new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target")) engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,origin); if(pev_valid(ent)) { set_pev(ent,pev_classname,"bariera"); dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent); set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER); engfunc(EngFunc_SetSize,ent,MINS,MAXS); } set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, color[0], color[1], color[2], kRenderNormal, 40) // to nie dziala
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Poświata na bycie
Temat rozp. SeeK, 01.03.2013 12:30
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.03.2013 12:30
Chciałbym się zapytać, czy jest możliwość nałożenia poświaty(coś takiego jak set_rendering) na byt, który nie posiada modelu tylko rozmiar?
https://sklep-sms.pl - Sklep SMS pozwala zarabiać na swoich serwerach gier opartych o silniki AMX Mod X oraz SOURCEMOD
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?
#2
Napisano 01.03.2013 20:58
co jest pod zmiennymi color[1],[2],[3]
@up
Wpisz
@up
Wpisz
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell,255,0,0, kRenderFxNone, 255 )i powinno działać
Użytkownik mimo114 edytował ten post 01.03.2013 21:00
#3
Napisano 01.03.2013 23:00
Mimo w tablicy color są jakieś tam wartości liczbowe, nie ma to znaczenia przecież jakie Zamiana kRenderNormal nakRenderFxNone nic nie dała
https://sklep-sms.pl - Sklep SMS pozwala zarabiać na swoich serwerach gier opartych o silniki AMX Mod X oraz SOURCEMOD
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?
https://nalunch.com - A Ty, gdzie pójdziesz dziś na lunch?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych