Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z totemami i dodawaniem amunicij


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 PijanyMistrz

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.02.2013 19:36

Witam bardzo serdecznie, otóż mam pare problemów które mam nadzieje że pomożecie mi rozwiąząć lub naprowadzić mnie na trop rozwiązaniaresource://emots/usmiech.gif

1.Totemy na x na runde robią sie na raz
2. Ładowanie dodatkowej amunicij (po naladowaniu amo sie dodaje jezeli spadnie do 0)




AD 1. Totemy

Więc tak przerobilem iestiejący już totem heal na moc klasy która może ich wykożystać 5.
Ok działa ale po wybraniu noza +r stawiają się wszystkie 5 na raz zamiast pokoleij.

Kod totemów;
Spoiler


Ad2 Amo

Następną rzeczą jest to iż zrobiłem sobie moc klasy dzięki której ładuje sobie własnie dodatkową amunicje w magazynku
to ładnie działa dodaje sie amunicja ale jezeli napierdzielam cały czas non stop i amo dojdzie do 0 to nie przeładowywuje broi
lecz strzela dalej dodając amo do 125 i potem znowu w dół dopiero wtedy amunicja sie wyczerpuje i trzeba przeładować.

Kod:


public plusammo(id)
{
const BITSUM_NO_RELOAD = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_C4)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE);
new iWeapons[32], iNum, i, szWeapName[32],ent
get_user_weapons(id, iWeapons, iNum)
for(i=0;i<iNum;i++)
{
if (!(BITSUM_NO_RELOAD&(1<<iWeapons[i])))
{
get_weaponname (iWeapons[i], szWeapName, 31 );

ent = find_ent_by_owner(-1, szWeapName, id);
if(ent)
{
cs_set_weapon_ammo(ent, cs_get_weapon_ammo(ent)*2);
}
}
}
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych