Witam. chodzi o to ze do czystej klasy dodalem funkcje 1/x z broni i przy kompilacji wywala mi errory.
Klasa: http://wklej.org/id/975793/
Erory przy kompilacji:
http://iv.pl/images/...93707014817.png
Przepraszam ale tutaj te dodatkowe opcje mi nie dzialaj niewiem czmeu dlatego dodalem na wklej i iv. Moze ktos powiedziec co robie zle? Za kazdym razem gdy dodam jakas funkcje mam takie bledy
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.03.2013 17:07
Zaraszam na JailBreak: 188.68.248.40:27096
#2
Napisano 08.03.2013 17:43
codclass_fight.sma 3,01 KB 32 Ilość pobrań
codclass_fight.amxx
XM104.rar 527,42 KB 35 Ilość pobrańModele wrzuć do models.
#3
Napisano 08.03.2013 17:45
A mozesz powiedziec co bylo w tamtym nie tak? bo klasa ktora dalem nie jest skonczona
Zaraszam na JailBreak: 188.68.248.40:27096
#4
Napisano 08.03.2013 17:57
Pod public init brakowało ci znaczak } dlatego ci nie odczytywało kondycjii etc. Ale w ogóle zle zrobione klasa cała.
Tego brakowało ci do zmiany modelu
Brakowało ci public codclass_disabled i enabled.
Tego do dodania 1/x z granata.
Tego do 1/x z broni.
#include <fakemeta>
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_XM1014)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_xm1014.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_xm1014.mdl")
}
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_m3.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_xm1014.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
Tego brakowało ci do zmiany modelu
Brakowało ci public codclass_disabled i enabled.
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
Tego do dodania 1/x z granata.
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Tego do 1/x z broni.
#5
Napisano 08.03.2013 18:01
Wiem wiem. na razie chcialem tylko sprawdzic 1/x z XM1014 ale mi nie kompolpwalo dlatego nie skonczylem reszty funckji
Zaraszam na JailBreak: 188.68.248.40:27096
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












