Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zamiana publicu takedamage na fwtakedamage

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebo97

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 10.03.2013 15:45

Witam, jak zmienić public z take damage na fwtakedawage

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Bo w silniku coda zmieniłem to na fwtakedamage, żeby odbijało pociski od perków takich jak awp/scout itp, ale teraz są errory z tym publicem :D

Pomoże ktoś tutaj przykład klasy z fwtakedamage:
public fwTakeDamage(iVictim, iEnt, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits)
{
if(!is_user_connected(iAttacker) || !g_bHasItem[iVictim])
return HAM_IGNORED;

if(!ile[iVictim])
return HAM_IGNORED;

if(iDamageBits & DMG_CODSKILL || iDamageBits & (1<<1) || iDamageBits & (1<<24)){
ile[iVictim]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 10.03.2013 17:26

w plugin init musisz mienić jeszcze w RegisterHam trzeci parametr, na nazwę publica, czyli
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
na
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage");

  • +
  • -
  • 0

#3 ZeusHD

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:22
  • GG:
  • Imię:Zeus
  • Lokalizacja:Góra Olimp
Offline

Napisano 10.03.2013 18:21

Kolega Wyżej ma Racje Inaczej bd ciapa
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika<-- Love **** <3
Dołączona grafika<-- XP Forever
Dołączona grafika<-- C-S 1.6
Dołączona grafika<-- PFK <3
Dołączona grafika<-- Anonymous





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych