Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ruletka

ruletka

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 fatal1989

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:krk
Offline

Napisano 04.03.2013 13:43

Witam mam plugin ruletka wszytko działa spoko tylko chciałbym aby bylo tak ze gdy ktos juz korzysta z ruletki to zeby to pisalo komus innemu ze nie moze urzyc ruletki bo ktos korzysta. No i zeby ten napis co kto wylosowal trwal troche dluzej bo strasznie szybko znika.
to jest kod .sma

#include 
#include 
#include 
#include 
 
new pCvarKoszt
new kasa, koszt
 
public plugin_init() {
                register_plugin("Ruletka_fun", "1.1", "WaRNinG .!, AztekHQS edit")
           
                register_clcmd("say /ruletka", "ruletka")
                pCvarKoszt = register_cvar("amx_ruletka_koszt", "16000")
}
 
public ruletka(id) {
                if(!is_user_alive(id)) {
                                ColorChat(id, BLUE, "[Ruletka] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi, bo nie zyjesz!")
                                return 1
                }
                kasa = cs_get_user_money(id)
                koszt = get_pcvar_num(pCvarKoszt)
                if(kasa < koszt) {
                                ColorChat(id, BLUE, "[Ruletka]Nie mozesz skorzystac z tej uslugi. Jestes za biedny! Koszt to %d$.", koszt)
                                return 1
                }
                new nick[32]; get_user_name(id, nick, 31)
                cs_set_user_money(id, kasa - koszt)
                set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 3.0)
           
                switch(random_num(1, 12)) {
                                case 1: {
                                                ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales 100hp! ")
                                                set_user_health(id, get_user_health(id) + 100)
                                                show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal 100hp ! Gratulacje...", nick)
                                }
                                case 2: {
                                                ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Twoja grawitacja zostala zmniejszona!")
                                                set_user_gravity(id, 0.5)
                                                show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal mniejsza grawitacje! Bedzie teraz latal po niebie...", nick)
                                }
                                case 3: {
                                                ColorChat(id, BLUE, "[Ruletka] Nie wylosowales nic!")
                                                show_hudmessage(0, "Gracz %s trafil na pudlo! Przykro nam...", nick)
                                }
                                case 4: {
                                                ColorChat(id, RED, "[Ruletka] O *****, zostalo ci 1hp!")
                                                set_user_health(id, 1)
                                                show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal spadek do 1hp! Wrogowie teraz sie na niego zaczaja...", nick)
                                }
                                case 5: {
                                                ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales 50hp!")
                                                set_user_health(id, get_user_health(id) +50)
                                                show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal 50hp ! Gratulacje...", nick)
                                }
                                case 6: {
                                                ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales Najki Zapierdalajki! (za***isty Speed)")
                                                set_user_maxspeed(id, 400.0)
                                                show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal Najki Zapierdalajki! Nikt mu nie ucieknie...", nick)
                                }
                                case 7: {
                                                ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales 8000$!")
                                                cs_set_user_money(id, kasa + 8000)
                                                show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal 8000$! Glupi to ma szczescie...", nick)
                                }
                                case 8: {
                                                ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Straciles wszystkie bronie !")
                                                strip_user_weapons(id)
                                                give_item(id, "weapon_knife")
                                                show_hudmessage(0, "Gracz %s stracil wszystkie bronie! Teraz bedzie kampil...", nick)
                                }
                                case 9: {
                                                ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales AWP !")
                                                give_item(id, "weapon_awp")
                                                cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
                                                show_hudmessage(0, "Gracz %s dostal AWP ! Uciekaj...", nick)
                                }
                                case 10: {
                                                ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales VIPA !")
                                                set_user_health(id, get_user_health(id) +100)
                                                set_user_gravity(id, 0.9)
                                                set_user_maxspeed(id, 200.0)
                                                show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal VIPA ! Pomodlcie sie o zycie...", nick)
                                }
                                case 11: {
                                                ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales zamrazajacego smoke!")
                                                give_item(id, "weapon_smoke")
                                                show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal zamrazajacego smoke! Drzyjcie ze strachu...", nick)
                                }
                                case 12: {
                                                ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] Wylosowales ciche bieganie!")
                                                set_user_footsteps( id, 1)       
                                                show_hudmessage(0, "Gracz %s wylosowal ciche bieganie! Uwazaj na niego.", nick)
                                }
                }
                return PLUGIN_HANDLED

  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.03.2013 19:57

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania dotyczące pluginów

do

Scripting AMXXProblemy





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: ruletka

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych