Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem ze scaleniam pluginu z silnikiem.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Heineken

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołobrzegu
Offline

Napisano 21.02.2013 22:05

Witam mam problem ze scaleniam pluginu

systemmonet

z

skilnikiem.

Pomoże ktoś i napisze co i jak bo jak ja próbuje to mi nie wychodzi.

Załączone pliki



#2 play12

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:131
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.02.2013 22:14

A dokładniej to o co chodzi żeby systemmonet był zrobiony w silniku czy żeby było w hud ilość monet czy coś ?!

#3 Heineken

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołobrzegu
Offline

Napisano 21.02.2013 23:20

Najlepiej by było cały plugin a jak się nie da to żeby hud z monet był w silniku.

#4 play12

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:131
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.02.2013 23:36

to sobie po prostu przesuń monety pod hud i gitara albo w qtm_codmod Pokaz_Informacje[id] tam masz i dopisujesz a jak nie wiesz to poszukaj poradników w google . :D

#5 Heineken

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołobrzegu
Offline

Napisano 22.02.2013 00:03

Ok mniej więcej chyba kumam jutro zobacze czy działą :D

#6 Heineken

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołobrzegu
Offline

Napisano 22.02.2013 11:36

Gdy dodam to do silnika a usune z systemu monet będzie pokazywało mi monety?

public PokazMonety(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_MONETY;

if(!is_user_alive(id))
{
  remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_MONETY);
  return;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.75, 0.00, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n[Monety: %i]", monety[id]);
}

I jak to dodac aby działało :D

Użytkownik Heineken edytował ten post 22.02.2013 11:40






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych