zp_knockback.sma 11,89 KB 38 Ilość pobrań
zp_knockback.amxx
Dziękuje : P
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 19.02.2013 13:51
zp_knockback.sma 11,89 KB 38 Ilość pobrań
zp_knockback.amxx
Napisano 21.02.2013 16:51
Napisano 23.02.2013 16:17
Napisano 27.02.2013 20:17
Napisano 18.03.2013 10:41
emit_sound ( id, CHAN_ITEM, g_SoundGrenadeBuy[random_num(0, sizeof g_SoundGrenadeBuy-1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
emit_sound(id, CHAN_ITEM, g_SoundGrenadeBuy, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound ( id, CHAN_ITEM, g_SoundAmmoPurchase[random_num(0, sizeof g_SoundAmmoPurchase-1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
emit_sound(id, CHAN_ITEM, g_SoundAmmoPurchase, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
emit_sound ( Entity, CHAN_WEAPON, g_SoundBombExplode[random_num(0, sizeof g_SoundBombExplode-1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
emit_sound(Entity, CHAN_WEAPON, g_SoundBombExplode, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych