Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

register_touch


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pawian

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:45
  • Imię:Ink
  • Lokalizacja:NIEWAŻNE
Offline

Napisano 24.02.2013 00:08

/Zrobiłem plugin na dr, który gdy gracz uderzy o ziemię to ma go od razu zabic. Niestety nie działa, a gdy zmieniłem, zamiast trigger_hurt dałem func_button to przy zderzeniuz przyciskiem instrukcja sie wykonywała....wie ktos czemu?


http://wklej.org/id/964374/
  • +
  • -
  • 0

#2 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 24.02.2013 18:33


#include < amxmodx >
#include < hamsandwich >

public plugin_init( )
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "hamTakeDamagePost", 1 );

public hamTakeDamagePost( iThis, iAttacker, iInflictor, Float: fDamage, iDamageBits )
{
if( is_user_alive( iThis ) && iDamageBits & ( 1<<5 ) )
ExecuteHamB( Ham_Killed, iThis, iAttacker, 0 );
}

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#3 Pawian

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:45
  • Imię:Ink
  • Lokalizacja:NIEWAŻNE
Offline

Napisano 24.02.2013 20:49

a co to jest ;d?
  • +
  • -
  • 0

#4 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 24.02.2013 20:53

func_button to przyciski, player to gracz, rejestrujesz touch'a czyli dotyk, co źle działa? Wszystko jest dobrze, wywołuje się funkcja, rozrysować?
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 24.02.2013 21:48

a co to jest ;d?

Chodzi o plugin wyżej? Jest to plugin, który zabija po tym jak ktoś gdzieś upadnie, tylko tutaj nie jest sprawdzany żaden dotyk, tylko typ obrażeń.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#6 Pawian

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:45
  • Imię:Ink
  • Lokalizacja:NIEWAŻNE
Offline

Napisano 08.03.2013 12:39

nieeee, nie oto mi chodzi. Mapy to ja od dawna do csa robię i już all opanowałem. Kolega który ma jeden z najlepszych deathrunów Polski, spytał mnie czy jest możliwe żeby gośc co spadnie na ziemie na mapie deathrun od razu zginął a nie dopiero po kilku sekundach, i zaraz se uświadomiłem że kiedys bawiłem się funkcją "register_touch". Jak ktoś trochę bawił się w te vhe 3.5, czy quarka, czy przegladał konsole na mapach dr to wie ze gracz spadnie to pisze coś w rodzaju "player killed self with trigger_hurt". Więc zrobiłem plugin co rejestruje dotknięcie trigger_hurt oraz gracza, niestety nie smiga :(. A ten przykład co z func_button dałem, to oczywiście smiga, lecz func_button jest widzialny, natomiast trigger_hurt nie.
  • +
  • -
  • 0

#7 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 08.03.2013 15:21

To nie lepie ustawić na początku rundy graczom po 50HP i jak spadnie to od razu zginie. Ale z tego co wiem to na niektórych mapach ustawia po 50 HP
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#8 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 12.03.2013 01:30

trigger_hurt jest wywoływany z tego co wiem tylko przy śmierci... Albo przy kolizji świata z graczem, a nie w drugą stronę... już nie pamiętam. Ale to powinno zadziałać:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Ham_TakeDamage_player")

public Ham_TakeDamage_player(id, ent, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if( damagebits != DMG_FALL )
return HAM_IGNORED

// Tu robisz co tylko chcesz :)

return HAM_HANDLED
}

Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 12.03.2013 01:30

  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych