←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prośba o klase o nazwie : Taktykant

Zablokowany

lolxd - zdjęcie lolxd 08.03.2013

Nazwa: Taktykant
Opis: Posiada 2 min, 1 rakietke oraz jest mniej widoczny.
Statystyki:
Zdrowie: 100
INT: 2
Wyt: 5
Kondycja: 3
Bronie: HE , flash , deagle , M4A1
Dodatki: 2 miny,raietka mniejsza widocznosc

Z ta mniejsza widocznoscia to dajcie tak aby byl gosc tylko przezroczysty..
I jak można prosiłbym o dodanie czegoś takiego jak:
Jak wybiore ta klase wyskakuje napis na say:
Pomysl na klase od lolxd
Odpowiedz

  • +
  • -
NickXd12 - zdjęcie NickXd12 08.03.2013

Trzymaj Ale Musi Ci Ktoś Dodać Do Tej Klasy 1 rakietę i ten Napis Pomysł na klasę od lolxd

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
	   
new const nazwa[]   = "Taktykant";
new const opis[]    = "Posiada 2 min, 1 rakietke oraz jest mniej widoczny.";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 3;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 5;
   
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 127);
ilosc_min_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	   
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
  ilosc_min_gracza[id]--;
  new Float:origin[3];
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
  new ent = create_entity("info_target");
  entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
  entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
  entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
  entity_set_origin(ent, origin);
  entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  entity_set_model(ent, modelMiny);
  entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
  drop_to_floor(ent);
  set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_min_gracza[id] = 2;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
  new Float:fOrigin[3];
  entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
  new iOrigin[3];
  for(new i=0;i<3;i++)
   iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
  message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
  write_byte(TE_EXPLOSION);
  write_coord(iOrigin[0]);
  write_coord(iOrigin[1]);
  write_coord(iOrigin[2]);
  write_short(sprite_blast_miny);
  write_byte(32);
  write_byte(20);
  write_byte(0);
  message_end();
  new entlist[33];
  new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
  for (new i=0; i < numfound; i++)
  {
   new pid = entlist[i];
   if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
    continue;
   cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
  }
  remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Kewin. (ZeZ) - zdjęcie Kewin. (ZeZ) 08.03.2013

Jak Ty chcesz wsadzic rakiete i mine w jednej klasie, jak to bedzie sie laczylo?
Mina i rakietka razem sie odpala :)

Pozdrawiam.

________
zrobilem z napisem co chciales i 2rakietkami:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
	   
new const nazwa[]   = "Taktykant";
new const opis[]    = "Posiada 2 min, 1 rakietke oraz jest mniej widoczny.";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 3;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 5;
   
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
  if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entRakiety);
  entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{

client_print(id, print_chat, "Pomysl na klase od lol")
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
  if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
  {
   client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  }
  else
  {
   if (is_user_alive(id))
   {
    poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
    ilosc_rakiet_gracza[id]--;
    new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
    new Ent = create_entity("info_target");
    entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
    entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
    vAngle[0] *= -1.0;
    entity_set_origin(Ent, Origin);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
    entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
    VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
   }
  }
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
Odpowiedz

lolxd - zdjęcie lolxd 09.03.2013

Kurde zapomniałem dodać.
Chodzi o to by mina była użyta gdy się wciśnie "x"
A rakietka "c"
Jeśli się tak da w ogóle.
Odpowiedz

lolxd - zdjęcie lolxd 09.03.2013

Jak można prosiłbym też o zrobienie tych klas:

1.Nazwa:Soap
Opis:Dostaje Ak47 ma 8 dodatkowych obrazen +int ( 16 int
Staty : po 5
Więcej: Gdy doda sie 16 inta otrzymuje sie dodatkowe obrazenia wieksze o 8 dmg

___________________________________________________________________

2.Nazwa:Władimir Makarow
Opis:ma 1/4 na odrodzenie po smierci dostaje FAMASA
Staty:po 15

__________________________________________________
Odpowiedz

lolxd - zdjęcie lolxd 24.03.2013

ref
Odpowiedz
Zablokowany