Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam!!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMisieK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Tomaszów
Offline

Napisano 12.05.2009 15:37

Witam. Szukam pluginy które na tekst na sayu obojętnie jaki odpowiada dźwiękiem. Jeżeli admin napisze np /tatu słyszą wszyscy gracze, a jeżeli zwykły np napisze /tatu słyszy tylko on tą piosenke. To tylko taki przykład :) Dzięki i pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 12.05.2009 15:58

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ 

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 

#define PLUGIN "Plugin" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "emblaze" 


public plugin_init() { 
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
    register_clcmd("say /tatu", "tatuadmin") 
    register_clcmd("say /tatu", "tatuauser") 

} 

public tatuauser (id) { 
    client_cmd(id, "mp3 play sound/misc/tatu.mp3") 
} 

public tatuadmin (id) { 
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) { 
        client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/tatu.mp3")
}
}

public plugin_precache () { 
    precache_sound("misc/tatu.mp3") 
}
proszę to jest coś takiego:
admin wpisze w say /tatu to odtworzy się muza (sound/misc/tatu.mp3) wszystkim
user zwykły w say /tatu odtwarza tylko mu muzyke ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 csMisieK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Tomaszów
Offline

Napisano 12.05.2009 17:08

No właśnie coś nie działa :[
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 12.05.2009 17:26

Jak coś to już tak:
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
	register_plugin("PLUGIN", "0.0", "AMXX")
	register_clcmd("say /tatu", "tatu")	
}

public tatu (id)
{
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
		client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/tatu.mp3")
	} else {
		client_cmd(id, "mp3 play sound/misc/tatu.mp3")
	}
}

public plugin_precache ()
{
	precache_sound("misc/tatu.mp3")
}

  • +
  • -
  • 0

#5 csMisieK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Tomaszów
Offline

Napisano 12.05.2009 17:33

A jeśli chce dodać więcej dzwięków pod różne teksty?
  • +
  • -
  • 0

#6 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 12.05.2009 17:51

Według mnie to po prostu dodajesz niżej nowe :P
Np.:
#include <amxmodx> 

public plugin_init() 
{ 
    register_plugin("PLUGIN", "0.0", "AMXX") 
    register_clcmd("say /tatu", "tatu")    
    register_clcmd("say /numanumajej", "numanuma")   
} 

public tatu (id) 
{ 
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) { 
        client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/tatu.mp3") 
    } else { 
        client_cmd(id, "mp3 play sound/misc/tatu.mp3") 
    } 
} 

public numanuma (id) 
{ 
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) { 
        client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/numanuma.mp3") 
    } else { 
        client_cmd(id, "mp3 play sound/misc/numanuma.mp3") 
    } 
} 

public plugin_precache () 
{ 
    precache_sound("misc/tatu.mp3") 
    precache_sound("misc/numanumajej.mp3") 
}

A jak wav to chyba tak:
#include <amxmodx> 

public plugin_init() 
{ 
    register_plugin("PLUGIN", "0.0", "AMXX") 
    register_clcmd("say /tatu", "tatu")    
    register_clcmd("say /numanumajej", "numanuma")    
} 

public tatu (id) 
{ 
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) { 
        client_cmd(0, "spk sound/misc/tatu.wav") 
    } else { 
        client_cmd(id, "spk sound/misc/tatu.wav") 
    } 
} 

public numanuma (id) 
{ 
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) { 
        client_cmd(0, "spk sound/misc/numanuma.wav") 
    } else { 
        client_cmd(id, "spk sound/misc/numanuma.wav") 
    } 
} 

public plugin_precache () 
{ 
    precache_sound("misc/tatu.wav") 
    precache_sound("misc/numanumajej.wav") 
}

  • +
  • -
  • 0

#7 csMisieK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Tomaszów
Offline

Napisano 12.05.2009 18:17

Abes_Ziomal, działa wszystko ładnie. Mam jeszcze jedno pytanko, czy da się zrobił gdy zwykły gracz wpisuje jakiś tekst co pod nim jest dzwięk na chacie pisało że tylko on słyszy ten dźwięk bo nie jest adminem? :P Jeszcze tylko o to proszę! Jeżeli będzie wszystko OK, dodam do działu plugins wraz z dzwiękami.
  • +
  • -
  • 0

#8 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 12.05.2009 18:32

można użyć tego :
client_print(id, print_chat, "tekst")

to co zaznaczyłem niżej na grubo to jest tekst który możesz sobie zmienić ^^

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("PLUGIN", "0.0", "AMXX")
register_clcmd("say /tatu", "tatu")
register_clcmd("say /numanumajej", "numanuma")
}

public tatu (id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/tatu.mp3")
client_print(id, print_chat, "tylko ty slyszysz ta muzyke")
} else {
client_cmd(id, "mp3 play sound/misc/tatu.mp3")
}
}

public numanuma (id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/numanuma.mp3")
client_print(id, print_chat, "tylko ty slyszysz ta muzyke")
} else {
client_cmd(id, "mp3 play sound/misc/numanuma.mp3")
}
}

public plugin_precache ()
{
precache_sound("misc/tatu.mp3")
precache_sound("misc/numanumajej.mp3")
}


  • +
  • -
  • 0

#9 csMisieK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Tomaszów
Offline

Napisano 12.05.2009 19:34

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
    register_plugin("PLUGIN", "0.0", "AMXX")
    register_clcmd("say apap", "apap")   
    register_clcmd("say dziendobry", "dziendobry")   
    register_clcmd("say debile", "debile")
    register_clcmd("say groziszmi", "groziszmi")
    register_clcmd("say zginie", "zginie")
    register_clcmd("say zart", "zart")
    register_clcmd("say sweterek", "sweterek")
    register_clcmd("say olo", "olo")
    register_clcmd("say nikt", "nikt")
    register_clcmd("say cyce", "bimbaly")
    register_clcmd("say pieknie", "a_mialo_byc")
    register_clcmd("say do broni", "broni")
    register_clcmd("say baku", "baku")
    register_clcmd("say nenene", "nenene")
    register_clcmd("say azabije", "azabije")
    register_clcmd("say sialala", "sialala")
    register_clcmd("say wiem", "wiem")
    register_clcmd("say tatu", "tatu")
    register_clcmd("say stara", "stara")
}

public apap (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/apap.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/apap.wav")
    }
}

public dziendobry (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/dziendobry.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/dziendobry.wav")
    }
}

public debile (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/debile.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/debile.wav")
    }
}

public groziszmi (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/groziszmi.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/groziszmi.wav")
    }
}

public zginie (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/zginie.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/zginie.wav")
    }
}

public zart (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/zart.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/zart.wav")
    }
}

public sweterek (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/sweterek.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/sweterek.wav")
    }
}

public olo (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/olo.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/olo.wav")
    }
}

public nikt (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/nikt.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/nikt.wav")
    }
}

public bimbaly (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/bimbaly.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/bimbaly.wav")
    }
}

public bua (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/bua.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/bua.wav")
    }
}

public d*pach (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/d*pach.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/d*pach.wav")
    }
}

public a_mialo_byc (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/a_mialo_byc")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/a_mialo_byc")
    }
}

public czy_ja_cos (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/czy_ja_cos.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/czy_ja_cos.wav")
    }
}

public broni (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/broni.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/broni.wav")
    }
}

public baku (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/baku.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/baku.wav")
    }
}

public nenene (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/nenene.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/nenene.wav")
    }
}

public azabije (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/azabije.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/azabije.wav")
    }
}

public sialal (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/sialal.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/sialal.wav")
    }
}

public wiem (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/wiem.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/wiem.wav")
    }
}

public tatu (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/tatu.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/tatu.wav")
    }
}

public stara (id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) {
        client_cmd(0, "spk sound/misc/stara.wav")
    } else {
        client_cmd(id, "spk sound/misc/stara.wav")
    }
}

public plugin_precache ()
{
    precache_sound("misc/apap.wav")
    precache_sound("misc/dziendobry.wav")
    precache_sound("misc/debile.wav")
    precache_sound("misc/groziszmi.wav")
    precache_sound("misc/zginie.wav")
    precache_sound("misc/zart.wav")
    precache_sound("misc/sweterek.wav")
    precache_sound("misc/olo.wav")
    precache_sound("misc/nikt.wav")
    precache_sound("misc/bimbaly.wav")
    precache_sound("misc/bua.wav")
    precache_sound("misc/d*pach.wav")
    precache_sound("misc/a_mialo_byc.wav")
    precache_sound("misc/czy_ja_cos.wav")
    precache_sound("misc/broni.wav")
    precache_sound("misc/baku.wav")
    precache_sound("misc/nenene.wav")
    precache_sound("misc/azabije.wav")
    precache_sound("misc/sialala.wav")
    precache_sound("misc/wiem.wav")
    precache_sound("misc/tatu.wav")
    precache_sound("misc/stara.wav")

}

Coś takiego zrobiłem i działa mi połowa dzwięków :/
  • +
  • -
  • 0

#10 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 12.05.2009 19:39

że tak powiem, lamersko jest powtarzać n razy jedną i tą samą funkcję z tylko zmienionym dźwiękiem.
a co do niedziałania to jesteś pewny że wav'y mają dobry format(parametry)? może jakaś literówka ?
  • +
  • -
  • 0

#11 csMisieK

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:Tomaszów
Offline

Napisano 12.05.2009 20:08

http://www.speedyshare.com/457379375.html

Tutaj macie wszystkie dzwięki... Wydaje mi się że jest OK
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych