Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

problem z wytrzymaloscia perku (odnawia sie po zmianie klasy)
Temat rozp.
Rocketfuel
, 20.03.2013 10:47
cod nowy
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.03.2013 10:47
witam.
mam taki problem:
gram sobie wsparciem i mam np perk HARDcore
dedam 7 razy i mam 30/100 wytrzymałości perku
zmieniam klase na snajpera i... perk ma 100/100 wytrzymałości
jak to naprawić?
chodzi o to żeby po przełączeniu na inna klasę zostawało tyle ile było?
mam taki problem:
gram sobie wsparciem i mam np perk HARDcore
dedam 7 razy i mam 30/100 wytrzymałości perku
zmieniam klase na snajpera i... perk ma 100/100 wytrzymałości
jak to naprawić?
chodzi o to żeby po przełączeniu na inna klasę zostawało tyle ile było?
#2
Napisano 20.03.2013 15:26
#include <amxmodx> #include <codmod> #define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc Perku" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "QTM_Peyote" #define ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC 35200 new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc; new wytrzymalosc_perku[33]; new SyncHudObj; new wytrzymalosc_[33]; /*--------- Aby korzystac z natywow cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability musisz dodac do swojego pluginu: native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza. native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza. -----------*/ public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "100"); cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "10"); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); } public plugin_natives() { register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1); register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1); } public cod_perk_changed(id, perk) wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0; public Death() { new id = read_data(2); if(!cod_get_user_perk(id)) return; new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc); wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id]; wytrzymalosc_[id] = wytrzymalosc_perku[id]; if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0) { cod_set_user_perk(id, 0); client_print(id, print_chat, "Twoj perk ulegl zniszczeniu."); } else client_print(id, print_chat, "Pozostala wytrzymalosc twojego perku to %i.", wytrzymalosc_perku[id]); } public UstawWytrzymalosc(id, wartosc) { new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc); wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc; } public PobierzWytrzymalosc(id) return wytrzymalosc_perku[id]; public PokazWytrzymalosc(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC; if(!is_user_alive(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC); return; } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc)); } public ResetHUD(id) { if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC)) set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b"); } public cod_class_changed(id){ UstawWytrzymalosc(id,wytrzymalosc[id]); }
Powinno działać.
#4
Napisano 21.03.2013 09:23
Wiesz, jak nie spróbujesz to nie będziesz wiedział...
A co zmieniłem? Nie możesz spojżeć na swoje smai na moje?
A co zmieniłem? Nie możesz spojżeć na swoje smai na moje?
#6
Napisano 21.03.2013 18:14
Sam robiłem, jest dobry. Ale możesz się kłócić i dalej nie sprawdzać kodu. Na pewno ktoś jeszcze pomoże.
Jak tabulować "ładnie"? To chyba od gusta zależy... A jak wytabulować dobrze? Po każdym "{" 1 tab +, po każdym "}" 1 tab -. Tak mniej więcej, bo są inne wypadki, gdzie nie ma "{" ani "}" a powinno się robić taba lub kasować.
Jak tabulować "ładnie"? To chyba od gusta zależy... A jak wytabulować dobrze? Po każdym "{" 1 tab +, po każdym "}" 1 tab -. Tak mniej więcej, bo są inne wypadki, gdzie nie ma "{" ani "}" a powinno się robić taba lub kasować.
#10
Napisano 24.03.2013 17:34
Boże, nie umiesz spojrzeć w kod? Nie musisz się znać na programowaniu, żeby zobaczyć co się zmieniło... Teraz się kompiluje, po prostu pobierz amxx.
#13
Napisano 27.03.2013 16:54
Masz plugin z mojego serwera, działa na 100%. Musisz tylko zmienić położenie hud na takie jakie chcesz.
Załączone pliki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych