Jak dodać do silnika nowy perk/item ?
Oto przykład perka jaki bym chciał dodać :
#include #include #include #include new const perk_name[] = "Peleryna kucacza"; new const perk_desc[] = "podczas kucania widocznosc spada do 1/LW"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Nothing"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 30); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { wartosc_perku[id] = wartosc; ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_perk[id] = false; } public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_perk[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc_perku[id]); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } }