Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

[ROZWIĄZANE] [Pytanie] Jak dodać nowy perk/item do silnika

silnik

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 RapName

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.02.2013 14:25

Witam. Nie wiem czy tytuł tematu poprawny ale nie działają mi linki a zatem:
Jak dodać do silnika nowy perk/item ?

Oto przykład perka jaki bym chciał dodać :
#include 
#include 
#include 
#include 

new const perk_name[] = "Peleryna kucacza";
new const perk_desc[] = "podczas kucania widocznosc spada do 1/LW";

new bool:ma_perk[33];

new wartosc_perku[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Nothing");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 30);
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	wartosc_perku[id] = wartosc;
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_perk[id] = false;
}

public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_perk[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc_perku[id]);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 xGoodNightx

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 27.02.2013 19:26

Łap ! :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika IP serwera: 31.186.82.128:27186

Wygraj STEAM !! Tylko Teraz wielki konkurs STEAM NA Cs-Blancik[CoDMod]

Więcej Informacji : -------->KLIK<--------


#3 RapName

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.02.2013 20:10

Przerobi ktoś mi to co dał Up aby na kucaniu była niewidzialość z nożem a nie jak mam nóż ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 27.02.2013 23:18

nie dodaje sie perkow i klas bez posrednio do silnika, poniewaz przy wiekszej ilosci moga one crashowac serwer, lepiej przekompilowac perk/klase i dodac nazwe do plugins-codmod.ini
  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#5 RapName

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.02.2013 12:44

Opiszesz mi jak to zrobić ? Bo jak ściągam gotową klasę z forum ( plugin ) i wrzucam do plugins oraz dopisuje tą nazwe .amxx do plugins-codmod.ini to ta klasa nie pokazuję mi się w oknie wyboru postaci .
  • +
  • -
  • 0

#6 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 28.02.2013 18:23

cos musisz robic zle, z reguly klasy nazywaja sie codclass_xxx (xxx jako nazwa), codperk_xxx (perki) a pluginy poprostu XXX.amxx
(wszystkie pliki z pluginami/klasami/perkami wrzuca sie do:
serw>cstrike>addons>amxmodx>plugins, wszystkie musza miec format "AMXX", (po wrzuceniu pliku musisz wejsc w folder amxmodx>configs i odnalesc plik plugins.ini lub plugins-codmod, tam wpisujesz nazwe, polecam kopiowac poniewaz latwo o literowke) Jak chcesz napisac/edytowac wlasny plugin otwierasz pliki "SMA" (mozna przez notatnik ale ja polecam amx studio) wpisujesz zawartosc i przechodzisz do kompilatora: amxx.pl/kompilator/ (instrukcji kompilacji nie będę opisywac bo wszystko tam pisze), jezeli plugin jest dobrze napisany otrzymasz plik w formacie amxx ktory nastepnie trzeba zainstalowac. Dokladny poradnik instalacji pluginów: amxx.pl/topic/13-instalacja-pluginów-amxx/

(mam nadzieje ze pomoglem, pisze z telefonu tak wiec przepraszam jezeli sa bledy ort)


edit: a czyta ci silnik? musi byc silnik zeby czytalo klasy/perki i pluginy z biblioteczka "codmod"

Użytkownik window edytował ten post 28.02.2013 18:29

  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#7 RapName

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.02.2013 18:29

Czyli najlepszym rozwiązaniem było by usunąć wszystkie klasy oraz perki z silnika i wgrywać jako osobne pluginy dopisując przy tym do plugins-codmod.ini ?
  • +
  • -
  • 0

#8 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 28.02.2013 18:32

tak, to bylo by najlepsze wyjscie (tu masz gotowe paczki cod modow, mozesz sie na nich wzorowac albo je przerabiac, bedziesz miec wtedy mniej roboty)

amxx.pl/paczki
  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#9 RapName

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.02.2013 18:33

Doradzasz nowy cod mod czy stary ?
  • +
  • -
  • 0

#10 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 28.02.2013 18:36

stary jest dla bardziej zaawansowanych poniewaz wszystkie pluginy sa robione na nowy i trzeba przerabiac, nowy jest zdecydowanie lepszy
  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#11 RapName

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.02.2013 18:38

http://amxx.pl/topic...dmod-by-sajjuk/ Co powiesz na ten ? Jakie jest Twoje zdanie ? Ja osobiście myślę że można go użyć tylko troszkę edytować , np. usunąć możliwość naprawy perku i takie drobnostki . Wszystkie klasy i perki są osobno czyli dodawane do plugins-codmod.ini
  • +
  • -
  • 0

#12 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 28.02.2013 18:44

Jak ja robilem cod moda (juz prawie skonczylem) to uzywalem z kazdej paczki czegos, jedna jest lepsza np w klasach a druga w perkach, osobiscie polecam z tych paczek jedynie pluginy i perki a klasy robic samemu zeby byly orginalne bo o to w tym chodzi. jak chcesz sie wiecej dowiedziec to pisz PW, bo cos czuje ze zaraz znow posypia sie punkty karne -_-. jak pomoc udzielona? to mozna zamknac
  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#13 RapName

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:28
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.02.2013 18:46

Pomoc jak najbardziej udzielona. Temat do zamknięcia. Dzięki wielkie :)
  • +
  • -
  • 0

#14 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 03.03.2013 22:28

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych