Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Problem z kompilatorem - klasa

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 IndiosBravos

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:39
  • Lokalizacja:Pomorskie
Offline

Napisano 27.03.2013 21:07

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <engine>


new const nazwa[]   = "[Premium] IndiosBravos";
new const opis[]    = "5replik, 1/3 Deagle, elite 15dmg+int,
new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];
new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik;
new ilosc_kukiel[33];
new sprite_blast;


public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "Fw_HamPlayerTakeDamage", 0)
    RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" );
    pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "5");
    pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "350");


}

public plugin_precache()
{

    static szModel[ ] = "models/player/ib/ib.mdl";
    precache_model( szModel );
    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
    precache_model("models/cod/w_d.mdl");
    precache_model("models/cod/p_d.mdl");
    precache_model("models/cod/v_d.mdl");


}

public cod_class_enabled(id)
{
    public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
    {
        ColorChat(id, GREY, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa);
        return COD_STOP;
    }
    ColorChat(id, GREY, "[COD:1500] Klasa %s stworzona przez IndiosBravos.", nazwa);
    ma_klase[id] = true;
    }
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_flashbang");
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    ma_klase[id] = true;
	    {
    if(ilosc_kukiel[id] < 1)
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales wszystkie repliki!");
        return;
    }
    
    new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);
    VelocityByAim(id, 50, VBA);
    
    VBA[2] = 0.0;
    
    for(new i=0; i < 3; i++)
        OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];
        
    if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0)
    {
        client_print(id, print_center, "Muszisz postawic replike dalej!");
        return;
    }
    
    new model[55], Float:AngleKukly[3],
    
    SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);
    SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly;
    
    entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);
    entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly);
    
    AngleKukly[0] = 0.0;
    
    new ent = create_entity("info_target");
    
    entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla");
    entity_set_model(ent, model);
    entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly);
    entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly);
    entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly);
    entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly);
    entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
    entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik));
    entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
    entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});
    entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);
    
    ilosc_kukiel[id]--;
}


public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}
public fwSpawn_ModelGracza( id )
{
    if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] )
        return;

    engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "ib" );
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
			    if(!is_user_connected(idattacker))
							    return HAM_IGNORED;
			    
			    if(!ma_klase[idattacker])
							    return HAM_IGNORED;
							    
			    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_ELITE && damagebits & DMG_BULLET)
							    cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
			    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(3) && damagebits & DMG_BULLET)
			    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
							    
			    return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
	    new weapon = read_data(2);

	    if(ma_klase[id]) //tutaj wstawiamy ma_klase lub ma_perk
	    {
			    if(weapon == CSW_DEAGLE) //tutaj ustawiamy broń, jakiej model będziemy zmieniać
			    {
					    set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_d.mdl")
					    //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
					    set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_d.mdl")
					    //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
			    }
	    }
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
	    if(!pev_valid(entity))
			    return FMRES_IGNORED

	    if(!equali(model, "models/w_deagle.mdl"))  //tutaj wpisujemy ścieżkę do STAREGO modelu w_, czyli tego który chcemy podmienić
			    return FMRES_IGNORED;

	    new entityowner = pev(entity, pev_owner);
	    
	    if(!ma_klase[entityowner])   //tutaj wpisujemy ma_perk lub ma_klase
			    return FMRES_IGNORED;

	    engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_d.mdl")
	    return FMRES_SUPERCEDE
}

ib.sma(12) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
ib.sma(54) : error 029: invalid expression, assumed zero
ib.sma(54) : error 088: number of arguments does not match definition
ib.sma(55) : warning 217: loose indentation
ib.sma(64) : warning 217: loose indentation
ib.sma(72) : warning 209: function "cod_class_enabled" should return a value
ib.sma(87) : warning 209: function "cod_class_enabled" should return a value
ib.sma(118) : warning 217: loose indentation
ib.sma(118) : error 029: invalid expression, assumed zero
ib.sma(118) : error 004: function "cod_class_disabled" is not implemented
ib.sma(123) : error 029: invalid expression, assumed zero
ib.sma(123) : error 017: undefined symbol "fwSpawn_ModelGracza"
ib.sma(126) : warning 209: function "cod_class_enabled" should return a value
ib.sma(130) : error 029: invalid expression, assumed zero
ib.sma(130) : error 017: undefined symbol "TakeDamage"
ib.sma(130) : error 017: undefined symbol "idinflictor"
ib.sma(130) : fatal error 107: too many error messages on one line


Chcę zrobic premke, 1/3 z deagl, 5 przyrodnikow, nowy model postaci, nowy model gracza oraz obrazenia z inta do elite.
proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 IndiosBravos

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:39
  • Lokalizacja:Pomorskie
Offline

Napisano 28.03.2013 19:55

Bring up my post.
  • +
  • -
  • 0

#3 IndiosBravos

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:39
  • Lokalizacja:Pomorskie
Offline

Napisano 29.03.2013 21:30

..
  • +
  • -
  • 0

#4 piotrek18

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.03.2013 21:22

wrzuć modele jakie chcesz i opisz jaki model do jakiej broni bo widze że masz jakieś v_d.mdl jak to zrobisz to spróbuje ci ta klase zrobić

        Serwer Kolegi Fajny wbijać!

                             | |

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych