Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z pluginem beast_player


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szparag

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:16
  • Lokalizacja:Gubin
Offline

Napisano 04.03.2013 10:48

L 03/04/2013 - 09:20:33: [] Displaying debug trace (plugin "best_player.amxx")
L 03/04/2013 - 09:20:33: [] Run time error 4: index out of bounds
L 03/04/2013 - 09:20:33: [] [0] colorchat.inc::ColorChat (line 74)
L 03/04/2013 - 09:20:33: [] [1] best_player_1291943.sma::pokaz_staty (line 50)

Korzystam z tego pluginu http://amxx.pl/topic...-player-on-map/

proszę pilnie o pomoc
Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 08.04.2022 08:15

Mam to samo :/ Nawet linie te same. Ktoś coś?


  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep


#3 Deus Vult

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 109
Zaawansowany

  • Postów:213
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 08.04.2022 14:00

#include <amxmodx>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Best player"
#define VERSION "0.5a"
#define AUTHOR "Sebul"


new RoundNumber, cvar_round, cvar_frags_multi, g_MaxPlayers, MapName[32];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	register_event("SendAudio", "pokaz_staty", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin");
	register_event("TextMsg", "round_begin", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_will_restart_in");

	cvar_frags_multi = register_cvar("amx_frags_multi", "1.5");
	cvar_round = register_cvar("amx_number_round", "5");

	g_MaxPlayers = get_maxplayers();
	get_mapname(MapName, 31);
}

public round_begin() RoundNumber = 0;

public pokaz_staty() {
	new ile_rund = get_pcvar_num(cvar_round);
	if(++RoundNumber > ile_rund) {
		RoundNumber = ile_rund;
		new Float:fragi = -20.0, Float:bilans, Float:zabojstwa;
		new Float:mnoznik = get_pcvar_float(cvar_frags_multi);

		for(new i=1; i<=g_MaxPlayers; ++i) {
			if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i) || is_user_hltv(i)) continue;

			zabojstwa = get_user_frags(i)*mnoznik;
			bilans = zabojstwa-get_user_deaths(i);
			if(zabojstwa > 0 && fragi < bilans) {
				fragi = bilans;
				new name[33], user_team;
				get_user_name(i, name, charsmax(name));
				user_team = get_user_team(i);

				ColorChat(i, user_team == 1 ? RED : user_team == 2 ? BLUE : GREY, "^4[%s]^3 %s^1 prowadzi w grze z^3 %i^1 fragami i^3 %i^1 zgonami", MapName, name, get_user_frags(i), get_user_deaths(i));
		
			}
			else {
				ColorChat(i, GREY, "^4[%s]^1 Brak prowadzacego w grze", MapName);	
			}
		}
	}
}

 


Użytkownik Devastator edytował ten post 08.04.2022 14:01

  • +
  • -
  • 0

#4 MocnyAmper

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:251
Offline

Napisano 09.04.2022 18:49

Dzięki, wgram i sprawdze :D
  • +
  • -
  • 0

> ffa.skill-town.eu [Skill-Town.eu] Classic FFA Server

> cod.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] CoD:MW3 Server

> assault.skill-town.eu   [Skill-Town.eu] Only Assaults Server

assault_banner_350.jpg

 

Mój autorski, automatyczny sklep SMS/Blik: https://skill-town.eu/sklep





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych