Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 15.03.2013 20:49
Do wszystkich statystyk +5
moduł Odrzutowy
3skoki
Opis: Posiada: moduł Odrzutowy(Uzycie E), 3 skoki
"Astrosmerf(Premium)"
Do wszystkich statystyk po 15
1/2 AWP
1/6 Deagl
15 skokow
450 GrawitacjiNa Flage "ADMIN_LEVEL_H"Opis: Posiada: 1/2 AWP, 1/6 Deagl, 15 skokow, mniejsza grawitacja"

Pomogłem? Daj +
300 Postów - 23:42 | 16.01.2014 <3
#2
Napisano 16.03.2013 07:57

Pomogłem? Daj +
300 Postów - 23:42 | 16.01.2014 <3
#3
Napisano 18.03.2013 11:59

Pomogłem? Daj +
300 Postów - 23:42 | 16.01.2014 <3
#4
Napisano 18.03.2013 17:49
/ nie ten dział
Załączone pliki
![]()
![]()
![]()

#5
Napisano 18.03.2013 18:21
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody > Call of Duty Mod > Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
do
Mody > Call of Duty Mod > Prośby o Klase/Perk
DarkGL to mój autorytet.
#6
Napisano 19.03.2013 20:25
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Astrosmerf(Premium)";
new const opis[] = "Posiada: 1/2 AWP, 1/6 Deagl, 15 skokow, mniejsza grawitacja";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 15;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "SiKsU");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Astrosmerf(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 15;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik Siksu edytował ten post 19.03.2013 20:27
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Klasa
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod





codclass_Harmoniusz.amxx









