Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zerknie ktoś czy dobrze napisałem?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Spiker velSatiS

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:7
  • Imię:dasdasd
  • Lokalizacja:Sdadasd
Offline

Napisano 28.03.2013 18:28

Zerknie ktoś czy dobrze napisałem perka?

W kompilacji mam błędy:


codperk_silnikgrajka.sma(143) : error 017: undefined symbol "HAM_IGNORED"
codperk_silnikgrajka.sma(145) : error 017: undefined symbol "ma_perk"
codperk_silnikgrajka.sma(145) : warning 215: expression has no effect
codperk_silnikgrajka.sma(145) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codperk_silnikgrajka.sma(145) : error 029: invalid expression, assumed zero
codperk_silnikgrajka.sma(145) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.


Spoiler

(28.03.2013 18:31):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik Benio101 edytował ten post 28.03.2013 18:56
Dodanie znacznika SMA, SPOILER, indentacja kodu

  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.03.2013 18:56

Nie załączyłeś biblioteki
#include <hamsandwich>


Nie zarejestrowałeś otrzymywania obrażeń
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1);


Korzystasz z ma_perk, jednak nie jest ona zainicjowana.
Jeśli miałaby to być tablica typu boolean, to proponuję użyć szybszej sumy binarnej.
new ma_perk;

#define SetBit(%1,%2) (%1|=(1<<(%2)))
#define ClearBit(%1,%2) (%1&=~(1<<(%2)))
#define CheckBit(%1,%2) (%1&(1<<(%2)))

Do cod_perk_enabled dodać
SetBit(ma_perk, id);
przed
return COD_CONTINUE;

Dodać
public cod_perk_disabled(id){
ClearBit(ma_perk, id);
}


Zamienić
if(ma_perk[idattacker])
if(CheckBit(ma_perk, idattacker))

Na końcu client_disconnect dodać
ClearBit(ma_perk, id);


Pomimo usuwania min gracza po opuszczeniu przez niego serwera, sugerowałbym dodać profilaktycznie po
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
sprawdzenie, czy attacker to gracz.

ilosc_min_gracza[id] = 5;
proponowałbym przenieść do eventu NowaRunda, a ResetHUD całkiem usunąć.

Nie jestem pewien, czy spawn miny w miejscy gracza nie sprawi, że ta utkwi w jego ciele, jeśli tak, to
możesz skorzystać z funkcji get_origin_from_dist_player sebula, by zespawnować minę przed / za graczem.

#3 Spiker velSatiS

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:7
  • Imię:dasdasd
  • Lokalizacja:Sdadasd
Offline

Napisano 28.03.2013 19:03

Dzięki że napisałeś :D ale blady jestem <nic nie rozumiem :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych