Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Otwieranie plików .so


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 smolon

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:127
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.03.2013 10:41

Zapewne w złym dziale napisałem, bo nie mogłem sięzdecydować gdzie to napisać.
Ale pytanie mam takie, jak otworzyć i potem edytować pliki .so ?
O ile się w ogóle da.
Z góry dzięki za odp ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 17.03.2013 16:18

ale pluginem chcesz edytować czy nie, bo nie zrozumiałem do końca
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 smolon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:127
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.03.2013 16:56

Chce edytować plik .so dołączony do jakiegoś pluginu. np. dproto
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.03.2013 17:11

masz jakąkolwiek wiedzę o programowaniu :) ? hex edytor ewentualnie ida IDA: About

Użytkownik DarkGL edytował ten post 17.03.2013 17:11

  • +
  • -
  • 0

#5 SeeK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 190
Profesjonalista

  • Postów:437
Offline

Napisano 17.03.2013 17:38

smolon plik .so to już skompilowany kod źródłowy. To jest coś w stylu rozszerzenia .amxx. Nie możesz go tak łatwo wyedytować jak plik .sma.
  • +
  • -
  • 0

http://sklep-sms.pl - sklep do gry Counter-Strike w którym dokonuje się zakupów bez wychodzenia z serwera!

 

Planeta-Skilla.pl - Zapraszam!  :)


#6 smolon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:127
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.03.2013 17:50

Dark, niestety nie mam ale i tak dzięki za pomoc.
SeeK, no domyslam się, ale bardzo fajnie by było gdyby był jakiś w miare skuteczny sposób na edycje tego
  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.03.2013 18:11

Dark, niestety nie mam ale i tak dzięki za pomoc.

no to powodzenia , cierpliwości i samozaparcia do nauki asemblera życzę

ale bardzo fajnie by było gdyby był jakiś w miare skuteczny sposób na edycje tego

sposób masz asembler i programy typu Deasembler , Dekompilator

Użytkownik DarkGL edytował ten post 17.03.2013 18:13

  • +
  • -
  • 0

#8 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 18.03.2013 01:42

Zabierasz się od d**y strony, za przeproszeniem... Nie lepiej Ci znaleźć kod źródłowy, o ile taki istnieje? Do dproto 4.8 źródła były otwarte, amx i wszystkie moduły do niego też mają otwarte źródła, metamod również... O jakiś inny plugin, czy samą bibliotekę Ci chodzi?
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#9 smolon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:127
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.03.2013 20:00

Mnie nie chodzi o dproto. Dproto to był taki przykład.
Mnie chodzi o sb guardiana.
  • +
  • -
  • 0

#10 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 18.03.2013 20:11

Więc zostaje Hex i IDA ( w wersji Profesionalnej masz nawet możliwość podpatrzenia pseudocode ) , raczej nie wierze by udostępnili źródło Anty-Cheat'a. Ale bez minimalnych podstaw ASM'a i RE nie masz nawet po co się za to brać.
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#11 smolon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:127
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.03.2013 21:58

Anty cheat to zabardzo to to nie jest ;) Ludzie pisza na normalnie wbijaja na wall hacku a guardian tego nie widzi. W dodatku po dluzszej grze zaczynaja modele wchodzic w ziemie.
Mi zalezy na komendach, ktore zapewne sa w tym pliku .so.
  • +
  • -
  • 0

#12 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 18.03.2013 22:15

Jeżeli chodzi o komendy wpisywane w konsole to wystarczy sam Edytor HEX ( ba!, nawet bardziej zaawansowany notatnik ), tam możesz z łatwością podglądnąć komendy bądź je edytować ( edycja w tym znaczeniu polegała by na zmianie nazwy komendy )
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych