Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Klasa Podpalacz

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 XixE

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:47
  • Imię:Xixe
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 23.02.2013 23:58

Siema ,

Szukałem lecz nie znalazłem klasy Podpalacz która miałaby 1/3 na podpalenie wroga więc pisze z proźbą do waso pomoc !!

Dlaułatwienia dam coś takiego

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#define MAX 32
#define nazwa "Kule Inferno"
#define opis "Masz 1/LW szans jak strzelisz do gracza to go podpalisz."
new sprite_fire,
sprite_smoke;
new ma_perk[MAX+1] ,wartosc_perku[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Cypis")
cod_register_perk(nazwa, opis, 2, 3);

register_event("Damage", "Damage", "b", "10!=0");
}
public plugin_precache()
{
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
wartosc_perku[id] = wartosc;
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_perk[attacker] && random_num(50, wartosc_perku[attacker]) == 1)
{
if(task_exists(id+2936))
remove_task(id+2936);
palenie_gracza[id] = 25;
new data[2]
data[0] = id data[1] = attacker set_task(0.50, "burning_flame", id+2936, data, 50, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]

if(!is_user_alive(id))
{
palenie_gracza[id] = 0
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)

if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SMOKE)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2]-50)
write_short(sprite_smoke)
write_byte(random_num(15,50))
write_byte(random_num(10,50))
message_end()
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(flags & FL_ONGROUND)
{
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24);

message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(random_num(5,10))
write_byte(200)
message_end()

palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}

#2 Łokiec

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:50
  • GG:
  • Lokalizacja:Heaven
Offline

Napisano 24.02.2013 00:47

Łap ;)

Jezeli chcesz aby obrazenia były +(inta) to edytuj tą linijke :
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24);

na np:
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.4, 0, 1<<24);

a jezeli same dmg to :
cod_inflict_damage(data[1], id, 5.0, 0.0, 0, 1<<24);


Załączony plik  codclass_pyro.sma   3,32 KB  37 Ilość pobrań
  codclass_pyro.amxx
Dołączona grafika

Dołączona grafika

Serdecznie zapraszam !!!
; ))

#3 XixE

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:47
  • Imię:Xixe
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 24.02.2013 07:28

Jesteś wielki ^^ leci karma

#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 24.02.2013 14:50

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych