Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodać klasie awans.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 play12

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:131
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 25.02.2013 22:14

Witam chciałbym aby ktoś mi wytłumaczył jak zrobić awans klas czyli np po osiągnieciu wyznaczonego levela na klasie snajper to dostajesz elitarnego snajpera i nie wiem mam zrobione ale coś nie działa proszę o wytłumaczenie :D

Kod klasy w której nie działa a powinno :

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
	   
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[]   = "Hunter ";
new const opis[]    = "Zwiększone Dmg o 200 z M4A1 i Ak47. ";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 110;
new const kondycja  = 48;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 200;
new ma_klase[33];
   
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_advance(cod_get_classid("Strzelec Wyborowy"), 600, nazwa, opis, bronie, zdrowie,kondycja,inteligencja,
wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
	 ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_Klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
			    cod_inflict_damage(idattacker, this, 200.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
			    cod_inflict_damage(idattacker, this, 200.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	   
	    return HAM_IGNORED;
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych