Nazwa: Taktykant
Opis: Posiada 2 min, 1 rakietke oraz jest mniej widoczny.
Statystyki:
Zdrowie: 100
INT: 2
Wyt: 5
Kondycja: 3
Bronie: HE , flash , deagle , M4A1
Dodatki: 2 miny,raietka mniejsza widocznosc
Z ta mniejsza widocznoscia to dajcie tak aby byl gosc tylko przezroczysty..
I jak można prosiłbym o dodanie czegoś takiego jak:
Jak wybiore ta klase wyskakuje napis na say:
Pomysl na klase od lolxd
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.03.2013 01:07
#2
Napisano 08.03.2013 07:38
Trzymaj Ale Musi Ci Ktoś Dodać Do Tej Klasy 1 rakietę i ten Napis Pomysł na klasę od lolxd
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Taktykant";
new const opis[] = "Posiada 2 min, 1 rakietke oraz jest mniej widoczny.";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 3;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 5;
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 127);
ilosc_min_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 2;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
#3
Napisano 08.03.2013 08:36
Jak Ty chcesz wsadzic rakiete i mine w jednej klasie, jak to bedzie sie laczylo?
Mina i rakietka razem sie odpala
Pozdrawiam.
________
zrobilem z napisem co chciales i 2rakietkami:
Mina i rakietka razem sie odpala
Pozdrawiam.
________
zrobilem z napisem co chciales i 2rakietkami:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Taktykant";
new const opis[] = "Posiada 2 min, 1 rakietke oraz jest mniej widoczny.";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 3;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 5;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
client_print(id, print_chat, "Pomysl na klase od lol")
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
#4
Napisano 09.03.2013 00:41
Kurde zapomniałem dodać.
Chodzi o to by mina była użyta gdy się wciśnie "x"
A rakietka "c"
Jeśli się tak da w ogóle.
Chodzi o to by mina była użyta gdy się wciśnie "x"
A rakietka "c"
Jeśli się tak da w ogóle.
#6
Napisano 09.03.2013 02:44
Jak można prosiłbym też o zrobienie tych klas:
1.Nazwa:Soap
Opis:Dostaje Ak47 ma 8 dodatkowych obrazen +int ( 16 int
Staty : po 5
Więcej: Gdy doda sie 16 inta otrzymuje sie dodatkowe obrazenia wieksze o 8 dmg
___________________________________________________________________
2.Nazwa:Władimir Makarow
Opis:ma 1/4 na odrodzenie po smierci dostaje FAMASA
Staty:po 15
__________________________________________________
1.Nazwa:Soap
Opis:Dostaje Ak47 ma 8 dodatkowych obrazen +int ( 16 int
Staty : po 5
Więcej: Gdy doda sie 16 inta otrzymuje sie dodatkowe obrazenia wieksze o 8 dmg
___________________________________________________________________
2.Nazwa:Władimir Makarow
Opis:ma 1/4 na odrodzenie po smierci dostaje FAMASA
Staty:po 15
__________________________________________________
#7
Napisano 24.03.2013 00:42
ref
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










