Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokowanie dostawania


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 UrVis

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.03.2013 15:28

Witam, prosiłbym o pomoc. Chcę plugin który blokuje dostawanie broni np. usp na mapie 35_hp lub po wyjęciu tej broni blokuje jej strzelanie. Mam taki plugin już ale to ze scoutem na mapie 1hp że po wyjęciu nie da się strzelić ani jej podnieść z ziemi. Mam amxx bo sma mi się zagubiło tego pluginu, pomoże ktoś z tym? Mam taki plugin w sma ale chcę żebyście go przerobili tak jak pisałem u góry.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 MrBombastic

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:94
  • Imię:Kazimierz
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 20.03.2013 16:21

Broń zostanie zablokowana na mapie 35hp.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include 

#define PLUGIN "xXPLUGINXx"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MrBombastic"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public plugin_precache()
{
    new name[64];
    new i;
    get_mapname(name, 64)
    if(equal(name, "35hp"))
    {
        if(get_user_weapon(i) != CSW_KNIFE){
            return PLUGIN_HANDLED
        }
    }
}

Sprawdź czy zadziała

Użytkownik MrBombastic edytował ten post 20.03.2013 16:21

Posiadam unikalną paczkę PB - więcej informacji na PW
Dołączona grafika

#3 UrVis

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.03.2013 16:59

No mam z tym problem bo chcę z kompilować a mam errory

Przez internet
xXPLUGINXx.sma(9) : error 017: undefined symbol "register_plugin"
xXPLUGINXx.sma(16) : error 017: undefined symbol "get_mapname"
xXPLUGINXx.sma(17) : error 017: undefined symbol "equal"
xXPLUGINXx.sma(19) : error 017: undefined symbol "get_user_weapon"
xXPLUGINXx.sma(20) : error 017: undefined symbol "PLUGIN_HANDLED"

A na kompie:
cannot read from file ""

  • +
  • -
  • 0

#4 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 20.03.2013 17:05


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

new bool:blok

public plugin_init()
{
register_plugin("Blokuj bron 35hp", "0.1", "K!113r")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1)
new mapa[32]
get_mapname(mapa, 31)
if(!equal(mapa, "35hp"))
{
blok = true
}
}
public Ham_Spawn_Post(id)
{
if(blok && is_user_alive(id))
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
}
}


Powinno działać
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 MrBombastic

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:94
  • Imię:Kazimierz
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 20.03.2013 17:06

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include 



#define PLUGIN "xXPLUGINXx"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "MrBombastic"





public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

}



public plugin_precache()

{

    new name[64];

    new i;

    get_mapname(name, 64)

    if(equal(name, "35hp"))

    {

        if(get_user_weapon(i) != CSW_KNIFE){

            return PLUGIN_HANDLED

        }

    }

    return 0; 

}

Posiadam unikalną paczkę PB - więcej informacji na PW
Dołączona grafika

#6 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 20.03.2013 17:09

@MrBombastic

Jakie zadanie ma Twój kod pluginu, bo nie jestem w stanie odczytać.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#7 UrVis

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.03.2013 20:01

Killer z kompilowałem twoje sma i wgrałem na serwa ale nie działa, nadal można używać scouta.
MrBombastic podałeś drugi raz kod sma i nie mogę z kompilować.

Proszę o dalszą pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#8 MrBombastic

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:94
  • Imię:Kazimierz
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 20.03.2013 22:22

Na górze przy include napisz amxmodx w trojkatnym nawiasie
A spróbuj tak:

#include 
 

#define PLUGIN "Block Weapon"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Pass'es"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_clcmd("scout","block")
}
public block()
{
    return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
    new name[64];
    get_mapname(name, 64)
    if(equal(name, "35hp"))
    {
        block()
    }
}

Użytkownik MrBombastic edytował ten post 20.03.2013 22:23

Posiadam unikalną paczkę PB - więcej informacji na PW
Dołączona grafika

#9 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 389
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 20.03.2013 22:35

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include

#define PLUGIN "xXPLUGINXx"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MrBombastic"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public plugin_precache()
{
	new name[64];
	new i;
	get_mapname(name, 64)
	if(equal(name, "35hp"))
	{
		if(get_user_weapon(i) != CSW_KNIFE){
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	return 0;
}


Robisz podstawowe błędy. Dlaczego instrukcje umieszczasz w
public plugin_precache()
?
Nie twórz nowej zmiennej i, do której nie będzie nic zapisane.
  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#10 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 20.03.2013 23:04

skąd na mapie 35hp scout? Nie podawałeś informacji o innych pluginach i modyfikacjach, a niektóre dają bronie po spawnie (interwał czasowy)
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#11 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 20.03.2013 23:13

Chcę (…) np. (…), czyli nie potrafię wytłumaczyć, czego chcę, ale dajcie mi to.
btw. Sposób: https://sourcemm.net...075&postcount=4
A gotowca nie dostaniesz, bo nie napisałeś, czego oczekujesz.

Swoją drogą, kod

get_mapname(name, 64)
if(equal(name, "35hp"))

od dobrych paru lat jest zbędny. Plugin należy limitować po stronie podstawowej konfiguracji AMXX, nie zaś hardcodować limit w pluginie.

Zastanów się, czego tak naprawdę potrzebujesz, a następnie nam o tym powiedz, inaczej ten wątek będzie się ciągnął na kilka stron.

#12 UrVis

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.03.2013 12:54

Dobra killer dzięki za pomoc, działa już. Dzięki

Benio101 napisałem o co chodzi, tylko jak widać nie każdy umie czytać ze zrozumieniem. Podałem przykładową broń usp a potem bym sobie zmienił.


//Temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0

#13 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 21.03.2013 13:01

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych