Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o 2 Klasy "harmoniusz" i "Astrosmerf"

Klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rychu :d

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Krzychu
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.03.2013 20:49

"Harmoniusz"
Do wszystkich statystyk +5
moduł Odrzutowy
3skoki
Opis: Posiada: moduł Odrzutowy(Uzycie E), 3 skoki

"Astrosmerf(Premium)"
Do wszystkich statystyk po 15
1/2 AWP
1/6 Deagl
15 skokow
450 GrawitacjiNa Flage "ADMIN_LEVEL_H"Opis: Posiada: 1/2 AWP, 1/6 Deagl, 15 skokow, mniejsza grawitacja"

14760h.gif


Pomogłem? Daj +

 

 

300 Postów - 23:42 | 16.01.2014 <3


#2 Rychu :d

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Krzychu
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.03.2013 07:57

ref

14760h.gif


Pomogłem? Daj +

 

 

300 Postów - 23:42 | 16.01.2014 <3


#3 Rychu :d

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Krzychu
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.03.2013 11:59

ref

14760h.gif


Pomogłem? Daj +

 

 

300 Postów - 23:42 | 16.01.2014 <3


#4 иєxт

    NoLajf ;)

  • Power User

Reputacja: 509
Wszechwiedzący

  • Postów:725
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 18.03.2013 17:49

Harmoniusz, broni nie podałeś. xD

/ nie ten dział

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

1-2213016-350x20-51883C-31531E-372619-FF

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png


#5 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 18.03.2013 18:21

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Mody > Call of Duty Mod > Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

do

Mody > Call of Duty Mod > Prośby o Klase/Perk
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.


#6 Siksu

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 19.03.2013 20:25

Łap :)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
	  
new const nazwa[]   = "Astrosmerf(Premium)";
new const opis[]    = "Posiada: 1/2 AWP, 1/6 Deagl, 15 skokow, mniejsza grawitacja";
new const bronie     = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 15;
  
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "SiKsU");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Astrosmerf(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 15;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
  new weapon = get_user_weapon(idattacker);

  if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
  
  if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,2) == 1)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Siksu edytował ten post 19.03.2013 20:27

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych