Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Prośba o napisanie/przerobienie pluginuPlugin zamieniający wyniku drużyn po X rundach

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 asgotaokrutny

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 20.03.2013 14:20

Witam.

Potrzebuję aby ktoś napisał lub przerobił mi jeden plugin./>

Mianowicie plugin ma zamieniać po X rundach wpisanych w cfg lub w sma wyniki drużyn, Z TT do CT i odwrotnie.

Prosił bym także aby plugin nie koligował z: mp_winround i mp_maxrounds
Przykładowo gramy do 13tej wygranej rundy, TT przed przenoszeniem wygrało 8:4 po przeniesieniu jak wygra jeszcze 5x mapa się zmieni.

Chodzi o to by wygrane nie były tylko wyświetlane ale i działały z całym hlds'em

Znalazłem takie coś:

#include
#include
#include
#include

new g_pGameRules;

#define set_mp_pdata(%1,%2)  ( OrpheuMemorySetAtAddress( g_pGameRules, %1, 1, %2 ) )
#define get_mp_pdata(%1)	 ( OrpheuMemoryGetAtAddress( g_pGameRules, %1 ) )

public plugin_precache()
{
	OrpheuRegisterHook( OrpheuGetFunction( "InstallGameRules" ), "OnInstallGameRules", OrpheuHookPost );
}

public OnInstallGameRules()
{
	g_pGameRules = OrpheuGetReturn();
}

public plugin_init ()
{
	register_plugin( "Set Team Score", "1.0.0", "Arkshine" );
	register_concmd( "amx_tscore", "ClientCommand_SetTeamScore", ADMIN_RCON, "-  " );
}

public ClientCommand_SetTeamScore ( const player, const level, const cid )
{
	if ( !cmd_access( player, level, cid, 3 ) )
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new team [ 2 ];
	new score[ 6 ];
	
	read_argv( 1, team , charsmax( team ) );
	read_argv( 2, score, charsmax( score ) );
	
	new signedShort = 32768;
	new scoreToGive = clamp( str_to_num( score ), -signedShort, signedShort );
	
	switch ( team[ 0 ] )
	{
		case 'C', 'c' :
		{
			set_mp_pdata( "m_iNumCTWins", scoreToGive );
		}
		case 'T', 't' :
		{
			set_mp_pdata( "m_iNumTerroristWins", scoreToGive );
		}
		case '@' :
		{
			set_mp_pdata( "m_iNumCTWins", scoreToGive );
			set_mp_pdata( "m_iNumTerroristWins", scoreToGive );
		}
		default :
		{
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
	}

	UpdateTeamScores( .notifyAllPlugins = true );

	return PLUGIN_HANDLED;
}  

UpdateTeamScores ( const bool:notifyAllPlugins = false )
{
	static OrpheuFunction:handleFuncUpdateTeamScores;

	if ( !handleFuncUpdateTeamScores )
	{
	handleFuncUpdateTeamScores = OrpheuGetFunction( "UpdateTeamScores", "CHalfLifeMultiplay" )
	}

	( notifyAllPlugins ) ?

	OrpheuCallSuper( handleFuncUpdateTeamScores, g_pGameRules ) :
	OrpheuCall( handleFuncUpdateTeamScores, g_pGameRules );
}

i takie coś

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include
#include
#include
#include
#include
#define SCORE_T 0
#define SCORE_CT 1
#define set_mp_pdata(%1,%2)  ( OrpheuMemorySetAtAddress( g_pGameRules, %1, 1, %2 ) )
#define get_mp_pdata(%1)	 ( OrpheuMemoryGetAtAddress( g_pGameRules, %1 ) )
new g_pGameRules;
new g_TeamScore[2];
new pCvarResult, lic;
public plugin_init() {
register_plugin("New Plug-In", "1.0", "author")

register_event("TeamScore", "teamScore", "a")

pCvarResult = register_cvar("change_team_result","12");
}
public teamScore(){
new sTeam[2];
	read_data(1, sTeam, 1);
	if( sTeam[0] == 'T' )
		g_TeamScore[SCORE_T] = read_data(2);
	else
		g_TeamScore[SCORE_CT] = read_data(2);

if(g_TeamScore[SCORE_CT]+ g_TeamScore[SCORE_T] >= get_pcvar_num(pCvarResult)) changeTeams();
}
public changeTeams(){
lic++;
if(lic > 1)
  return PLUGIN_HANDLED;
for(new i = 1 ; i < 33; i++ ){
  if(!is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_SPECTATOR || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_UNASSIGNED ) continue;

  cs_set_user_team(i,cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT ? CS_TEAM_T : CS_TEAM_CT,cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT ? CS_T_LEET : CS_CT_GIGN);
}

set_mp_pdata( "m_iNumCTWins", g_TeamScore[SCORE_T] );
		  
	set_mp_pdata( "m_iNumTerroristWins", g_TeamScore[SCORE_CT] );
	  
	UpdateTeamScores( .notifyAllPlugins = true );
}
UpdateTeamScores ( const bool:notifyAllPlugins = false )
	{
		static OrpheuFunction:handleFuncUpdateTeamScores;
		if ( !handleFuncUpdateTeamScores )
		{
			handleFuncUpdateTeamScores = OrpheuGetFunction( "UpdateTeamScores", "CHalfLifeMultiplay" )
		}
		( notifyAllPlugins ) ?
			OrpheuCallSuper( handleFuncUpdateTeamScores, g_pGameRules ) :
			OrpheuCall( handleFuncUpdateTeamScores, g_pGameRules );
	}
public plugin_precache()
{
	OrpheuRegisterHook( OrpheuGetFunction( "InstallGameRules" ), "OnInstallGameRules", OrpheuHookPost );
}
public OnInstallGameRules()
{
	g_pGameRules = OrpheuGetReturn();
}
Jeżeli ktoś zrobi mi z tego takie coś jestem w stanie zapłacić :Plugin wykonuje te 3 lub 4 opcje w podanej kolejności:

1. Zamiana teamów TT do CT, CT do TT
2. Nadanie każdemu graczowi standardowej kasy 800$
3. Zrobienie restartu rundy lub wczytanie po prosty 3rr.cfg (jak to się uda zrobić 2 punkt pomijamy)
4. Przywrócenie Poprzedniego wyniku TT i CT oczywiście po przeciwnych stronach ( TT prowadziło 6:5, po restarcie CT prowadzi 6:5)

Z góry dzięki za pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 asgotaokrutny

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 24.03.2013 10:57

Brak chętnych na mały zarobek :P? Czy serio to aż tak trudne dla was :D Bo ja dopiero zaczynam wiec...
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych