Kolor zólty
jAK ZYJE
[forum]Cs-Ujarani.ugu.pl
[klasa]|LvL 1|501
[perk]|[Exp]%
[vip]|[Hp]
jAK OBSERWUJE
|Gracz:
|klasa
|exp
|poziom
|Hp
|vip
a to flagi i Hs zlote monety proszę wywalic
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; static stats[8], body[8], rankpos, rankmax; get_user_stats(id, stats, body); if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; rankpos = get_user_stats(target, stats, body); rankmax = get_statsnum(); new kolorpierwszy = kolor[pierwszy][id] new kolordrugi = kolor[drugi][id] new kolortrzeci = kolor[trzeci][id] set_hudmessage(kolorpierwszy, kolordrugi, kolortrzeci, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nRank: %d/%d^nInteligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nArmor : %i^nNiewidzialnosc : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]],rankpos, rankmax, inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], player_armor[target], player_niew[target]); return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; new kolorpierwszy = kolor[pierwszy][id] new kolordrugi = kolor[drugi][id] new kolortrzeci = kolor[trzeci][id] fragi=get_user_frags(id); set_hudmessage(kolorpierwszy, kolordrugi, kolortrzeci, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %i^nFragi: %i | HS: %i^nZlote Monety: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, fragi, HS[id], cod_get_user_coins(id)); return PLUGIN_CONTINUE; }
Po miedzy perk Exp a vip hp jeszcze czas mapy : )