Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zielony napis w silniku coda

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 09.03.2013 12:36

Mianowicie chodzi mi o to aby napis [COD:MW] byl na kolor zielony a reszta na kolor podstawowy (pomaranczowy). Wiec jak to powinno byc?

public PokazReklame(id)
{
    id-=ZADANIE_POKAZ_REKLAME;
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Witaj w Modyfikacji COD MOD stworzonej przez QTM_Peyote");
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] W celu uzyskania informacji o komendach napisz /pomoc.");
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Jadek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:288
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.03.2013 12:46

public PokazReklame(id)
{
		id-=ZADANIE_POKAZ_REKLAME;
		ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x01Witaj w Modyfikacji COD MOD stworzonej przez QTM_Peyote");
		ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW] ^x01W celu uzyskania informacji o komendach napisz /pomoc.");
}
Ewentualnie:
public PokazReklame(id)
{
        id-=ZADANIE_POKAZ_REKLAME;
        client_print(id, print_chat, "^x04[COD:MW] ^x01Witaj w Modyfikacji COD MOD stworzonej przez QTM_Peyote");
        client_print(id, print_chat, "^x04[COD:MW] ^x01W celu uzyskania informacji o komendach napisz /pomoc.");
}

Użytkownik Jadek edytował ten post 09.03.2013 12:47

  • +
  • -
  • 0

#3 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 09.03.2013 13:31

Dziekuje bardzo :) i moge sobie to pododawac wszedzie gdzie mam [COD:MW] ?

Przepraszam ze pisze od razu pod swoim postem lecz nie moge go edytowac. a chcialbym powiedziec ze nie moge teraz mojego silnika skompilować. Chyba jakis zly wiersz mi podales.

Cos takiego sie pojawia

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.

Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(427) : warning 217: loose indentation

QTM_CodMod.sma(431) : warning 217: loose indentation

QTM_CodMod.sma(432) : warning 217: loose indentation

QTM_CodMod.sma(997) : error 017: undefined symbol "ColorChat"

QTM_CodMod.sma(997) : warning 215: expression has no effect

QTM_CodMod.sma(997) : error 001: expected token: ";", but found ")"

QTM_CodMod.sma(997) : error 029: invalid expression, assumed zero

QTM_CodMod.sma(997) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.

4 Errors.


  • +
  • -
  • 0

#4 Jadek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:288
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.03.2013 13:44

Na samej górze (prawie) masz takie linijki:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
itd. pod ostatnim
#include
dodaj:
#include <ColorChat>

  • +
  • -
  • 0

#5 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 09.03.2013 22:48

Okej zkompilowalo :D
A teraz aby z
  client_print(id, print_chat, "[COD:45001] Dostales %i doswiadczenia za wygrana runde.", doswiadczenie_za_wygrana);
Zrobic tak by napis [COD:45001] byl na zielono. Potem reszta na kolor standardowy a ilość otrzymanego doswiadczenia byla na czerwono.
  • +
  • -
  • 0

#6 Visari

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:75
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 10.03.2013 10:11

client_print(id, print_chat, "^x04[COD:45001]^x01 Dostales^x03 %i ^x01doswiadczenia za wygrana runde.", doswiadzenie_za_wygrana);

Hmm. nie można na czerwono więc dałem w kolorze drużyny. Raz niebieski (CT), raz czerwony (TT).

Użytkownik 97mat97 edytował ten post 10.03.2013 10:12

  • +
  • -
  • 0

MisieQ, jest moim autorytetem.

KILLZONE 3 MOD [#######***] 70%


JEŻELI POMOGŁEM TO DAJ CHOCIAŻ + (PROSZĘ?)


#7 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 10.03.2013 11:25

@up
ColorChat(id, GREEN, "^[COD:45001]^x01 Dostales^x03 %i ^x01doswiadczenia za wygrana runde.", doswiadzenie_za_wygrana);

Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 10.03.2013 11:26

  • +
  • -
  • 0

#8 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 10.03.2013 14:45

Moglibyscie mi to zrobisz jeszcze dla :
client_print(id, print_chat, "[COD:45001] Wyrzuciles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[lp][id]]);
[COD:45001] na zielono, reszta standard, nazwa wyrzuconego perku na czerwono.
I tak samo w tym
client_print(id, print_chat, "[COD:45001] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk]);

Z góry dziekuje.

//edit: Jak kompiluje sobie przerobione teksty to wychgodzi mi taki blad
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
QTM_CodMod.sma(428) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(432) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(433) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(523) : error 027: invalid character constant
QTM_CodMod.sma(523) : error 027: invalid character constant
QTM_CodMod.sma(523) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod.sma(523) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.

Co jest nie tak ?

Te bledy wychodza wtedy gdy kompiluje moj silnik z tym tekstem na doswiadczenie.
  • +
  • -
  • 0

#9 sebo97

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 10.03.2013 16:17

A nie lepiej użyć prefixu ? Na początku np. new const prefix [] = "^x04[COD:MW]^x01"

I potem zamiast print to daj colorchat i potem %s a po " prefix


  • +
  • -
  • 0

#10 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.03.2013 16:38

daj silnik sma

Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#11 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 10.03.2013 17:59

Nie dam mojego silnika.. gdybym poszedl na latwizne to bym napisal o modyfikacje silnika.
Moglibyscie mi to napisac jak to poprawnie powinno byc?
  • +
  • -
  • 0

#12 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 13.03.2013 17:43

Moglibyscie mi w końcu pomoc?
  • +
  • -
  • 0

#13 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 23.03.2013 12:39

ref
  • +
  • -
  • 0

#14 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 23.03.2013 22:11

Podaj linijki z błędami... Pomiń te z loose indentation.
  • +
  • -
  • 0

#15 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 24.03.2013 14:03

proszę
QTM_CodMod.sma(523) : error 027: invalid character constant
QTM_CodMod.sma(523) : error 027: invalid character constant
QTM_CodMod.sma(523) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod.sma(523) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.

  • +
  • -
  • 0

#16 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 24.03.2013 17:44

Chodziło o linijki w sma. 523 linia. (te już podałeś wcześniej...)
  • +
  • -
  • 0

#17 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 25.03.2013 18:50

ale nie czaje o co ci chodzi
  • +
  • -
  • 0

#18 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 25.03.2013 22:20

QTM_CodMod.sma(523) : error 027: invalid character constant
QTM_CodMod.sma(523) : error 027: invalid character constant
QTM_CodMod.sma(523) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod.sma(523) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
4 Errors.
Ten error przy kompilacji, mówi nam, że w linijce 523 kodu, jest coś nie tak. Podaj tą linijkę kodu, najlepiej całą funkcje w której się znajduje.
  • +
  • -
  • 0

#19 GroQu .!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 27.03.2013 16:13

A moge ci wyslac caly silnik i bys mi to przerobil wszystko :/ ?
  • +
  • -
  • 0

#20 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 27.03.2013 16:50

Chcesz pomocy? Pisz tutaj. Chcesz gotowca? Zapraszam do innego działu.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych