Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Zakaz scouta w pierwszej rundzie

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 24.02.2013 17:34

Witam,

Potrzebuje prostego i łatwego pluginu który w pierwszej rundzie mapy wywala wszystkim scouty i nie można ich podnosić. Jest to do moda BF2 w którym można otrzymać scouta na początku.

Znany jako oeN.


#2 AztekHQS

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:279
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.02.2013 17:51

sprawdz, na szybko napisane

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AztekHQS"

new rundy;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End");
register_logevent("NowaRunda", 2, "1=Round_Start");

register_event("TextMsg", "RestartGry", "a", "2&#Game_w");
register_event("TextMsg", "RestartContin", "a", "2&#Game_C");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "be", "1=1", "2=3");
}

public RestartGry() rundy = 0;
public RestartContin() rundy = -1;
public KoniecRundy() rundy++;

public NowaRunda() {
if(rundy == 0)
for(new i = 1; i <= 32; i++)
if(is_user_alive(i)) ham_strip_weapon(i, "weapon_scout");
}

public CurWeapon(id) {
if(!is_user_alive(id) || rundy != 0) return;

ham_strip_weapon(id, "weapon_scout");
}

stock ham_strip_weapon(id, weapon[]) {
if(!equal(weapon, "weapon_", 7)) return 0;

new wId = get_weaponid(weapon);
if(!wId) return 0;

new wEnt;
while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon)) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0;

if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt);
if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0;

ExecuteHamB(Ham_Item_Kill, wEnt);

set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId));
return 1;
}

Użytkownik AztekHQS edytował ten post 24.02.2013 17:51

Najlepszy serwer JailBreak!
IP: 31.186.83.208:27043
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych