←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prośba o 2 Klasy "harmoniusz" i...

Rychu :d - zdjęcie Rychu :d 15.03.2013

"Harmoniusz"
Do wszystkich statystyk +5
moduł Odrzutowy
3skoki
Opis: Posiada: moduł Odrzutowy(Uzycie E), 3 skoki

"Astrosmerf(Premium)"
Do wszystkich statystyk po 15
1/2 AWP
1/6 Deagl
15 skokow
450 GrawitacjiNa Flage "ADMIN_LEVEL_H"Opis: Posiada: 1/2 AWP, 1/6 Deagl, 15 skokow, mniejsza grawitacja"
Odpowiedz

Rychu :d - zdjęcie Rychu :d 16.03.2013

ref
Odpowiedz

Rychu :d - zdjęcie Rychu :d 18.03.2013

ref
Odpowiedz

  • +
  • -
иєxт - zdjęcie иєxт 18.03.2013

Harmoniusz, broni nie podałeś. xD

/ nie ten dział

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Kawon - zdjęcie Kawon 18.03.2013

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Mody > Call of Duty Mod > Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

do

Mody > Call of Duty Mod > Prośby o Klase/Perk
Odpowiedz

  • +
  • -
Siksu - zdjęcie Siksu 19.03.2013

Łap :)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
	  
new const nazwa[]   = "Astrosmerf(Premium)";
new const opis[]    = "Posiada: 1/2 AWP, 1/6 Deagl, 15 skokow, mniejsza grawitacja";
new const bronie     = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 15;
  
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "SiKsU");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Astrosmerf(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 15;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
  new weapon = get_user_weapon(idattacker);

  if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
  
  if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,2) == 1)
   cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Siksu edytował ten post 19.03.2013 20:27
Odpowiedz