Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Co zmienić w części kodu pluginu dotyczącego codclass_ w Cod Mod-dzie aby nie zadawał 800 dmg ?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 akon

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 17.03.2013 22:42

Witam,
Co zmienić w części kodu pluginu dotyczącego codclass_ w Cod Mod-dzie aby nie zadawał 800 dmg ?
Chodzi mi tutaj dokładnie o to aby w tej klasie (poniżej .sma) zmienić opcję zadawanych obrażeń na 100 DMG, ponieważ aktualnie gdy gram tą klasą na serwerze to obrażenia sięgają do 800 DMG i zabijają wszystkich graczy w pobliżu, nie wiem jaka część kodu za to odpowiada.
HELP!
Kod .sma:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
		
new const nazwa[]   = "Mistrz Famasa";
new const opis[]		= "Posiada Famasa i ma 10% szansy na wyrzucenie broni przeciwnikowi, dostaje FAMASA,DGL,SG,HE,FB";
new const bronie		= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
  return;
if(!ma_klase[idattacker])
  return;
if(random_num(1, 10) != 1)
  return;
client_cmd(id, "drop");
}

Użytkownik akon edytował ten post 17.03.2013 22:47

  • +
  • -
  • 0

#2 BsK

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 17.03.2013 22:57

W kodzie nie ma nic o żadnym dmg:)
Być może masz duży lvl. Dużo inteligencji i dlatego tak się dzieje.

#3 akon

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 17.03.2013 23:00

Mogę nawet nagrać demko i pokazać Ci że tak jest, w dodatku to się dzieje gdy dopiero mam pierwszy poziom, czyli nie mam żadnej inteligencji itd.
  • +
  • -
  • 0

#4 BsK

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 18.03.2013 22:00

Sprawdź u siebie na botach :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych