←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem z kondycją.

  • +
  • -
Donau123 - zdjęcie Donau123 20.03.2013

Mam taki problem na serwerze, na każdej klasie, ze jak mam naprzykład m4 i zmienie na glocka albo na coś innego to od razu psuje się kondycja. Chodzimy tak jak na 1 lvl.
Mam jakąś broń, zmieniam na inna i wali sie kondycja, choidzimy wolno.

Proszę o pomoc :)
Odpowiedz

  • +
  • -
TSUBA - zdjęcie TSUBA 20.03.2013

Podaj sma swojego COD MOD bo wiem co jest tego przyczyną to ci od razu zrobię.
Odpowiedz

  • +
  • -
Donau123 - zdjęcie Donau123 20.03.2013

Czyli, napisz gdzie to jest :)To jest to:

Załączone pliki


Użytkownik Donau123 edytował ten post 20.03.2013 14:00
Odpowiedz

AztekHQS - zdjęcie AztekHQS 20.03.2013

Dodaj
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

w public_init bo nie masz tego, a odpowiedni public masz.
Skompiluj ponownie i wgraj.
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 20.03.2013

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XProblemy

do

ModyCall of Duty ModProblemy
Odpowiedz

  • +
  • -
Donau123 - zdjęcie Donau123 20.03.2013

Gdzie znajduje sie te public.init ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Vasto_Lorde - zdjęcie Vasto_Lorde 20.03.2013

Pierwsza funkcja sma.
public plugin_init()
Odpowiedz

  • +
  • -
Donau123 - zdjęcie Donau123 20.03.2013

Dajcie gotowy plik, a by działało :P
Odpowiedz

Mateos - zdjęcie Mateos 20.03.2013

Ja mam ten sam problem.
Paczka Mentosa.
Odpowiedz

  • +
  • -
Vasto_Lorde - zdjęcie Vasto_Lorde 21.03.2013

public plugin_init()
Wygląda tak u ciebie:
public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    
    cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo = register_cvar("cod_killxp", "10");
    cvar_doswiadczenie_za_obrazenia = register_cvar("cod_damagexp", "1"); // ilosc doswiadczenia za 20 obrazen
    cvar_doswiadczenie_za_wygrana = register_cvar("cod_winxp", "50");
    cvar_typ_zapisu = register_cvar("cod_savetype", "2");  // 1-Nick; 2-SID dla Steam; 3-IP
    cvar_limit_poziomu = register_cvar("cod_maxlevel", "200");
    cvar_proporcja_poziomu = register_cvar("cod_levelratio", "35");
    cvar_blokada_broni = register_cvar("cod_weaponsblocking", "0");
    
    register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase");
    register_clcmd("say /class", "WybierzKlase");
    register_clcmd("say /klasy", "OpisKlasy");
    register_clcmd("say /classinfo", "OpisKlasy");
    register_clcmd("say /perk", "KomendaOpisPerku");
    register_clcmd("say /perki", "OpisPerkow");
    register_clcmd("say /perks", "OpisPerkow");
    register_clcmd("say /item", "Pomoc");
    register_clcmd("say /przedmiot", "OpisPerku");
    register_clcmd("say /drop", "WyrzucPerk");
    register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPerk");
    register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");
    register_clcmd("say /statystyki", "PrzydzielPunkty");
    register_clcmd("say /staty", "PrzydzielPunkty");
    register_clcmd("say /pomoc", "Pomoc");
    register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");
    register_clcmd("radio3", "UzyjPerku");
    register_clcmd("fullupdate", "BlokujKomende");
    
    register_menucmd(register_menuid("Klasa:"), 1023, "OpisKlasy");
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia");
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaPost", 1);
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
    
    RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
    RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykTarczy");
    RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");
    
    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
    register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
    
    gcvarForum=register_cvar("cod_forum", "adres forum")
    
    register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
    
    register_event("SendAudio", "WygranaTerro" , "a", "2&%!MRAD_terwin");
    register_event("SendAudio", "WygranaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
    register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
    
    vault = nvault_open("CodMod");
    
    MsgScreenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
    
    SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
    SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
    
    perk_zmieniony = CreateMultiForward("cod_perk_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
    klasa_zmieniona = CreateMultiForward("cod_class_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL);

    copy(nazwy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_NAZWY, "Brak");
    copy(opisy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_OPISU, "Zabij kogos, aby otrzymac przedmiot");
    copy(nazwy_klas[0], MAX_WIELKOSC_NAZWY, "Brak");
    
    set_task(1.0, "plugin_cfg");
}
Wstaw w wolną linię:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
Jak chcesz żeby ktoś ci to zrobił idź do innego działu...
Odpowiedz