Witam, ostatnio napotkałem poroblem, który jest za duży jak na moje siły, mianowicie chodzi o przerwanie wykonywania funkcji w razie ruchu gracza, a dokładniej gracz puszcza IN_DUCK. Chciałbym żeby pasek postępu przerywał się i funkcja dalej się nie wykonywała, coś jak moc nekromanty w diablo modzie ale nie wiem jak to napisać. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam =]
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
ruch gracza przerywa funkcje
Temat rozp. Wielki, 22.03.2013 21:53
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.03.2013 21:53
#2
Napisano 23.03.2013 08:03
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "d0naciak"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart");
}
public fw_CmdStart(id, iUc)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
new iGuziki = get_uc(iUc, UC_Buttons);
new iStareGuziki = pev(id, pev_oldbuttons);
if(!(iGuziki & IN_DUCK) && iStareGuziki & IN_DUCK)
{
//funkcja przerywa sie i wylaczasz pasek
}
return FMRES_IGNORED;
}Oczywiście musisz jeszcze dodać swój kod który włącza umiejętność itd...
#3
Napisano 23.03.2013 23:38
Dzięki, nie rozumiem tylko jednego, w warunku najpierw sprawdzam czy gracz nie trzyma tego guzika a potem czy go trzymał, czyli jak gracz wstanie to zostanie wyknana część pomiędzy tymi klamrami, dobrze rozumuje ? Dalej idąc gdzie powinienem wrzucić kod swojej umiejętności?
#4
Napisano 24.03.2013 11:23
Najpierw sprawdzasz czy nie kuca, a potem czy w ogóle kucał wcześniej, choć to chyba u ciebie nie jest wymagane.
Kod twojej umiejętności miej tam gdzie miałeś, ale tu przerywaj, jej działanie, chyba, że twoja umiejętność używa CmdStart, to za warunkiem tylko w warunku zwróć FMRES_IGNORED
Kod twojej umiejętności miej tam gdzie miałeś, ale tu przerywaj, jej działanie, chyba, że twoja umiejętność używa CmdStart, to za warunkiem tylko w warunku zwróć FMRES_IGNORED
if(!(iGuziki & IN_DUCK) && iStareGuziki & IN_DUCK)
{
//funkcja przerywa sie i wylaczasz pasek
return FMRES_IGNORED;
}
// umiejętność w CmdStart
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod














