Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Prozba o przerobienie hud w silniku

silnik

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Amstaff

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Słopnice
Offline

Napisano 24.03.2013 17:17

Witam przerobi mi ktos to na zóty kolor i doda cas mapy, i zeby dyło wyżej ??

public PokazInformacje(id)

{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
new hp = get_user_health(target);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^n Zdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new hp = get_user_health(id);

set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Forum : www.Cs-Ujarani.ugu.pl]^n[VIP : %s]^n[Zycie : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie", hp);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

sebul (24.03.2013 18:25):
Używaj tagów bbcode.

Użytkownik sebul edytował ten post 24.03.2013 18:25


#2 Grease

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 24.03.2013 18:08

Sprawdź:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
new hp = get_user_health(target);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^n Zdrowie : %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new hp = get_user_health(id); 
new timeleft = get_timeleft()
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Timeleft: %d:%02d]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Forum : www.Cs-Ujarani.ugu.pl]^n[VIP : %s]^n[Zycie : %d]", timeleft / 60, timeleft % 60, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie", hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Amstaff

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Słopnice
Offline

Napisano 24.03.2013 19:02

a dałoby sie dać to hud wyżej ?? reszta wszystko dziła. +

#4 Grease

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 24.03.2013 19:33

wyżej tzn?
Gdzie chcesz mieć timeleft?

Jeśli chodzi Ci o to co myślę to masz:

public PokazInformacje(id)
{
new timeleft = get_timeleft()
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
new hp = get_user_health(target);
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n[Timeleft: %d:%02d]^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^n Zdrowie : %d", timeleft / 60, timeleft % 60, nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n[Timeleft: %d:%02d]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Forum : www.Cs-Ujarani.ugu.pl]^n[VIP : %s]^n[Zycie : %d]", timeleft / 60, timeleft % 60, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie", hp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Grease edytował ten post 24.03.2013 19:37

  • +
  • -
  • 1

#5 Amstaff

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:27
  • Lokalizacja:Słopnice
Offline

Napisano 24.03.2013 21:17

Wielkie dzięki.

#6 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 27.03.2013 21:56

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych