Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

LaserminyNie działa przechodzenie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 BlackMatt

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Łódzkie :)
Offline

Napisano 18.03.2013 23:52

Witam, jako że z kolegą wzieliśmy się za "usprawnianie" pluginu lasermine i dodawaniu w nim przechodzenia dla ludzi (wieczne kładzenie lasera przed kimś i blokowanie/zastawianie tej osoby). Ja się nie zajmuję scriptingiem ale kumpel mnie poprosił jako że mam tu konto. Tak więc jest problem tego rodzaju:

Udało nam się zrobić przechodzenie oparte na Fakemecie. Lasery działały przez kilka map a potem nagle się psuły.. Po zajrzeniu w logi (które okazały się być ogromnę) widać było jakieś errory z fakemetą, i z fm_touch - coś w tym rodzaju. Najzabawniejszy jest fakt że jakiś czas działały normalnie a następnie nie można było przechodzić przez laser jako człowiek (właściciel jedynie mógł przechodzić).
Ma ktoś może jakieś pomysły dlaczego plugin psuł się po kilku mapach? Jak to możliwe. Dodam jeszcze że gdy kolega wziął czystą wersje pluginu zrobił go to od nowa wszystko działało znów kilka map.

Prosił mnie żebym Was spytał o to: Cytuje

napisz na amxx tak
#define LASERMINE_OWNER pev_iuser2
set_pev(i_Ent, LASERMINE_OWNER,​ id );
pev(i_Ent, LASERMINE_OWNER,​ wlasciciel[id] ); client_print(id,​print_chat,"%d",​wlasciciel[id])
pokazuje wiele cyfr a chcemy,by pokazywalo jedną,ktorą ma być id
wiec trzeba zmienic chyba pev_iuser2 na jakies inne tylko nie wiem jakie
no i napisz ze set_pev(i_ent, pev_owner,id) odpada


Jeśli ktoś coś nie zrozumiał sory ale zmęczony troszkę jestem i nie kontaktuje może być trochę mało logicznie rozpisane. Proszę o pomoc. Dobranoc

Użytkownik BlackMatt edytował ten post 19.03.2013 00:01

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych