Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Odpalenie pluginu przez plugin


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maruda515

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:się nie zmienia
Offline

Napisano 16.03.2013 17:24

Witam! Czy byłaby możliwość odpalenia pluginu przez plugin? Chodzi mi mianowicie o cod. Pluginem 1 jest menu, w którym wybieramy klasę, jeśli wybierzemy np 1, to odpala nam się klasa z pluginu, w którym jest ta klasa. (Klasy generuję poprzez generator klas z amxx). Dzięki


PS: możecie podać przykład jak to zrobić?
  • +
  • -
  • 0

#2 BsK

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 16.03.2013 17:30

nic z tego nie zrozumiałem -,-

#3 Maruda515

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:się nie zmienia
Offline

Napisano 16.03.2013 17:32

Jest 1 plugin z menu wybierania, wybieram 1 i odpala mi się plugin z klasą.


Menu:
1 klasa1
2 klasa 2
3 klasa3
4 klasa4

wybieram 1 i otwiera mi się plugin, gdzie jest ta klasa

Użytkownik Maruda515 edytował ten post 16.03.2013 17:37

  • +
  • -
  • 0

#4 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 16.03.2013 18:05

http://amxx.pl/topic/20034-natywy/

Ale masz nowy silnik cod moda i tam już jest wszystko zrobione, wystarczy generować sobie klasy.
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.03.2013 10:56

Możesz plugin zapauzować na starcie, a wybierając pewną opcję z menu, go odpauzować, co nie zmienia faktu, że lepiej użyć natywy.
Do tego, niektórych opcji nie da się zablokować, a niektóre mimo blokady, zużywają zasoby serwera, pisał o tym szczegółowo BAILOPAN na AM.

#6 Maruda515

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:33
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:się nie zmienia
Offline

Napisano 17.03.2013 13:46

Dzięki ;)
  • +
  • -
  • 0

#7 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 20.03.2013 12:53

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych