Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

2 Prozna O przerobienie Hud w silkinu

silnik

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Amstaff

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Słopnice
Offline

Napisano 26.03.2013 13:06

proszę tak jak w temacue przerobienie hud
Kolor zólty

jAK ZYJE

[forum]Cs-Ujarani.ugu.pl
[klasa]|LvL 1|501
[perk]|[Exp]%
[vip]|[Hp]

jAK OBSERWUJE

|Gracz:
|klasa
|exp
|poziom
|Hp
|vip

a to flagi i Hs zlote monety proszę wywalic
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

	static stats[8], body[8], rankpos, rankmax;
	get_user_stats(id, stats, body);
	
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);

		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;

		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

		rankpos = get_user_stats(target, stats, body);
		rankmax = get_statsnum();
		
		new kolorpierwszy = kolor[pierwszy][id]
		new kolordrugi = kolor[drugi][id]
		new kolortrzeci = kolor[trzeci][id]
		
		set_hudmessage(kolorpierwszy, kolordrugi, kolortrzeci, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nRank: %d/%d^nInteligencja : %i^nZycie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i^nArmor : %i^nNiewidzialnosc : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]],rankpos, rankmax, inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], player_armor[target], player_niew[target]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	new hp = get_user_health(id);  

	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	
	new kolorpierwszy = kolor[pierwszy][id]
	new kolordrugi = kolor[drugi][id]
	new kolortrzeci = kolor[trzeci][id]

	fragi=get_user_frags(id);
	
	set_hudmessage(kolorpierwszy, kolordrugi, kolortrzeci, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %i^nFragi: %i | HS: %i^nZlote Monety: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, fragi, HS[id], cod_get_user_coins(id));

	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Po miedzy perk Exp a vip hp jeszcze czas mapy : )

#2 maniak5315

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • GG:
  • Lokalizacja:GB
Offline

Napisano 27.03.2013 15:39

Daj QTM_CodMod.sma to Ci trochę przerobie ...
  • +
  • -
  • 0

#3 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 27.03.2013 21:56

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych