci plugin chodzi

#3 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 23.05.2009 07:29

nie testowane, ale(dźwięk wrzucasz tutaj: sound/misc/bomb_sound.mp3) 3maj sma:

#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "nemore"


#define muzyczka ("sound/misc/bomba_sound.mp3")
#define czas 10


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "mp3 play %s", "sound/misc/bomb_sound.mp3")
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/bomb_sound.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE

}


  • +
  • -
  • 0

#4 Marcon

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:56
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołaczyce
Offline

Napisano 23.05.2009 10:54

naXe, chodzi mi o plugin który np. 10 sekund przed wybuchem bomby odtwarza muzyczkę, ale nie w wav jak jest standardowo w pluginie nemore_bomb_sound a w formacie mp3. :]

emblaze, niestety plugin nie działa. Muzyczkę o nazwie bomb_sound i w formacie mp3 wrzuciłam do cstrike/sound/misc lecz plugin pokazuje tylko licznik a muzyki nie słychać w ogóle. Dzwięk się ściąga przy wchodzeniu na serwer ale przy wybuchu bomby go nie słychać.
  • +
  • -
  • 0

#5 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 23.05.2009 11:57

spróbuj tak:

#include <amxmodx> 
#include <csx> 

#define PLUGIN "Bomb Sound" 
#define VERSION "0.1" 
#define AUTHOR "nemore" 


#define czas 10 


new g_c4timer, pointnum; 
new bool:b_planted = false; 

new g_msgsync; 

public plugin_init() 
{ 
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); 

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); 

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); 
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); 
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); 

g_msgsync = CreateHudSyncObj(); 
} 

public newRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

public endRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450); 
} 

public bomb_planted() 
{ 
b_planted = true; 
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); 
dispTime() 
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); 
} 

public bomb_defused() 
{ 
if(b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

} 

public bomb_explode() 
{ 
if(b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

} 

public dispTime() 
{ 
if(!b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
return; 
} 


if(g_c4timer >= 0) 
{ 
if(g_c4timer > 13) { 
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
} 
else if(g_c4timer > 7) { 
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
if(g_c4timer == czas) { 
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/bomb_sound.mp3") 
} 
} 
else { 
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
} 

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); 

--g_c4timer; 
} 

} 

public plugin_precache() 
{ 
precache_sound("misc/bomb_sound.mp3") 

return PLUGIN_CONTINUE 

}

  • +
  • -
  • 0

#6 Marcon

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:56
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołaczyce
Offline

Napisano 23.05.2009 12:20

emblaze, Wielkie dzięki jesteś hajt :] Działa. Oczywiście pomógł dla ciebie. :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych