Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jedna z pozycji w menu zachowuje się inaczej, niż jest ustawione w callbacku


Najlepsza odpowiedź GwynBleidD, 09.06.2013 21:32

Dobrze, przyjrzyjmy się Callbackowi...:

public mcbMyMenuCT(id, menu, item)
{
    if(id != g_Simon || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && item > 0)
    {
        return ITEM_DISABLED;
    }
    else
    {
        return ITEM_ENABLED;
    }
    if(id == g_Simon || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T || get_user_flags( id ) & MENUSIMONA_DOSTEP && item == 0)
    {
        return ITEM_DISABLED;
    }
    else
    {
        return ITEM_ENABLED;
    }
    return ITEM_DISABLED;
}

Linia 50: sprawdzasz czy gracz jest simonem lub czy posiada flagę i item jest większy od 0. Z kolejności wykonywania operatorów wynika, że item > 0 przyczepi się do sprawdzenia teamu, więc równoznaczny zapis (dodałem nawias, który NIC nie zmienia, ale pokazuje jak warunek się zachowa):

if(id != g_Simon || ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && item > 0 ) )

Więc gdy ktoś NIE jest simonem zablokuje mu wszystkie opcje, gdy jest simonem, ale jest w CT, zablokuje mu wszystkie zaczynając od 2giej. Prawidłowy warunek (i think):

if( (id != g_Simon || ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) && item > 0 ) )

Ten warunek zadziała już tak, że zablokuje wszystkie opcje prócz 1szej. Ale to nie jedyny błąd...

 

Popatrzmy na linię 54. Co to oznacza? Ano to, że kod od linii 58 do 66 mógłby nie istnieć, bo albo wykona się return z linii 52. albo z 56. Widzisz już ten błąd? Teraz zaczyna się prawdziwa jazda... bo będziemy mieli mnóstwo warunków... więc polecam przepisać kod na nowo, dzięki czemu będzie czytelny dużo bardziej. Oto przepisany kod:

public mcbMyMenuCT(id, menu, item)
{
    if (cs_get_user_team != CS_TEAM_CT && !(get_user_flags( id ) & MENUSIMONA_DOSTEP))
        return ITEM_DISABLED;
 
    if (item == 0) {
        if (id == g_Simon)
            return ITEM_DISABLED;
    } else {
        if(id != g_Simon)
            return ITEM_DISABLED;
    }
 
    return ITEM_ENABLED;
}
       
 

Krótki opis:

Linia 50. Gdy ktoś nie jest w CT i nie ma flagi dostępu do menu simona (sprawdzając warunek, czy ktoś jest w TT dawałeś dostęp dla spectów, uważaj na to!), nie powinien mieć dostępu do ŻADNEJ opcji. Zwracamy więc Disabled

Linia 53. Gdy item == 0, zwracamy więc DISABLED gdy gracz jest simonem

Linia 56. Item nie jest 0, więc zwracamy DISABLED gdy gracz nie jest simonem

Linia 61. Gdy żadne z powyższych nie zaistniało, zwracamy ENABLED.

 

W ten sposób kod jest bardzo zgrabny i przejrzysty. Warunki nie są namieszane (tak, wiem że można to zrobić jednym IFem, ale nie tędy droga... nawet byś się zdziwił jak tego IFa można pokręcić by go skrócić i żeby poprawnie działało, ale pogubiłbyś się w tym, tak jak w swoim pierwotnym kodzie) i łatwo idzie dojść do tego, kiedy co następuje :)

 

I jedna uwaga: Callback jest wykonywany przy WYŚWIETLANIU menu, nie przy wybraniu pozycji. Więc może zaistnieć sytuacja, gdy ktoś otworzy menu i np zmieni team, a następnie wybierze opcję która dla niego nie jest przeznaczona. Tak samo może nagle stać się simonem, dlatego w handlerze menu musisz jeszcze raz warunki sprawdzić, co by zamieszania nie było :D

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.03.2013 13:48

Witam. Posiadam w swoim pluginie menu wraz z callbackiem (SMA poniżej). Pozycja "Prowadz" powinna być nieaktywna dla prowadzącego, natomiast aktywna dla innych osób, które nim nie są. Niestety, coś nie działa i pozycja ta zachowuje się tak jak pozostałe, tj. kolejne po niej. Nie wiem, czy źle napisałem if'a, czy coś innego, więc proszę o pomoc.

if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || get_user_flags( id ) & MENUSIMONA_DOSTEP)
{
new menu = menu_create("Wybierz czynnosc:", "simon_choice");
formatex(option, charsmax(option), "Prowadz")
menu_additem(menu, option, "1", 0, Szare)

formatex(option, charsmax(option), "%L", LANG_SERVER, "UJBM_MENU_SIMONMENU_OPEN")
menu_additem(menu, option, "2", 0, Szare)

formatex(option, charsmax(option), "%L", LANG_SERVER, "UJBM_MENU_SIMONMENU_FD")
menu_additem(menu, option, "3", 0, Szare)

formatex(option, charsmax(option), "Menu Duszka")
menu_additem(menu, option, "4", 0, Szare)

if (g_GameMode == 1)
{
  formatex(option, charsmax(option), "%L", LANG_SERVER, "UJBM_MENU_SIMONMENU_CLR")
  menu_additem(menu, option, "5", 0)
}

else
{
  formatex(option, charsmax(option), "%L", LANG_SERVER, "UJBM_MENU_SIMONMENU_CLR")
  menu_additem(menu, option, "5", 0)
}

formatex(option, charsmax(option), "%L", LANG_SERVER, "UJBM_MENU_SIMONMENU_GONG")
menu_additem(menu, option, "6", 0, Szare)

formatex(option, charsmax(option), "Losuj wieznia")
menu_additem(menu, option, "7", 0, Szare)

formatex(option, charsmax(option), "%L", LANG_SERVER, "UJBM_MENU_PUNISH")
menu_additem(menu, option, "8", 0, Szare)

formatex(option, charsmax(option), "%L", LANG_SERVER, "UJBM_SIMON_GAMES")
menu_additem(menu, option, "9", 0, Szare)

formatex(option, charsmax(option), "%L",LANG_SERVER, "UJBM_MENU_BIND")
menu_additem(menu, option, "10", 0)

menu_display(id, menu)

}
return PLUGIN_HANDLED
}
public mcbMyMenuCT(id, menu, item)
{
if(id != g_Simon || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && item > 0)
{  
return ITEM_DISABLED;
}
else
{
return ITEM_ENABLED;
}
if(id == g_Simon || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T || get_user_flags( id ) & MENUSIMONA_DOSTEP && item == 0)
{
return ITEM_DISABLED;
}
else
{
return ITEM_ENABLED;
}
return ITEM_DISABLED;
}

Z góry dziękuję.
  • +
  • -
  • 0

#2 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 11.03.2013 14:39

Odświeżam.
  • +
  • -
  • 0

#3 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 18.03.2013 10:27

Może tak?

if (zmienna sprawdzajaca czy gracze maja simona)
{
formatex(option, charsmax(option), "Prowadz")
menu_additem(menu, option, "1", 0, Szare)

}
else
{
formatex(option, charsmax(option), "Prowadz")
menu_additem(menu, option, "1", 0)
}

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#4 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 18.03.2013 10:56

Albo jestem ślepy, albo niewidomy, callback'a nie masz.
amxx.pl/dokumentacja/f1094/menu-makecallback
Spójrz na przykład, zajrzyj do poradnika o tworzeniu menu, bowiem w callback'u ustalasz czy opcja jest włączona czy nie.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 18.03.2013 17:52

Na przykładzie K!113r, pierwszy raz mam z tym stycznosc wiec moze nie dzialac :P

Przed

new menu = menu_create("Wybierz czynnosc:", "simon_choice");

dodaj

new callback=menu_makecallback("cos")

A to zmień

formatex(option, charsmax(option), "Prowadz")
menu_additem(menu, option, "1", 0, Szare)

na to:

formatex(option, charsmax(option), "Prowadz")
menu_additem(menu, option, "1", 0, callback)

Gdzieś poniżej kodu dodaj

public cos(id, menu, item)
{
if(item==0)
return ITEM_DISABLED
return ITEM_ENABLED
}

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#6 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 08.06.2013 15:54


Albo jestem ślepy, albo niewidomy, callback'a nie masz.

 

Wkleiłem niepełny kod ;)

public cmd_simonmenu(id)
{

new option[257]
new Szare=menu_makecallback("mcbMyMenuCT");


if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT || get_user_flags( id ) & MENUSIMONA_DOSTEP)
{
	new menu = menu_create("Wybierz czynnosc:", "simon_choice");
	formatex(option, charsmax(option), "Prowadz")
	menu_additem(menu, option, "1", 0, Szare)
	
	formatex(option, charsmax(option), "%L", LANG_SERVER, "UJBM_MENU_SIMONMENU_OPEN")
	menu_additem(menu, option, "2", 0, Szare)
	
	formatex(option, charsmax(option), "%L", LANG_SERVER, "UJBM_MENU_SIMONMENU_FD")
	menu_additem(menu, option, "3", 0, Szare)
	
	formatex(option, charsmax(option), "Menu Duszka")
	menu_additem(menu, option, "4", 0, Szare)
	
	if (g_GameMode == 1)
	{
		formatex(option, charsmax(option), "%L", LANG_SERVER, "UJBM_MENU_SIMONMENU_CLR")
		menu_additem(menu, option, "5", 0)
	}
	
	else
	{
		formatex(option, charsmax(option), "%L", LANG_SERVER, "UJBM_MENU_SIMONMENU_CLR")
		menu_additem(menu, option, "5", 0)	
	}
	
	formatex(option, charsmax(option), "%L", LANG_SERVER, "UJBM_MENU_SIMONMENU_GONG")
	menu_additem(menu, option, "6", 0, Szare)
	
	formatex(option, charsmax(option), "Losuj wieznia")
	menu_additem(menu, option, "7", 0, Szare)
	
	formatex(option, charsmax(option), "%L", LANG_SERVER, "UJBM_MENU_PUNISH")
	menu_additem(menu, option, "8", 0, Szare)
	
	formatex(option, charsmax(option), "%L", LANG_SERVER, "UJBM_SIMON_GAMES")
	menu_additem(menu, option, "9", 0, Szare)
	
	formatex(option, charsmax(option), "%L",LANG_SERVER, "UJBM_MENU_BIND")
	menu_additem(menu, option, "10", 0)
	
	menu_display(id, menu)
	
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public mcbMyMenuCT(id, menu, item)
{
if(id != g_Simon || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && item > 0)
{    
	return ITEM_DISABLED;
}
else
{
	return ITEM_ENABLED;
}

if(id == g_Simon || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T || get_user_flags( id ) & MENUSIMONA_DOSTEP && item == 0)
{
	return ITEM_DISABLED;
}
else
{
	return ITEM_ENABLED;
}

return ITEM_DISABLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#7 CBeebies

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 213
Profesjonalista

  • Postów:156
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.06.2013 16:16

A nie powinno być tak z tym ifem:

if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && get_user_flags( id ) & MENUSIMONA_DOSTEP)


Bo prędzej wychodziło, że wszyscy z CT mieli dostęp do tych opcji w menu lub jeżeli ktoś nie był w TT to sprawdzało dopiero flagę.


  • +
  • -
  • 0

#8 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 08.06.2013 16:26

A nie powinno być tak z tym ifem:

if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && get_user_flags( id ) & MENUSIMONA_DOSTEP)

Bo prędzej wychodziło, że wszyscy z CT mieli dostęp do tych opcji w menu lub jeżeli ktoś nie był w TT to sprawdzało dopiero flagę.

 

Bo właśnie tak ma być jak jest napisane, a nie działa i jest na odwrót. Oczywiście tylko w pierwszej pozycji, reszta jest OK.


  • +
  • -
  • 0

#9 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 09.06.2013 18:11

Odświeżam.


  • +
  • -
  • 0

#10 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 09.06.2013 21:32   Najlepsza odpowiedź

Dobrze, przyjrzyjmy się Callbackowi...:

public mcbMyMenuCT(id, menu, item)
{
    if(id != g_Simon || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && item > 0)
    {
        return ITEM_DISABLED;
    }
    else
    {
        return ITEM_ENABLED;
    }
    if(id == g_Simon || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T || get_user_flags( id ) & MENUSIMONA_DOSTEP && item == 0)
    {
        return ITEM_DISABLED;
    }
    else
    {
        return ITEM_ENABLED;
    }
    return ITEM_DISABLED;
}

Linia 50: sprawdzasz czy gracz jest simonem lub czy posiada flagę i item jest większy od 0. Z kolejności wykonywania operatorów wynika, że item > 0 przyczepi się do sprawdzenia teamu, więc równoznaczny zapis (dodałem nawias, który NIC nie zmienia, ale pokazuje jak warunek się zachowa):

if(id != g_Simon || ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && item > 0 ) )

Więc gdy ktoś NIE jest simonem zablokuje mu wszystkie opcje, gdy jest simonem, ale jest w CT, zablokuje mu wszystkie zaczynając od 2giej. Prawidłowy warunek (i think):

if( (id != g_Simon || ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) && item > 0 ) )

Ten warunek zadziała już tak, że zablokuje wszystkie opcje prócz 1szej. Ale to nie jedyny błąd...

 

Popatrzmy na linię 54. Co to oznacza? Ano to, że kod od linii 58 do 66 mógłby nie istnieć, bo albo wykona się return z linii 52. albo z 56. Widzisz już ten błąd? Teraz zaczyna się prawdziwa jazda... bo będziemy mieli mnóstwo warunków... więc polecam przepisać kod na nowo, dzięki czemu będzie czytelny dużo bardziej. Oto przepisany kod:

public mcbMyMenuCT(id, menu, item)
{
    if (cs_get_user_team != CS_TEAM_CT && !(get_user_flags( id ) & MENUSIMONA_DOSTEP))
        return ITEM_DISABLED;
 
    if (item == 0) {
        if (id == g_Simon)
            return ITEM_DISABLED;
    } else {
        if(id != g_Simon)
            return ITEM_DISABLED;
    }
 
    return ITEM_ENABLED;
}
       
 

Krótki opis:

Linia 50. Gdy ktoś nie jest w CT i nie ma flagi dostępu do menu simona (sprawdzając warunek, czy ktoś jest w TT dawałeś dostęp dla spectów, uważaj na to!), nie powinien mieć dostępu do ŻADNEJ opcji. Zwracamy więc Disabled

Linia 53. Gdy item == 0, zwracamy więc DISABLED gdy gracz jest simonem

Linia 56. Item nie jest 0, więc zwracamy DISABLED gdy gracz nie jest simonem

Linia 61. Gdy żadne z powyższych nie zaistniało, zwracamy ENABLED.

 

W ten sposób kod jest bardzo zgrabny i przejrzysty. Warunki nie są namieszane (tak, wiem że można to zrobić jednym IFem, ale nie tędy droga... nawet byś się zdziwił jak tego IFa można pokręcić by go skrócić i żeby poprawnie działało, ale pogubiłbyś się w tym, tak jak w swoim pierwotnym kodzie) i łatwo idzie dojść do tego, kiedy co następuje :)

 

I jedna uwaga: Callback jest wykonywany przy WYŚWIETLANIU menu, nie przy wybraniu pozycji. Więc może zaistnieć sytuacja, gdy ktoś otworzy menu i np zmieni team, a następnie wybierze opcję która dla niego nie jest przeznaczona. Tak samo może nagle stać się simonem, dlatego w handlerze menu musisz jeszcze raz warunki sprawdzić, co by zamieszania nie było :D


Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 09.06.2013 21:34

  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#11 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.06.2013 06:44

Linia 53. Gdy item == 0, zwracamy więc DISABLED gdy gracz jest simonem

 
Czyli jak dobrze rozumiem czytając kod, to do itemu == 0 również nie będzie miał dostępu. A ma mieć TYLKO do niego dostęp ;)
 
Czyli w tym miejscu trzeba zmienić na ENABLED.

if (item == 0) {
        if (id == g_Simon)
            return ITEM_DISABLED;
    } else {
        if(id != g_Simon)
            return ITEM_ENABLED;
    }

I teraz powinno działać odpowiednio, później skombinuję serwer testowy i powiem czy działa.
 
 
 

dlatego w handlerze menu musisz jeszcze raz warunki sprawdzić, co by zamieszania nie było

 
Czyli co? Przy wyborze każdej z opcji muszę sprawdzać czy ktoś jest simonem? Dobrze zrozumiałem? ;)


Użytkownik norbi1952 edytował ten post 10.06.2013 06:46

  • +
  • -
  • 0

#12 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 10.06.2013 08:12

Tak, ale wystarczy na początku handlera sprawdzić team itp.

 

Co do warunków: nie, nie masz racji. Zobacz że w tych wewnętrznych IFach są odwrotne warunki :) I te warunki powinieneś zmieniać, gdyż teraz po Twojej zabawie z wstawieniem ITEM_ENABLED będziesz miał zawsze odblokowane te opcje z prostej przyczyny: IFy są tak ułożone, że jeśli żaden się nie wykona, zwracana jest wymieniona na końcu wartość ITEM_ENABLED. Teraz więc, czy ten ostatni IF się wykona, czy nie, będziesz miał ITEM_ENABLED w obu przypadkach. Zmień na ten kod, co podałem - gwarantuję Ci, że zadziała :)


  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#13 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.06.2013 16:24

Tak, ale wystarczy na początku handlera sprawdzić team itp.

 

Co do warunków: nie, nie masz racji. Zobacz że w tych wewnętrznych IFach są odwrotne warunki :) I te warunki powinieneś zmieniać, gdyż teraz po Twojej zabawie z wstawieniem ITEM_ENABLED będziesz miał zawsze odblokowane te opcje z prostej przyczyny: IFy są tak ułożone, że jeśli żaden się nie wykona, zwracana jest wymieniona na końcu wartość ITEM_ENABLED. Teraz więc, czy ten ostatni IF się wykona, czy nie, będziesz miał ITEM_ENABLED w obu przypadkach. Zmień na ten kod, co podałem - gwarantuję Ci, że zadziała :)

 

Racja, przejrzałem kod i już rozumiem o co chodzi ;) Oczywiście plusiki poszły. Póki co nie zamykam, bo znając życie znów będę miał z czymś problem ;)

 

//

 

Co do zmiany drużyny to zrobiłem coś takiego, ale nie wiem za bardzo jak sprawdzać czy ktoś ma simona, a jeśli go nie ma to co ma się dziać.

if(cs_get_user_team != CS_TEAM_CT && !(get_user_flags( id ) & MENU_CT))
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}

Użytkownik norbi1952 edytował ten post 10.06.2013 16:25

  • +
  • -
  • 0

#14 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 10.06.2013 18:12

Chyba dokładnie to samo, nie sądzisz? Masz inną flagę tutaj i inną w callbacku, celowo?

 

 

Co do nowych problemów: załóż wtedy nowy temat, skoro ten uważasz za zakończony. W temacie nie jest napisane "... i inne problemy", jest tylko o callbacku.


  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#15 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.06.2013 18:14


Masz inną flagę tutaj i inną w callbacku, celowo?

 

Zmieniłem po prostu nazwę ;)

 


załóż wtedy nowy temat, skoro ten uważasz za zakończony.

 

W takim razie zamykam i bardzo dziękuję za pomoc :)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych