Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

amxx.cfg


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 21.05.2009 17:43

Czy z tak poukładanym amxx.cfg Amx bendzie miał problem z czytaniem cvarów?

// AMX Mod X Configuration File
echo Executing AMX Mod X Configuration File

// Default access for all non admin players (see users.ini for access details)
//
// Default value: "z"
amx_default_access "z"

// Name of setinfo which should store a password on a client (you should change this)
// Note: Always prefix the field with an underscore (aka: "_")
// (Example: setinfo _pw "password")
//
// Default value: "_pw"
amx_password_field "_pw"

// Mode of logging to a server
// 0 - disable logging, players won't be checked (and access won't be set)
// 1 - normal mode which obey flags set in accounts
// 2 - kick all players not on list
//
// Default value: 1
amx_mode 1

// Show admins activity
// 0 - disabled
// 1 - show without admin name
// 2 - show with name
//
// Default value: 2
amx_show_activity 0

// Frequency in seconds and text of scrolling message
//
// Default value: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600
amx_scrollmsg "Witaj na %hostname% -- Ten serwer uzywa AMX Mod X" 600

// Center typed colored messages (last parameter is a color in RRRGGGBBB format)
//
// Default values: "Welcome to %hostname%" "000255100"
//                 "This server is using AMX ModXnVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"
amx_imessage "Witaj na %hostname%" "000255100"
amx_imessage "Ten serwer uzywa AMX Mod XnVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"

// Frequency in seconds of colored messages
//
// Default value: 180
amx_freq_imessage 180

// Ban times for the main ban menu (amx_banmenu)
// Use 0 for permanent ban
// Default values: 0 5 10 15 30 45 60
amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60 120 180 360 1440 10080 20160 43200

// Slap damage amounts for the main slap menu (amx_slapmenu)
// Slay is automaticall inserted as the first option
// Default values: 0 1 5
amx_plmenu_slapdmg 0 1 5 10 50

// Set in seconds how fast players can chat (chat-flood protection)
//
// Default value: 0.75
amx_flood_time 1.00

// Amount of slots to reserve.
//
// Default value: 0
amx_reservation 1

// If you set this to 1, you can hide slots on your server.
// If server "full" of public slots and slots hidden, you must manually connect with connect console command
//
// Default value: 0
amx_hideslots 1

// Displaying of time remaining
// a - display white text on bottom
// b - use voice
// c - don't add "remaining" (only in voice)
// d - don't add "hours/minutes/seconds" (only in voice)
// e - show/speak if current time is less than this set in parameter
//
// Default value: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "abcd 60" "bcde 11"

// Announce "say thetime" and "say timeleft" with voice, set to 0 to disable.
//
// Default value: 1
amx_time_voice 1

// Minimum delay in seconds between two voting sessions
//
// Default value: 10
amx_vote_delay 35

// How long voting session goes on
//
// Default value: 10
amx_vote_time 30

// Display who votes for what option, set to 0 to disable, 1 to enable.
//
// Default value: 1
amx_vote_answers 0

// Some ratios for voting success

// Default value: 0.40
amx_votekick_ratio 0.20

// Default value: 0.40
amx_voteban_ratio 0.50

// Default value: 0.40
amx_votemap_ratio 0.50

// Default value: 0.02
amx_vote_ratio 0.02

// Max. time to which map can be extended
//
// Default value: 90
amx_extendmap_max 240

// Step for each extending
//
// Default value: 15
amx_extendmap_step 210

// If you set this to 0, clients cannot chose their language, instead they use
// whatever language the server is configured to use.
//
// Default value: 1
amx_client_languages 1

// Plugin Debug mode
// 0 - No debugging (garbage line numbers)
// 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode
// 2 - All plugins are put in debug mode
// Note - debug mode will affect JIT performance
//
// Default value: 1
amx_debug 2

// Plugin MultiLingual Debug
// To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc)
// "" means disabled
//
// Default value: ""
amx_mldebug "pl"

//
// Beginning of Counter-Strike package specific configurations.
//

// Rank mode
// 0 - by nick
// 1 - by authid 
// 2 - by ip
//
// Default value: 1
csstats_rank 2

// Max size of the stats file
//
// Default value: 3500
csstats_maxsize 9500

// Whether or not to rank bots with csstats - set to 1 to rank bots, 0 otherwise.
//
// Default value: 0
csstats_rankbots 0

// Duration of HUD-statistics
//
// Default value: 12.0
amx_statsx_duration 12.0

// HUD-statistics display limit relative round freeze end
// Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended
//
// Default value: -2.0
amx_statsx_freeze -2.0



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
amx_blind_bonus 2500
amx_blind_mess_color "orange"
amx_blind_mess_posx 0.01
amx_blind_mess_posy 0.82
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////
nanosuit_price 0
// Koszt Nanosuitu. Jeżeli jest ustawione na 0, będzie on automatycznie dawany każdemu graczowi

nanosuit_death_remove 1
// Kiedy giniesz, tracisz Nanosuit (nie działa jeżeli nanosuit_price jest ustawione na 0)

nanosuit_buyzone 1
// Gracz musi być w strefie kupowania aby zakupić Nanosuit

nanosuit_bot_allow 0
// Czy boty mogą używać Nanosuitu

nanosuit_bot_buy_mode 0
// Jak boty mają kupować? 0 - kiedy jest start rundy | 1 - przy odrodzeniu (użyj 1 kiedy masz mod do odradzania, np.: CSDM)

nanosuit_nightvision 1
// Daje graczowi noktowizor

nanosuit_team_allow 3
// Kto może używać Nanosuitu a kto nie - 1-Terro 2-CT 3-Oba

nanosuit_energy 375
// Energia dla Nanosuitu

nanosuit_critical 45
// Poziom krytycznej energii Nanosuitu

nanosuit_health 325
// Życia dla gracza przy Nanosuit

nanosuit_armor 200
// Pancerz Nanosuitu

nanosuit_regenerate 7.5
// Ilość regenerowanej enegrii Nanosuitu na sekunde. Więc jeżeli jest ustawione na 0.7 to co sekunde będzie się regenerowało 7 punktów energii.

nanosuit_hpcharge 5.989
// Ilość odnawianych żyć na sekunde

nanosuit_apcharge 1.7
// Ilość odnawianego pancerza na sekunde

nanosuit_armor_speed 1.0
// Ustawienia dla szybkości w momencie włączenia "Maksymalnego Pancerza" (0.1 wolniej, 1.1 szybciej)

nanosuit_armor_damage 0.90
// Przyjmowane obrażenia na pancerz ( 0.9 mniejsze, 1.1 większe)

nanosuit_strength_impulse 520.0
// Z jaką siłą się skacze jeżeli jest włączona "Maksymalna Siła"

nanosuit_strength_stab 7
// Ilość zużywania energii podczas używania noża w "Maksymalnej Sile"

nanosuit_strength_jump 10
// Ilość zużywania energii podczas skoku w "Maksymalnej Sile"

nanosuit_strength_throw 55.0
// Z jaką siłą odpycha gracza jeżeli uderzymy go nożem

nanosuit_strength_recoil_attenuation 100.05
// Większy lub mniejszy rozrzut broni podczas Trybu Siły

nanosuit_strength_recoil_energy 2.5
// Koszt energii kiedy gracz strzela podczas Trybu Siły

nanosuit_strength_grenade_throw 3.7
// Koszt energii kiedy gracz rzuca granatem podczas Trybu Energii

nanosuit_strength_throw_override 1
// Kiedy jest ustawione na 1 możesz rzucać granatami w swoją drużynę czy friendly fire jest włączony czy nie.

nanosuit_speed_maximum 2.2
// Szybkość kiedy energia jest większa od krytycznego poziomu

nanosuit_speed_critical 1.00
// Szybkość kiedy energia jest mniejsza od krytycznego poziomu

nanosuit_speed_energy 2.7
// Ilość zużywania energii podczas używania "Maksymalnej Prędkości"

nanosuit_speed_fast_attack 2.0
// Koszt energii szybkiego ataku gdzie jest w niektórych broniach

nanosuit_speed_fast_reload 7.0
// Koszt energii szybszego przeładowania (podczas Maksymalnej Prędkości)

nanosuit_cloak_alpha 2
// Przezroczystość gracza w "Trybie Maskowania" (1 - mniej widzialny, 100 - bardziej widzialny)

nanosuit_cloak_energy 0.25
// Ilość zużywania energii podczas "Trubu Maskowania"

nanosuit_cloak_punish_weapon_fire 1
// Kara dla użycia broni podczas "Trubu Maskowania"

nanosuit_cloak_punish_knife_usage 0
// Kara dla użycia noża podczas "Trubu Maskowania"

nanosuit_cloak_punish_grenade_throw 0
// Kara dla użycia granatu podczas "Trubu Maskowania"

nanosuit_cloak_punish_c4 0 
// Kara za podłożenie/rozbrojenie c4
////////////////////////////////////////////////////////////////////////



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
amx_minibans_reason "Hax"
amx_minibans_reason "Wulgaryzm"
amx_minibans_reason "Bug"
amx_minibans_reason "Spam"
amx_minibans_reason "Lag"

amx_minibans_forum "http://www.pus.zero-hour.ugu.pl/"
////////////////////////////////////////////////////////////////////////



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
afk_kicktime 780
// Po jakim czasie gracz ma być wykopany.
afk_slaytime 240
// Po jakim czasie gracz ma być zgładzony.
afk_minplayers 4
// Minimalna ilość graczy przy których ma pracować plugin.
afk_slayplayers 1
// Czy zabijać gracza gdy jest zbyt długo AFK.
afk_adminimmunity 1
// Admin, gracz z immunitetem jest nietykalny.
afk_adminkickimmunity 0
// Admin, gracz z immunitetem nie może być wykopany.
afk_options 0
// Wykopanie gracza po upływie dozwolonego czasu 0 - przełącza gracza na spec. następnie wykopuje.
afk_show_counter 1
// Ustaw na 0 to będzie pokazywać "AFK-Counter" od czasu do czasu.
afk_rename 1
// Zmiana nicku gracza na "[AFK] nick" kiedy jest AFK.
afk_speckick 1
// Wykopywanie graczy z spec.
afk_speckicktime 600
// Czas po jakim gracze będą wykopywani ze spec. ( dobrze uwzględnić więcej sekund ponieważ często gracze kręcą demo oszustom ).
////////////////////////////////////////////////////////////////////////



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
bullet_damage 1
// widzisz zadane obrażenia
amx_vip_hp 30
// ile HP otrzyma VIP za zabicie (optymalnie: 15)
amx_vip_hp_hs 75
// ile HP otrzyma VIP za zabicie HeadShoot'em (optymalnie: 30)
amx_vip_max_hp 999999999
// maximum HP ile może mieć VIP (optymalnie: 100)
money_per_damage 15
// Ile $ dostaje VIP za każde zadane obrażenie (optymalnie: 3)
money_kill_bonus 750
// ile $ dostaje VIP za zabicie (optymalnie: 500)
money_hs_bonus 1000
// ile $ dostaje VIP za zabicie HeadShoot'em (optymalnie: 200) 
////////////////////////////////////////////////////////////////////////



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
deathrun_shop 1
// 1 - Włączony, 2 - Wyłączony plugin.
deathrun_he_cost 200
// Koszt granada.
deathrun_bothgrenades_cost 250
// Koszt HE+FB.
deathrun_silent_cost 500
// Koszt cichego chodzenia.
deathrun_health_cost 1000
// Koszt dodatkowego HP(250).
deathrun_armor_cost 1300
// Koszt dodatkowego HP(250) + kamizelka.
deathrun_speed_cost 300
// Koszt szybkiego biegania.
deathrun_gravity_cost 600
// Koszt grawitacji.
deathrun_invisibility_cost 12000
// Koszt niewidzialności.
deathrun_speed_power 1900
// Szybkość szybkiego chodzenia ( Optymalnie: 400.0 ).
deathrun_gravity_power 10000
// Moc grawitacji ( Optymalnie: 0.5 ).
deathrun_advertise_message 1
// 1 - Włączony, 0 - Wyłączone informacje w HUD, kiedy gracz dołącza. 
////////////////////////////////////////////////////////////////////////



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
amx_bs_draw 1
////////////////////////////////////////////////////////////////////////



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
wup_autostart 1 <0|1>
//1 - wlacz, 0 - wyłącz WarmUP na poczatku mapy (d: 1)
wup_respawn 1 <0|1>
//Czy respawnowac graczy w WarmUP 1 - ON, 0 - OFF (d: 1)
wup_items "abc"
//Co dawac w WarmUP a - HE, b - FB, c - SG, d - Bomd/def (d: abcd)
wup_mode 2 <0|1|2>
//0 - Normalna runda, 1 - Losowe bronie, 2 - tylko noz (d: 1)
wup_time 180 <time>
//ile skund ma trfac WarmUP (d: 120)
wup_color "255255255"
//kolor napisu przypominajacego czas (d: 255255255)
wup_setx "-1.0"
//pozycja tego napisu po X (d: -1.0)
wup_sety "0.28"
//pozycja tego napisu po Y (d: 0.28)
wup_protectime 3 <time>
//czas w sekundach ochrony po respawnie (d: 3)
////////////////////////////////////////////////////////////////////////



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
amx_kick_r1 "Hax"
amx_kick_r2 "Wolgaryzm"
amx_kick_r3 "Bug"
amx_kick_r4 "Spam"
amx_kick_r5 "Lag"
amx_kick_r6 ""
amx_kick_r7 ""
////////////////////////////////////////////////////////////////////////



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
amx_welcomed 1
// (1 - plugin właczony, 0 - plugin wyłączony
amx_adminhide 0
// (1 - Ukrywa admina[Admin wchodzi jako gracz], 0 - nie ukrywa admina)
////////////////////////////////////////////////////////////////////////



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
amx_weaponstorage 1
// 1 - włącz plugin, 0 - wyłącz plugin
amx_weaponstorage_allowmulti 0
// allow multi weapons, set to 1 (nie rozumie tego)
amx_weaponstorage_c4ct "0"
// 1 - CT może podnosić bombe
amx_weaponstorage_ctplant "0"
// 1 - CT może podkładać bombe
amx_weaponstorage_kitt "0"
// 1 - TT może podnosić defuse kit
////////////////////////////////////////////////////////////////////////



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
amx_hs_mode 1
////////////////////////////////////////////////////////////////////////



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
amx_backweapons 1 
// włączony / wyłączony plugin.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
hostage_can_duck 1 (default 1)
// if hostages can duck or not.
hostage_climb_speed 256 (default 256.0)
// the speed at which hostages climb ladders. use 0.0 to disable hostage ladder climbing.
hostage_directional_ladders 1 (default 1)
// if hostages use smart ladder direction calculations to aid in climbing. disable only on maps that have awkward ladders which the hostages just can't seem to climb (I've only observed this on cs_backalley).
hostage_fall_damage 1 (default 1.0)
// the fall damage scale that hostages take (so 0.5 would be half damage, for example). use 0.0 to disable hostage fall damage. also note that hostage fall damage (with a scale of 1.0) tends to be just a little bit less than player fall damage.
hostage_fall_penalty 1 (default 1)
// if players lose money for damaging hostages through fall damage, and if it adds to their mp_hostagepenalty count when they kill a hostage through fall damage.
hostage_use_door_distance 1 (default 64.0)
// if a door is between a hostage and his leader, the maximum distance that the hostage can be from the door to attempt to open it. 
////////////////////////////////////////////////////////////////////////



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
amx_hs-kills "2"
// ilość fargów za hs'a
////////////////////////////////////////////////////////////////////////



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
he_push 123
// Z jaką siłą ma granat odrzucać
////////////////////////////////////////////////////////////////////////




////////////////////////////////////////////////////////////////////////
amx_plant_bonus 10000
// optymalnie 150$
////////////////////////////////////////////////////////////////////////



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
amx_gasnades 1
// wylaczone lub wloaczone
amx_gasobeyFF 1
//czy dusimy sie w smoku ktory rzucił ktos z naszego teamu
amx_gascheck 2
// co ile sekund ma zabierać hp
amx_gasdmg 1
// po ile hp ma zabierać
amx_smokegasp 1
// dźwięk duszenia się
amx_gasradius 180
// chyba zasięg efektu działania pluginu najlepiej ostawić w przedziale 180-200
amx_gas_restore 1
//czy zabiera hp graczowi
////////////////////////////////////////////////////////////////////////




////////////////////////////////////////////////////////////////////////
mx_viewmode 1
// 1 włączony plugin publicznie, 0 wyłączony
amx_viewmode_allowrnd 0
// jak jest 0, nikt nie może losowo wybrać widok
amx_viewmode_force_thirdperson 1
// jak jest 1, dostępny widok z trzeciej osoby (nie działa mi ta komenda)
amx_viewmode_force_upleft 1
// jak jest 1, dostępny widok ?upleft? (nie działa mi ta komenda)
amx_viewmode_force_topdown 1
// jak jest 1, dostępny widok ?topdown? (nie działa mi ta komenda
////////////////////////////////////////////////////////////////////////



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
adv_slowmo "bdef"  -  a: efekt przy wybuchu c4
                         b: efekt przy "last kill"
                         c: efekt przy zabiciu granatem
                         d: efekt przy zabiciu z kosy
                         e: efekt przy headshocie"
                         f: efekt specjalny(?)
////////////////////////////////////////////////////////////////////////




////////////////////////////////////////////////////////////////////////
amx_sticky_nades 1
// ( 0 / 1 ) wyłączony / włączony plugin ( Optymalnie: 1 )
////////////////////////////////////////////////////////////////////////


////////////////////////////////////////////////////////////////////////
hostage_sounds "1"
hostage_ct_startle "1"
hostage_t_nervous "1"
hostage_t_donthurtme "1"
hostage_max_dist "512"
hostage_donthurtme_time "5.0"
////////////////////////////////////////////////////////////////////////



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
blood_amount 3
// Ilość krwi, od 1 do 3 ( Optymalnie:1 )
blood_color 255
// Kolor krwi ( Optymalnie: 256 )
////////////////////////////////////////////////////////////////////////



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
hostage_sounds (1)
// turns the plugin on and off
hostage_ct_startle (1)
// hostages are startled by CTs at first
hostage_t_nervous (1)
// hostages are nervous when Ts aim at them
hostage_t_donthurtme (1)
// hostages beg not to be hurt if a T looks at him long enough 
////////////////////////////////////////////////////////////////////////



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
amx_teammenuspawn 1
////////////////////////////////////////////////////////////////////////



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
flashlight_custom 1
 // włącza 0 - wyłącza plugin 
flashlight_r 100
// czerwone wartość dla koloru latarki 
flashlight_g 100
// zielone wartość dla koloru latarki 
flashlight_b 100
// niebieskie wartość dla koloru latarki 
flashlight_drain 10.0
// rate at which flashlight battery drains 
flashlight_charge 0.3
// tempo, w którym bateria latarki ponownie ładuje 
flashlight_radius 12
// promień światła latarki 
flashlight_decay 60
// rate at which light "decays" (has to do with the edges of the light, just screw around with it)
////////////////////////////////////////////////////////////////////////




////////////////////////////////////////////////////////////////////////
ers_enabled 1
//czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle /roundsound
// komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads 120
// czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache 11
//ilość plików muzycznych na drużynę, przykład: 
////////////////////////////////////////////////////////////////////////



////////////////////////////////////////////////////////////////////////
custom_nvg 1 // Włącza/wyłacza plugin

custom_nvg_rgb 0 0 255 // Ustala kolor noktowizora, w formacie RGB
//Domyślnie : "255 0 255"

custom_nvg_decay 10 // Ustala szybkosc rozchodzenia sie swiatla
//Domyślnie = 10

custom_nvg_radius 125 // Ustala promień światła z noktowizora
//Domyślnie = 125
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

  • +
  • -
  • 0

#2 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 21.05.2009 17:48

Co ma piernik do wiatraka? Prócz tej samej ilości liter... Układ amxx.cfg nie ma znaczenia, możesz napakować 90 linijek cvarów jeden pod drugi nie wpłynie to na prace amxa.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#3 Saper

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 220
Profesjonalista

  • Postów:1315
  • GG:
  • Imię:Juzio ;d
  • Lokalizacja:Bialystok
Offline

Napisano 21.05.2009 17:49

wszystko jest ok , nie wazne jak sa poukladane cvary , amxx i tak wszystkie zaladuje...
  • +
  • -
  • 0

#4 Slugger

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 21.05.2009 17:51

Acha, można zamknąć temacik, lub do koszyka.
Chciałem się upewnić czy te "//////" amx też czyta.

Jeżeli to nie wpływa na prace / blokadę cvarów to bardzo fajnie.
Teraz sobie poukładałem wszystko, i wiem jakie cvary są do jakich pluginów.

Mam jeszcze jedno pytanie, ale to już chyba w innym temacie, bo nie wiem czy tak wolno ;>
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych