Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam plugin vip paintballVip paintball zamawiam o ile można


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 FuckIt

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 05.03.2013 20:23

Czesc
Szukam pluginu na zamówienie vip.amxx itp na paintball mod. Chce aby zawieral
- o 100hp wiecej
-grawitacja
-super marker p-90 oraz do tego model broni zlota jak moze byc lub inna ale to juz nie wazne według uznania
-podwojny skok
-/vips
/vip txt ma byc zrobione przydalo by sie od razu
-prefix przed nickiem
I to na razie wszystko. Jak co to podam GG:42910622
proszę o szybka odpowiedz.
  • +
  • -
  • 1

#2 O'Zone

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 202
Profesjonalista

  • Postów:276
  • GG:
Offline

Napisano 05.03.2013 21:20

Złoty marker dla vipa robiłem ostatnio dla AleKto: http://amxx.pl/topic...ym/#entry521123
Ściągnij sobie załączniki z tego postu.
Reszta jest w tutaj (w paczce .rar jest vip.txt):

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#3 FuckIt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 06.03.2013 16:03

czyli mam pobrac
vip_pb.sma
vip_pb.amxx
czy vip.rar

a model jest tam razem zrobiony ?
  • +
  • -
  • 0

#4 O'Zone

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 202
Profesjonalista

  • Postów:276
  • GG:
Offline

Napisano 06.03.2013 16:05

Masz pobrać paintballgun.amxx i paintballmod.amxx stąd: http://amxx.pl/topic...ym/#entry521123
Wtedy vip z flagą "t", będzie miał złoty marker.
Dodatkowo vip_pb.amxx i vip.rar (w paczce jest spakowany vip.txt).
Wtedy vip będzie miał pozostałe funkcje, które wymieniłeś.

Użytkownik O'Zone edytował ten post 06.03.2013 16:06

  • +
  • -
  • 1
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#5 FuckIt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 06.03.2013 16:11

Nie ma modelu broni ani broni oraz prefixu. Jest tylko hp i tyle.
  • +
  • -
  • 0

#6 O'Zone

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 202
Profesjonalista

  • Postów:276
  • GG:
Offline

Napisano 06.03.2013 16:18

Jesteś pewien, że podmieniłeś paintballgun.amxx i paintballmod.amxx z tymi, które były na serwerze?
Co do prefixu, spróbuj z tą wersją:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#7 FuckIt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 06.03.2013 16:21

dales mi tylko paintballgun.amxx i podmienilem go i nic nie bylo tylko jeszcze gorzej bo strzelalem z noza i paki. A w ogóle nie ma tego markera z tymi nabojami itd.
  • +
  • -
  • 0

#8 O'Zone

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 202
Profesjonalista

  • Postów:276
  • GG:
Offline

Napisano 06.03.2013 16:26

Przecież tutaj http://amxx.pl/topic...ym/#entry521123 są oba pluginy :P
Dobra, załączę ci je w poście, żeby nie było wątpliwości:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#9 FuckIt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 06.03.2013 16:40

Ok dziala bron tylko znwou jak mam noz to kulki z niego leca jak temu zapobiec. A i powinno byc chyba 2 bronie ta stara i dla vipa

A ta druga bron sory moze jest ale podmieniona za pistolecik. I teraz pytanie czy dac zpowrotem tego mojego od nowosci paintballgun.amxx i tyle moze by to zmienilo?

Wez moze podaj numer gg. Bo to troche zajmie chyba.
  • +
  • -
  • 0

#10 O'Zone

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 202
Profesjonalista

  • Postów:276
  • GG:
Offline

Napisano 06.03.2013 17:04

Taki był zamysł, żeby vip dostawał tylko złotego markera :P
Masz tutaj wersję, w której dostaje obie bronie + nóż nie strzela już kulkami :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#11 FuckIt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 06.03.2013 18:21

Nadal nie jest do konca zrobione. Bo jak dam na noz a potem z noz na bron to bron strzela zwyklymi nabojami. No a pistolecik strzela tez nabojami a jak sa kulki to strzela jak bron zwykla czyli strzly sa ciagle nie przerywane. Ale juz blisko.
  • +
  • -
  • 0

#12 CoD MoD

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:15
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 06.03.2013 21:19

Tutaj też masz fajnego Vipa ale innego : http://amxx.pl/topic...-vip-paintball/
Dołączona grafikaIP:91.204.161.146:27030Prezentacja serwera : http://www.youtube.c...h?v=0yp7iNk7pHs

#13 FuckIt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 07.03.2013 14:47

takiego nie chce. czy ktos moze rozwiazac ten problem?

Nadal nie jest do konca zrobione. Bo jak dam na noz a potem z noz na bron to bron strzela zwyklymi nabojami. No a pistolecik strzela tez nabojami a jak sa kulki to strzela jak bron zwykla czyli strzly sa ciagle nie przerywane. Ale juz blisko.
To jest ten problem.
  • +
  • -
  • 0

#14 FuckIt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 08.03.2013 16:28

takiego nie chce. czy ktos moze rozwiazac ten problem?

Nadal nie jest do konca zrobione. Bo jak dam na noz a potem z noz na bron to bron strzela zwyklymi nabojami. No a pistolecik strzela tez nabojami a jak sa kulki to strzela jak bron zwykla czyli strzly sa ciagle nie przerywane. Ale juz blisko.
To jest ten problem. proszę o szybka odpowiedz.


  • +
  • -
  • 0

#15 FuckIt

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 11.03.2013 20:55

No pomóżcie ludzie.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych