to jest kod .sma
#include
#include
#include
#include
new pCvarKoszt
new kasa, koszt
public plugin_init() {
register_plugin("Ruletka_fun", "1.1", "WaRNinG .!, AztekHQS edit")
register_clcmd("say /ruletka", "ruletka")
pCvarKoszt = register_cvar("amx_ruletka_koszt", "16000")
}
public ruletka(id) {
if(!is_user_alive(id)) {
ColorChat(id, BLUE, "[Ruletka] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi, bo nie zyjesz!")
return 1
}
kasa = cs_get_user_money(id)
koszt = get_pcvar_num(pCvarKoszt)
if(kasa < koszt) {
ColorChat(id, BLUE, "[Ruletka]Nie mozesz skorzystac z tej uslugi. Jestes za biedny! Koszt to %d$.", koszt)
return 1
}
new nick[32]; get_user_name(id, nick, 31)
cs_set_user_money(id, kasa - koszt)
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 3.0)
switch(random_num(1, 12)) {
case 1: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales 100hp! ")
set_user_health(id, get_user_health(id) + 100)
show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal 100hp ! Gratulacje...", nick)
}
case 2: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Twoja grawitacja zostala zmniejszona!")
set_user_gravity(id, 0.5)
show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal mniejsza grawitacje! Bedzie teraz latal po niebie...", nick)
}
case 3: {
ColorChat(id, BLUE, "[Ruletka] Nie wylosowales nic!")
show_hudmessage(0, "Gracz %s trafil na pudlo! Przykro nam...", nick)
}
case 4: {
ColorChat(id, RED, "[Ruletka] O *****, zostalo ci 1hp!")
set_user_health(id, 1)
show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal spadek do 1hp! Wrogowie teraz sie na niego zaczaja...", nick)
}
case 5: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales 50hp!")
set_user_health(id, get_user_health(id) +50)
show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal 50hp ! Gratulacje...", nick)
}
case 6: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales Najki Zapierdalajki! (za***isty Speed)")
set_user_maxspeed(id, 400.0)
show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal Najki Zapierdalajki! Nikt mu nie ucieknie...", nick)
}
case 7: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales 8000$!")
cs_set_user_money(id, kasa + 8000)
show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal 8000$! Glupi to ma szczescie...", nick)
}
case 8: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Straciles wszystkie bronie !")
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
show_hudmessage(0, "Gracz %s stracil wszystkie bronie! Teraz bedzie kampil...", nick)
}
case 9: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales AWP !")
give_item(id, "weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
show_hudmessage(0, "Gracz %s dostal AWP ! Uciekaj...", nick)
}
case 10: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales VIPA !")
set_user_health(id, get_user_health(id) +100)
set_user_gravity(id, 0.9)
set_user_maxspeed(id, 200.0)
show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal VIPA ! Pomodlcie sie o zycie...", nick)
}
case 11: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales zamrazajacego smoke!")
give_item(id, "weapon_smoke")
show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal zamrazajacego smoke! Drzyjcie ze strachu...", nick)
}
case 12: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales ciche bieganie!")
set_user_footsteps( id, 1)
show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal ciche bieganie! Uwazaj na niego.", nick)
}
}
return PLUGIN_HANDLED


Dodatki SourceMod













