Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 15.03.2013 20:49
Do wszystkich statystyk +5
moduł Odrzutowy
3skoki
Opis: Posiada: moduł Odrzutowy(Uzycie E), 3 skoki
"Astrosmerf(Premium)"
Do wszystkich statystyk po 15
1/2 AWP
1/6 Deagl
15 skokow
450 GrawitacjiNa Flage "ADMIN_LEVEL_H"Opis: Posiada: 1/2 AWP, 1/6 Deagl, 15 skokow, mniejsza grawitacja"
Pomogłem? Daj +
300 Postów - 23:42 | 16.01.2014 <3
#2
Napisano 16.03.2013 07:57
Pomogłem? Daj +
300 Postów - 23:42 | 16.01.2014 <3
#3
Napisano 18.03.2013 11:59
Pomogłem? Daj +
300 Postów - 23:42 | 16.01.2014 <3
#4
Napisano 18.03.2013 17:49

/ nie ten dział
Załączone pliki
#5
Napisano 18.03.2013 18:21
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody > Call of Duty Mod > Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
do
Mody > Call of Duty Mod > Prośby o Klase/Perk
DarkGL to mój autorytet.
#6
Napisano 19.03.2013 20:25

#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Astrosmerf(Premium)"; new const opis[] = "Posiada: 1/2 AWP, 1/6 Deagl, 15 skokow, mniejsza grawitacja"; new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 15; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 15; new const wytrzymalosc = 15; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "SiKsU"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Astrosmerf(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 15; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Siksu edytował ten post 19.03.2013 20:27
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Klasa
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych