Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Migające hud.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Heineken

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołobrzegu
Offline

Napisano 21.02.2013 18:06

Witam,

Od niedawna mam problem chodzi mi o to ze hud mi miga np.

Gdy admin coś napisze

Lub wyświetli się czas odliczania czasu do wybuchu paki?

Można sobie z tym jakoś poradzić?


Hud z silnika

[center]
  set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
  ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "|Klasa : %s^n|Exp : %0.1f%%^n|Poziom : %i^n|Perk : %s^n^n^n|STATY:^n|Inteligencja : %i^n|Zycie : %i^n|Wytrzymalosc : %i^n|Kondycja : %i^n", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target]);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}[/center]
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

	  new hp = get_user_health(id);
set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s] | [Exp : %0.1f%%] | [LvL : %i]^n[Cod : 301] | [Night Exp] | [Eventy] | [Cs-FastKill.xaa.pl]^n[Perk : %s] | [Zdrowie : %d] | ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Questy

public QuestMessage(id, Message[]){
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.65, 0, 1.0, 0.6)
ShowSyncHudMsg(id, HudObj2, "%s", Message);
Monety
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.75, 0.00, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n[Monety: %i]", monety[id]);

I jeszcze jedno pytanie jak usunąc ta informacje jak cb zabija Atakujacy ten i ten zabrał tyle i tyle jak ja usunać?

Użytkownik Heineken edytował ten post 21.02.2013 18:07






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych