Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Blokowanie dostawania
#1
Napisano 20.03.2013 15:28
#2
Napisano 20.03.2013 16:21
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include #define PLUGIN "xXPLUGINXx" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "MrBombastic" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public plugin_precache() { new name[64]; new i; get_mapname(name, 64) if(equal(name, "35hp")) { if(get_user_weapon(i) != CSW_KNIFE){ return PLUGIN_HANDLED } } }
Sprawdź czy zadziała
Użytkownik MrBombastic edytował ten post 20.03.2013 16:21
#3
Napisano 20.03.2013 16:59
Przez internet
xXPLUGINXx.sma(9) : error 017: undefined symbol "register_plugin" xXPLUGINXx.sma(16) : error 017: undefined symbol "get_mapname" xXPLUGINXx.sma(17) : error 017: undefined symbol "equal" xXPLUGINXx.sma(19) : error 017: undefined symbol "get_user_weapon" xXPLUGINXx.sma(20) : error 017: undefined symbol "PLUGIN_HANDLED"
A na kompie:
cannot read from file ""
#4
Napisano 20.03.2013 17:05
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
new bool:blok
public plugin_init()
{
register_plugin("Blokuj bron 35hp", "0.1", "K!113r")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1)
new mapa[32]
get_mapname(mapa, 31)
if(!equal(mapa, "35hp"))
{
blok = true
}
}
public Ham_Spawn_Post(id)
{
if(blok && is_user_alive(id))
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
}
}
Powinno działać
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#5
Napisano 20.03.2013 17:06
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include #define PLUGIN "xXPLUGINXx" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "MrBombastic" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public plugin_precache() { new name[64]; new i; get_mapname(name, 64) if(equal(name, "35hp")) { if(get_user_weapon(i) != CSW_KNIFE){ return PLUGIN_HANDLED } } return 0; }
#6
Napisano 20.03.2013 17:09
Jakie zadanie ma Twój kod pluginu, bo nie jestem w stanie odczytać.
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#7
Napisano 20.03.2013 20:01
MrBombastic podałeś drugi raz kod sma i nie mogę z kompilować.
Proszę o dalszą pomoc.
#8
Napisano 20.03.2013 22:22
A spróbuj tak:
#include #define PLUGIN "Block Weapon" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "Pass'es" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("scout","block") } public block() { return PLUGIN_HANDLED } public plugin_precache() { new name[64]; get_mapname(name, 64) if(equal(name, "35hp")) { block() } }
Użytkownik MrBombastic edytował ten post 20.03.2013 22:23
#9
Napisano 20.03.2013 22:35
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include #define PLUGIN "xXPLUGINXx" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "MrBombastic" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public plugin_precache() { new name[64]; new i; get_mapname(name, 64) if(equal(name, "35hp")) { if(get_user_weapon(i) != CSW_KNIFE){ return PLUGIN_HANDLED } } return 0; }
Robisz podstawowe błędy. Dlaczego instrukcje umieszczasz w
public plugin_precache()?
Nie twórz nowej zmiennej i, do której nie będzie nic zapisane.
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#10
Napisano 20.03.2013 23:04
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#11 Gość_21977_*
Napisano 20.03.2013 23:13
btw. Sposób: https://sourcemm.net...075&postcount=4
A gotowca nie dostaniesz, bo nie napisałeś, czego oczekujesz.
Swoją drogą, kod
od dobrych paru lat jest zbędny. Plugin należy limitować po stronie podstawowej konfiguracji AMXX, nie zaś hardcodować limit w pluginie.get_mapname(name, 64)
if(equal(name, "35hp"))
Zastanów się, czego tak naprawdę potrzebujesz, a następnie nam o tym powiedz, inaczej ten wątek będzie się ciągnął na kilka stron.
#13
Napisano 21.03.2013 13:01
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych